Hei hoitajat! Minkä verran saatte palkkaa kuukaudessa?
Olen itse terveydenhoitaja ja lisäksi olen erikoissairaanhoitaja. Olen pitkään tehnyt th:n työtä ja saan nyt n. 2500 e kk:ssa bruttona. Muistan, kun tein vuorotyötä sairaanhoitajana sairaalassa, että palkkani olisi ollut aika paljon parempi? Mietin vain, että pitäisiköhän siirtyä välillä sairaalaan vuorotöihin ihan rahan takia, vaikka nykyisestä päivätyöstäni pidänkin. Voisi olla ihan opettavaistakin välillä tehdä erilaista hoitotyötä. Kertokaahan kokemuksianne? Olen vakituisessa työsuhteessa, mutta voisin varmasti ottaa palkatonta joksikin aikaa?
Kommentit (31)
Kk-tuloni vaihtelevat, kun olen keikkaduunissa. Vuositulon keskiarvo viiden viime vuoden ajalta on about 68 000 euroa.
Peruspalkka brutto noin 2500 € +lisät. Röntgenhoitaja
Oho aika hyvä palkka röntgenhoitajalla. Onko ilman ikälisiä vai niiden kanssa? Pidätkö työstäsi? Onko niitä paljon tarjolla?
Erikoissairaanhoidossa, bruttopalkka 2390.
Brutto n. 2900€-3000€/kk. Ambulanssissa töissä. Ylitöiksi menee monesti, josta onneksi maksetaankin kohtuullisesti.
Brutto n. 2900€-3000€/kk. Ambulanssissa töissä. Ylitöiksi menee monesti, josta onneksi maksetaankin kohtuullisesti.
Minkä verran lisänne nostaa keskimäärin kuukausipalkkaanne kk:ssa? Eli sitä tässä puntaroin, että kannattaisiko mennä vuorotöihin?
3100 e viime vuonna keskimäärin bruttona
t. lähihoitaja
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 14:56"]
3100 e viime vuonna keskimäärin bruttona
t. lähihoitaja
[/quote]
Anteeksi, muistin väärin vuoden tulot.Siis kuukausipalkka keskimäärin 3600 euroa
se lähäri
2900€ kk brutto, työterveyshoitaja. Päivätyö
6700 e plus lisät.