Inhokkikarkki?
Itse en voi sietää Pandan suklaata tai mitään Pandan karkkeja.
Suklaa maistuu vaan rasvalle, eikä suklaalle.
Ja siksi en voi syödä muutakaan Pandan valmistamaa karkkia, koska olen jo valmiiksi varma, että ne maistuvat p****lle.
Joo, joo, olen ennakkoluuloinen.
Kommentit (106)
Marianne karkit. Basset viinikumit. Kirpeät sokeripäällysteiset, kovat lakut. Kaikki muu uppoaa, kuin veitsi voihin.
Kaikki salmiakit ja lakritsit. No, pantteripussin salmiakeista ne kovat voisivat mennä hätätapauksessa.
Englanninlakut täälläkin. Ja Bounty. Ja jossain Angry Birds -pussissa sellaiset siniset karkit, maistuvat ihan saippualle. Ja Kis kis.
Rakastan suklaata, mutta en voi sietää sitä, että sitä yhdistellään muihin makeisiin. En ymmärrä mitään suklaalakuja ja salmiakkisuklaata. Kamalin kaikista on kuitenkin marmeladi ja suklaa yhdessä esim. julia-karkit. En pysty syömään.
En pidä vaahtokarkeista. Kaksi ehkä menee juuri avatusta pussista, mutta jos se pussi on ollut avattuna pari päivää niin ne kovettuneet ovat jo sellaisia ällönsitkeitä, hyi yök.
Sitten en tiedä onko näitä enää edes myynnissä, mutta Lumipantterit yököttivät minua suunnattomasti. Inhotti jo se, että sormet olivat ihan siinä valkoisessa sokeripölyssä, kun sellaisen otti pussista. Vielä ällöttävämpää oli puraista sitä.
Niin ja piti vielä mainita kumikarkit tyyliin sienet, tekohampaat ja kananmunat, joita löytyy irtokarkeista. Sitten ne minikokoiset hampurilaiset ja hodarit, joita myytiin ainakin silloin kun olin pieni. Pakkaukset näyttivät kivoilta, mutta karkit haisivatkin aivan kamalalta.
Olen todella ronkeli karkkien suhteen ja syön niitä harvoin. Yleensä salmiakkia.
Viinikumikarkit on maailman hirveimpiä ikinimaailmassa, marmeladit hyyyi..
Parhaimpia taas on salmiakit ja lakritsit. Turkinpippurit etenkin kun se jauho on niin hyvää niiden sisällä.
Rakastan ässä mixejä, mutta ne mustat jää aina syömättä!
Vaalenruskeat toukat, joita on esim. Aarrearkkupussissa ja noitapillit yök!
Kettukarkit, vihreät kuulat, kaikki suklaat joiden täyte on löysää, englanninlakut, jim-patukat, juliat..
Budapest-suklaa. Englanninlakupussissa ne kolmikerroksiset neliöt.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 19:08"]
Englannin lakritsipussissa nonparellein päällystetyt karkit
[/quote]
Jaetaan karkkipakkaus :D..mä syön nuo nonparellinamit ja sinä saat ne muut. "Ne muut" löytyvät inhokkilistani kärjestä..yääääkkk!
Polkagris ja kaikki konvehdit, joissa on kookosta tai punssia.
Liila dumle, eli mikälie salmiakkitoffee
Bounty. Kookos on kauhean makuista ja se koostumuskin, hyi että.
Ääni liköörikonvehdeille täältäkin. Kaatissäkistä tykkään muuten, mutta ne valkoiset karkit mustilla raidoilla jäävät syömättä. Maistuvat vain suolalta, ei makunautinto lainkaan. Vaahtokarkkeja voin kyllä syödä paremman puutteessa, mutta en osta itse, kun ovat niin mitäänsanomattoman makuisia.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 20:20"]Mustat karkit, jotka eivät olekaan salmiakkeja.
Väyrysen päät.
[/quote]
Aamen! Tulin tuota Väyrysenpäätä tänne kirjoittamaan ja mietin miten luokittelisin muut inhokkini, mutta sinä olitkin ehtinyt ilmaista sen loistavasti.
Lisäksi kaikki kinuskit, toffeet ja fudget.
Onko ne keltaset apinat samantyyppisiä kuin Härskit sillit? Ne ainaki oli hyviä. Lokin pläjäykset on kamalia.
Kaikenlaiset kookos suklaa karkit on pahan maukuisia (kuten Bounty).
En myöskään tykkää sellaisista kumimaisista monivärisistä lasten karkeista.
vihreät kuulat eivät kuulu suosikkeihini. Eivät myöskään Julia-karkit
Viinikumit täälläkin. Joskus jotain syötäviä sattuu kohdalle, mutta suurin osa ihan järkyttävän pahoja.
Snickers ja Bounty, hyiiiiii. Muhun uppoaa melkein mikä tahansa suklaa, mutta nuo on yököttäviä.
Kaikki sellaiset kivikovat imeskeltävät hedelmäkarkit, joita myytiin aikoinaan kerätäksemme rahaa luokkaretkiin ja heiteltiin penkkareissa rekoista alas. Hirveässä makeanhimossa voi jonkun ottaa, mutta en kyllä vapaaehtoisesti ostaisi. Haluan upottaa hampaani karkkiin. Tästä syystä inhoan myös kurkkupastilleja, varsinkin niitä raikkaita mintunmakuisia. Mieluummin yskin nenä tukossa.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 19:32"]
Kaikki englanninlakut - se maku on tahrinut ne peruslakutkin kun ovat keskenään siellä muhineet.
[/quote]
Tässä on ilmaistu täydellisesti tunteeni englanninlakritsin suhteen!
[/quote]
Juurikin näin