Mikä paras citymaasturi, miksi?
Kommentit (71)
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 23:13"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 22:29"]
En tiedä parhaasta, mutta me ollaan erittäin tyytyväisiä VW Tiguanin omistajia.
[/quote]
kun aika alkoi jättää Touaregista vaihdoin sen pikkuveljeen Tiguaniin. Erittäin näppärä pikkumaasturi, nelivetona, kiva ajaa.
[/quote]
Meillä samoin VW Tiguan, nelivetoinen 2.0 turbo bensalla. Erittäin mukava ajettava, olen ollut todella tyytyväinen :) Vaikka bensaahan tuo sitten syökin, onneksi ei ole hirveästi ajoa...
Joku BMW:n X:istä. Miksi? Siksi, kun se on maailman paras auto.
t. X6:n onnellinen omistaja
Meillä ollut bmw x5 ja vw touareg, tykkäsin ehkä enemmän jälkimmäisestä koska se oli vähän sirompi ja moottoriltaan tehokkaampi, myös sisältä vw oli siistimpi. Nyt on volvo xc 90, enkä tykkää, liian lussukka minun makuuni, tulee sellainen family wagon fiilis tästä.
Mihin sinä maasturia tarvitset? Aiotko käydä sillä metsätöissä? Tarktorit ovat sitä varten!
Meillä on BMW X3 ja tykkään siitä kovasti. Älyttömän hyvä ajettava kuten bemarit tuppaa olemaan.
Mä ajan kolmatta vuotta Subarun forestetilla ja olen tosi tyytyväinen. Alkuun ulkonäkö vähän tökki mutta nyt olen sujut senkin asian kanssa. En ole merkkiä ajatellut vaihtoon laittaa ja voin suositella ihan vilpittömästi subarua.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 21:44"]
Mikäli annetaan painoarvoa sanalle maasturi, niin paras on silloin LandRover Freelander.
[/quote]Landrover Defender on oikea maasturi. Tiellä sitten aika surkea. Landroveriella kuulu valitettavasti olevan paljon vikoja. 1528
Aud Allroad, Range- tai Landrover.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 22:44"]
Viime päivien vilkaisujen perusteella huomattava osa av-mammoista on Keira Knightleyn vartalon omaavia, erittäin hyvin tienaavia bemarikuskeja :)
[/quote]
Juu, mitä nyt tietävät kaiken isyystesteistä, elatuksesta, TE-toimistossa asioimisesta ja nettideiteistä ja asuvat lähiössä tatuoituina.
Muista ei ole kokemusta, mutta mulla Honda CR-V on toiminut loistavasti. Päädyin siihen lähinnä hinta-laatu-suhteen perusteella enkä pettynyt.
Range Rover
Muut on roskasakille!
Jos haluaa hyviä ja laadukkaita citymaastureita niin varmaan Subaru (Forester) tulee ensimmäisenä hyvän nelivetonsa ansiosta, sitten Toyota RAV-4 ja Honda CR-V. Makuasia mitä näissä arvostaa, sillä mm. Honda CR-V(uusi) on näistä ehkä mukavin ajettava.
Noita Saksan Audi, BMW ja MB -vekottimia (ja Volvokin) saat korjata aina tasaisin välein ja polttoaineen kulutus on melkoista. Olen omistanut sekä japanilaisia että saksalaisia merkkejä ja Saksan tekeleisiin en enää koske.
Forester yksi parhaista. Luotettava, ja siinä on hyvä neliveto. Maavarakin yksi parhaista (22cm)
Volkkarit, Audit, Skodat ja Seatit kannattaa unohtaa huonon nykylaadun johdosta. Tsi koneet ja Dsg vaihteistot paukkuvat. Kannattaa googlata.
Mikäli annetaan painoarvoa sanalle maasturi, niin paras on silloin LandRover Freelander.
Meillä on Toyota RAV4, voin suositella!
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 21:44"]
[/quote]
Siinä on siis lukot etu- ,taka- ja keskitasauspyörästöille?
Muutenhan se ei muista vastaavista eroaisi.
Jokin aika sitten oli juttua, että on kovasti ruuhkaa BMW:n varaosien toimituksissa... miksiköhän :)?