Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inhokkikarkki?

Vierailija
29.01.2014 |

Itse en voi sietää Pandan suklaata tai mitään Pandan karkkeja.

Suklaa maistuu vaan rasvalle, eikä suklaalle.

Ja siksi en voi syödä muutakaan Pandan valmistamaa karkkia, koska olen jo valmiiksi varma, että ne maistuvat p****lle.

Joo, joo, olen ennakkoluuloinen.

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Werther's originaleista en tykkää, koska ovat niin isoja ja liukenevat hitaasti. Pelkään, että vetäisen vahingossa henkitorveen koko klöntin.

Vierailija
62/106 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes Kaikki Fazerin hedelmäkarkkit on pahoja poislukien marmeladit. Noitapillit, toffeet, täytelakut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nallekarkit.

eivät maistu miltään

Vierailija
64/106 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurkkupastillit ovat pahoja.

Vierailija
65/106 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisu

Vierailija
66/106 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Budapestit, tumma suklaa, kaikki missä kookosta -ei kiitos! Ällöjä on myös sellaisesta värikkäästä vaahtokarkkipussista isot banaanit, joissa jotain täytettä sisällä, tai ulkomaiset halvat suklaakonvehdit.

Vierailija
67/106 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 03:56"]Budapestit, tumma suklaa, kaikki missä kookosta -ei kiitos! Ällöjä on myös sellaisesta värikkäästä vaahtokarkkipussista isot banaanit, joissa jotain täytettä sisällä, tai ulkomaiset halvat suklaakonvehdit.

[/quote]Unohtui vielä mainita Fazerin parhaista ne ruskeat toscakarkit.

Vierailija
68/106 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

after eightit, liköörikonvehdit ja kaiken huippuna VIHREÄT KUULAT!! x(

Vierailija
69/106 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin Present-konvehdit (tylsä), Kalev-mustikkavalkosuklaa (halpa, mutta keinotekoisen makuinen), englanninlakritsit, vihreät kuulat, viinikumit...

Vierailija
70/106 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvinmakuinen suklaa, samoin tryffeli- ja kookostäytteiset. Englanninlakritseissakin taitaa olla osassa kookosta? Äiteliä joka tapauksessa.

Vierailija
71/106 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suuri suklaapatukoiden ystävä, mutta. Snickersiä tarjottiin minulle kerran kun olin kylässä ja kohteliaisuuttani sain juuri ja juuri syötyä patukan puoliväliin, kunnes oli pakko sanoa että ei pysty, on niin jytkyä, ei vaan pysty!

Vierailija
72/106 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät kuulat, punaiset kuulat, kettukarkit... kaikki marmeladi siis.

Liköörikonvehdit, ja tuskinpa tykkäisin jostain finlandiavodkakonvehdeistakaan, tosin niitä on vain alkossa sesonkina.

Englanninlakut. Niillä ei ole mitään tekemistä lakritsin kanssa. Penskana epätoivoissani noukin sieltä niitä tavallisia mustia lakuja, mutta kuten joku tosiaan jo mainitsi, niihinkin oli tarttunut se kamala esanssi-ihrafleivori niistä muista "lakuista".

Vierailija
73/106 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 19:08"]

Englannin lakritsipussissa nonparellein päällystetyt karkit

[/quote]

Nämä ja kaikki muutkin aniksen makuiset ällötykset. Pahoja myöskin Aarrearkku-pussin salmiakkiruudut, lakritsin makuiset Dumlet ja oikeastaan kaikki tummat suklaat.

Vierailija
74/106 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omnom, tuokaa mulle kaikki mistä ette tykkää, täällä ei mee hukkaan! Paitsi liköörikonvehteja älkää tuoko.

Vierailija
75/106 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pahoja karkkeja syönyt paitsi jotkut suolaiset mustat laku- tai salmiakkikarkit, joita erehdyin kerran laivalta ostamaan. Siis lakusta ja salmiakista tykkään kyllä, mutta kun niissä oli suolakerros päällä.

Vierailija
76/106 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki, missä on tummaa suklaata.

Kaikki kirpeät hedelmäkarkit, esim. MissäX.

ps. Niissä Kaatissäkin keltasissa karkeissa on banaaniesanssia.

Vierailija
77/106 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki missä on liivatetta. Monet liivatekarkit ovat aivan häpeällisiä tuotoksia.

En myöskään ollenkaan pidä liköörikonvehdeista tai mistään kahvin tai mokan makuisesta.

Vierailija
78/106 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset hieman mustilta näyttävät hedelmäkarkit, joita ensin iloisena luulee salmiakiksi, mutta ensipuraisu kertookin kyseessä olevan sellainen ällömakea mustaherukka- tai boysenmarjakarkki tai mikälie se sellainen katala tummanvioletti valesalmiakkikarkki yleensä on. Pettymys on aina suuri. Myös huonolaatuinen salmiakki vihastuttaa.

Vierailija
79/106 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jello (lasketaanko karkiksi?)

Snickers

Vierailija
80/106 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Budapestit, niitä on onneks vaan joulunaikaan missään. Liitulakut, ne jää aina pussin pohjalle. Pirkan keltaiset banaani(?) xylitol pastillit, askissa pupun kuva. Maistuvat kalalle, hyi. En tiiä onko niitä enää kaupassa, mutta meillä niitä on edelleen kaapissa.