Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä kynnysmatto otti sitten lopultakin hatkat miehen luota!!

Vierailija
29.01.2014 |

Ja kyllä olen ihan uskomattoman tyytyväinen itseeni, että kykenin siihen!! Neljäs yritys 7 v. aikana, enkä enää uskonut sen retkun kauniisiin lupauksiin työpaikan hankkimisesta ja vastuunkannon aloittamisesta, kunnioittavammasta käytöksestä minua kohtaan yms. Ihan coolisti vaan ilmoitin ovelta että heippa, me lähdetään nyt, lastenvalvojan luona tavataan. Mentiin siskoni luokse lapsen kanssa. Nyt sain tänään tietää että saan asunnon 2 viikon päästä. Yksiön vain, koska minä kynnysmatto olin uskonut kauniisiin sanoihin ja elättänyt työtöntä luuseria vuosia, ja koittanut elättää perheen pienellä palkallani- velkaannuin. Mutta minä selviän. Neljän vuoden päästä olen velaton, ja nyt jo olen vapaa, vihdoinkin.

Olen ihan uskomattoman onnellinen. Ruikutusmeilit deletoin ihan tuosta vaan. 

Elämä on ihanaa. Minä tein sen sittenkin. Tästälähin minua ei kukaan enää määrää, kuin ainoastaan minä itse, se on saletti.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Oikein teit.

Vierailija
2/16 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 20:56"]

Onnea! Oikein teit.

[/quote]

Kiitos! On kyllä niiiiin voittajaolo, tosiaan kun kolme kertaa jo olen ollut lähdössä mutta aina heltynyt lopulta yrittämään uudelleen. Nyt viimein tajusin että retku on retku, ei se muutu. Ei tollaisesta saa ikinä kunnon miestä. Olkoot siis yksin.

En kyllä oikeastaan käsitä miten ihmeessä jaksoin monta vuotta. mutta minä rakastin. Näin jälkikäteen kerrottuna se tuntuu tosi kornilta, voi luoja mikä idiootti olin, kannoin joka päivä ruokaa ja raadoin itsekkään, laiskan, huomauttelevan ja nalkuttavan, elämäntapatyöttömän äijän vuoksi. Huh. :-O

Onneksi heräsin lopulta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, kinulla meni aikanaan viisi vuotta päätöksen tekoon, onneksi edes silloin. Otin myös pienen lapsen kaninaloon ja laitoin eron vireille, riitaista oli mutta laste ei tarvinnut enää tavata, päästiin täysin eroon, alun uhkailujen ja häirintäsoittojen jälkeen. Elämäni paras päätös, minullekin jätti velat mutta selvisin niistä. Ja elämä muuttuikin upealsi! Hyvää elämää myös sinulle, täytyy vaan uskaltaa, niin pääsee parempi elämä tulemaan kohti!

Vierailija
4/16 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa, onnittelut! Tein sen mitä monet vain haaveilevat. Mahtava homma,

nauti elämästä nyt kun se on viimein alkanut!

Vierailija
5/16 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 21:01"]

Upeaa, onnittelut! Tein sen mitä monet vain haaveilevat. Mahtava homma,

nauti elämästä nyt kun se on viimein alkanut!

[/quote]

prr... näpyvirhe, siis TeiT, ei tein

Vierailija
6/16 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tyttö, niin sitä pitää! Tsemppiä jatkoon :)

Vierailija
7/16 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 21:00"]

Mahtavaa, kinulla meni aikanaan viisi vuotta päätöksen tekoon, onneksi edes silloin. Otin myös pienen lapsen kaninaloon ja laitoin eron vireille, riitaista oli mutta laste ei tarvinnut enää tavata, päästiin täysin eroon, alun uhkailujen ja häirintäsoittojen jälkeen. Elämäni paras päätös, minullekin jätti velat mutta selvisin niistä. Ja elämä muuttuikin upealsi! Hyvää elämää myös sinulle, täytyy vaan uskaltaa, niin pääsee parempi elämä tulemaan kohti!

[/quote] Kiitos! <3 Mulla meni päätöksen tekoon kolme vuotta, tosin kolme kertaa sinä aikana olin lähdössä mutta mies sai taivuteltua jäämään. Neljättä ei enää onneksi, kun silmät aukesivat. :-)

ap

Vierailija
8/16 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAHTAVAA! Hienoa ja paljon onnea! Pärjäät kyllä, nyt sun elämä kuule vasta alkaa. Äläkä nyt sitten usko enää mitään sen ukon ruikutuksia, lupauksia äläkä edes sellaisiakaan vinkunoita että "teen itsemurhan jos et ota mua takaisin".

Sitten sanot vaan, että oma asiasi mitä omalla elämälläsi teet

mutta minäkin aion elää omaa elämääni ja ikävää jos päädyt itsemurhaan. Osta ainakin tarpeksi paksu naru ettet jää kitumaan.

Minä olen ollut ihan samassa tilanteessa, tehnyt saman ja onnistunut. Ainoalla erolla, että olinpa vielä niin tyhmä että tein lapsen sille typerykselle, mutta en sentään onneksi velkaantunut.

Vierailija
9/16 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/16 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti...koska pessimisti ei pety...itku pitkästä ilosta tulee sinullekin tutuksi. Elatukset, tapaamiset yms. riidat tulevat olemaan riesanasi vielä pitkään!

Vierailija
11/16 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 18:55"]

Elatukset, tapaamiset yms. riidat tulevat olemaan riesanasi vielä pitkään!

[/quote]

Nii-in, sanoin jo yhdessä toisessa ketjussa, että viisas ei tee ikinä lapsia, koska sitten ei tarvitse tapella. Pääsee eroon toisesta aivan täysin ja kokonaan!

Vierailija
12/16 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYvä! Velka ei tunnu olevan valtavan iso eli siitä kyllä selviää.Valoa kevääseen sinulle!

Vierailija
13/16 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

alapeukku

Vierailija
14/16 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Minäkin olen juuri tuollaista läpikäymässä. Tai heitin ukon pihalle pari kuukautta sitten. Ei tää oo helppoo, ei, mutta tosi paljon enemmän voin kunnioittaa itseäni kuin suhteessa ollessani! Välillä ihmettelen miten jaksoin rakastaa moista kusipäätä ja silotella niin helpoksi hänelle rassukalle kaiken. Välillä muistan hyviäkin puolia hänessä, että hänet sentään tunnen tosi hyvin, olemmehan me läheisiä jollain kierolla tavalla. Plaah. Ei saa haikailla takaisin siihen helvettiin. Outoa miten paljon noita itsekkäitä vastuunpakoilijamiehiä onkaan!

Vierailija
15/16 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 19:13"]

HYvä! Velka ei tunnu olevan valtavan iso eli siitä kyllä selviää.Valoa kevääseen sinulle!

[/quote] Joo ei ole kuin 15000 ja risat, vähän vajaa 300 e kuussa maksan, eli selviän siitä kyllä. 

ap

Vierailija
16/16 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 21:09"]

MAHTAVAA! Hienoa ja paljon onnea! Pärjäät kyllä, nyt sun elämä kuule vasta alkaa. Äläkä nyt sitten usko enää mitään sen ukon ruikutuksia, lupauksia äläkä edes sellaisiakaan vinkunoita että "teen itsemurhan jos et ota mua takaisin".

Sitten sanot vaan, että oma asiasi mitä omalla elämälläsi teet

mutta minäkin aion elää omaa elämääni ja ikävää jos päädyt itsemurhaan. Osta ainakin tarpeksi paksu naru ettet jää kitumaan.

Minä olen ollut ihan samassa tilanteessa, tehnyt saman ja onnistunut. Ainoalla erolla, että olinpa vielä niin tyhmä että tein lapsen sille typerykselle, mutta en sentään onneksi velkaantunut.

[/quote] Niin tein minäkin typerys lapsen, ja vielä velkaannuin. :-( mutta en ylitsepääsemättömästi, 4 v ja risat maksan 300 e/kk. 

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi