Siivosin tyttäreni huonetta ja järkytyin..
Eli löysin sängyn alta imuroidessani listan.. Listan niistä miehistä joiden kanssa on harrastettu seksiä.. Ja se oli pitkä! Oli yli kolmekymmentä eri nimeä. Okei, tyttäreni on jo kahdeksantoista, mutta mitä mieltä te olette? Eikös tuo määrä silti liikaa ole? Miten voisin puuttua tilanteeseen, vai kannattaako se edes?
Kommentit (122)
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 22:04"]
Siis harrastaako tytöt oikeesti noin paljon seksiä tänä päivänä? toihan on ihan järkyttävä määrä, varsinkin kun on melkein lapsesta kyse...eipä niitä vuosia ainakaan sitä harrastaa ole kamalasti kertynyt, suunnilleen vuodessa tuollainen määrä?huhheijaa, kait olen aikamoinen kukkahattutätä.
[/quote]
miksei harrastaisi? naiminen on kivaa :)
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 22:21"]
Ei ole normaalia, jos tuo lista tarkoittaa oikeasti seksitouhuja. Toivotaan että kyse on muusta, viattomasta.
Tuollainen seksikäyttäytyminen on jopa itsetuhoista, kertoo kyllä pahasta olosta. Ja maine kiirii, kohta koko kaupunki tuntee tytön ainakin tutun kautta. Juttelisin vakavasti kyllä.
[/quote]
ihan normaalia. Mua panetti parikymppisenä ihan koko ajan joka ikinen päivä. kaks kolme panoa päivässä ei tuntunut missään.
No niin, keskustelin tyttären kanssa ja hän joutui nyt päivittämään tätä listaa. Nimiä on yli neljäkymmentä ja kaikkien kanssa on harrastettu seksiä. Ymmärsin kuitenkin, kun tästä on hieman taskurahoja samalla ansaittu. Teroitin, että isommat summat tulisi sitten ilmoittaa verottajalle, mutta tuollaiset 10-20 euroa panosta ei liene verottajaa kiinnostava summa.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 21:06"]
No kyllä meidän talossa normaalisti nuoret itse hoitavat omat sotkunsa, mutta nytten kun on yo-kirjoituksia yms. stressaavaa kautta opiskeluissa, niin ajattelin poistaa edes yhden tehtävän listalta.
ap.
[/quote]
Listojen teko on siis opittu kotoa.
Ihan normaalia tuo on.
Nykyään tytöt ovat alkaneet vihdoinkin käyttäytyä, kuin miehet. Ei tuossa ole mitään pahaa. Luultavasti suojauksetkin on kunnossa. Vaikuttaa noin muuten ihan fiksulta ihmiseltä. Normaalisti nuo listat kirjoitetaan päiväkirjaan...
T: 11cm mies
Mite jollain alta 20 vuotiaalla voi olla noin paljon seksi kokemusta? mä olen itse lukiossa ja mulla ei oo paljoa kavereita, joten en kuule muilta, mutta onko toi ihan oikeast normaalia että mun ikäisen pitäs olla noin kokenut, jos haluaa olla in? onko enemmistöllä lukiolaisista noin paljon seksi kokemusta? mikä on keskiarvo kumppaneita alaikäisellä nykyään, mä olen 17v, tietääkö joku? :o Sen tiedän että median mukaan neitsyys ´kuuluu` olla menetetty minun iässäni tai oot ihme luuseri.
Herranjumala. Väärin on ettei 18v tyttö imuroi itse.
Porvoossa tytöt vaan kirjoittelee lappuja eikä imuroi :(
No kyllä meidän talossa normaalisti nuoret itse hoitavat omat sotkunsa, mutta nytten kun on yo-kirjoituksia yms. stressaavaa kautta opiskeluissa, niin ajattelin poistaa edes yhden tehtävän listalta.
ap.
Numerolle 57. Olen tyytyväinen että en lähtenyt nuorena pikasuhteisiin tai kertapanoihin ym. Menetin neitsyyteni 20v iässä ensimmäisessä pitkässä seurustelusuhteessa.
Uskoisin että suurin osa ihmisistä arvostaa ennemmin järkevää käyttäytymistä seksinkin suhteen. Miehetkin saattavat mielellään panna näitä listoja pitäviä tyttösiä mutta vaimoksi he haluaisivat usein vähemmän sänkykumppaneita keränneen naisen.
Jokainen menköön tyylillään mutta tuollainen määrä seksikumppaneita lisää tautien riskiä. Samoin vahinkoraskaus ei ole koskaan mielyttävä mutta mitä jos ei ole edes varma lapsen isästä... Lisäksi maine, oma mielenterveys ym. kannattaa huomioida. Eli minua ei haittaa jos joku haluaa vaikka 1000 eri miestä kokeilla. Mutta itse en ole koskaan halunnut määrä vaan laatua...
Ahkera tyttö, pääsee vielä pitkälle! Hienosti kasvatettu!
Huhuh itse olen 18v ja itsellä 2 miestä ollut ja se jo tuntuu paljolta:0 Ehkä kaupungissa tuo miesmäärä normaalia?
T. Pikkukylässä asuva
No on pitkä. Jo yksi nimi listalla on tuon ikäisellä liikaa. Mutta että 30!
Eihän se tee kun 6 vuodessa jos alottaa jo 14 vuotiaana niinku nykyään.. Ei paha :)
Olen 19-vuotias ja mun kaveriporukassa kaikilla on ainakin n.5-30 panoa, suurimalla osalla yli 10. Ei siinä mitään vikaa ole, sinkkuja ollaan ja jos panettaa niin mitä väärää on sitten panna? Ehkäisy kunnossa jne
No, harrastat äkkiä seksiä 100 miehen kanssa ja viet listan sille nenäkkäälle tytöllesi.
Ja listahan alkoi:
Miehet, joiden kanssa olen nainut vuonna 2014
Muutenhan et tietäisi, että se on seksilista. Kai siinä on kerrottu myös summat, jotka on saatu? Miehistä etu- ja sukunimet, puhelinnumerot, pituus ja paksuus, toimintavarmuus sekä osaamisesta annettu pisteet? Muutenhan tuollaisia listoja ei kannata laatia.
Tuntuu kyllä tänkin palstan ja viestiketjun perusteella että on tosi normaalia ja suorastaan kannustettavaa kokeilla hirveästi miehiä ja miksei naisiakin, vaikka olisi vasta mopoiässä. Kait se sitten on niin että elämässä menestyvät ja julmassa mailmassa etenevät eniten ne tyttöset jotka on jotain dominoita sängyssä.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 21:55"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 21:42"]
Mistä tiedät, että o seksilista? Jos tarkoitti jotain muuta?
[/quote]
Niin kauheelta ku tää kuulostaakin, niin otsikkona "kaadot"....
Ja vastauksena pariin muuhun näin, luulin todella että olisin tyttäreni vähän toisenlaiseksi kasvattanut, liekkö sitten mikä mennyt vikaan.. Turvaseksistä ja kaikesta ollaan ihan yleisesti puhuttu aina murrosikäisestä asti, muutenkin painotan aina säännöllisiä sukupuolitautitestejä ja gynekäyntejä, vaikkei mitään suoranaista riskiä mihinkään tauteihin olisikaan.
Huomenna kun tyttäreni pääsee koulusta, taitaa olla paikallaan pieni keskustelun paikka.. Ei tämä aivan normaalia ole. Minulle tuli myös mieleen, voisiko kyse olla jostain mielenterveyteen liittyvästä? Jotain masennusta? Tunne-elämän säröjä, jota yritetty paikata seksillä? Hmm. Ei taida uni tulla ensiyönä, kyllä tässä nyt huoli heräsi.
ap.
[/quote]
hohhoijaa, miksi yrität naisen seksuaalisuutta? Kun panettaa, niin silloin pannaan. Ei siinä ole kyse mistään tunne-elämän säröistä vaan siitä että pillu haluaa kyrpää sisäänsä.