Miksi Suomessa ei ole ns. GATED COMMUNITY asuinalueita?
Haluaisimme mieheni kanssa muuttaa sellaiseen paikkaan, kun nyt saamme lapsen.
Kommentit (25)
Vain idiootti toivoo tällaisia alueita. Vaikuttaa erittäin negatiivisesti koko yhteiskuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska meillä oikeasti kodittomat ja köyhät kuolee talvella, ongelma poistuu itsestään eli ei tarvita.
Provohan tämä on, mutta ei minua kyllä köyhät ja kodittomat huolestuta. Koska olette esimerkiksi kuulleet, että lauma kodittomia potki kuoliaaksi nuoren miehen ravintolan edustalla? Tai raiskasi yöllä kotiin kävelemässä olevan naisen? Tai ryösti jonkun metsäpolulla?
Onnettomia sieluja, jotka pysyttelevät omissa oloissaan ja jotka ansaitsisivat enemmän apua.
Miten aidattu asuinalue olisi nämä estänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuthan ovat uhan alla, ehkä omia persu communityjä? Ei persut sitä tietysti itse saa aikaan, koska ominaispiirteet. Mutta hallitus voisi tukea näiden communityjen muodostusta. Kunnon rivitalot, nurmikko, koko hoito. Valtion puolesta kossupullo joka perjantai. Voitaisiin vaikka laittaa rajat kii niin että persucommunityym ei saisi tulla kukaan eivalkoinen.
Persuissahan on raksamiehiä, hitsareita ynnä muita duunareita, han omin voimin tommoset rakennelmat nousee. Viinapullo korkataan sitten työpäivän päätteeksi.
Persu kuitenkin haluaa perseillä ja valittaa, persu ei halua tehdä mitään jos joku ei pakota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska meillä oikeasti kodittomat ja köyhät kuolee talvella, ongelma poistuu itsestään eli ei tarvita.
Provohan tämä on, mutta ei minua kyllä köyhät ja kodittomat huolestuta. Koska olette esimerkiksi kuulleet, että lauma kodittomia potki kuoliaaksi nuoren miehen ravintolan edustalla? Tai raiskasi yöllä kotiin kävelemässä olevan naisen? Tai ryösti jonkun metsäpolulla?
Onnettomia sieluja, jotka pysyttelevät omissa oloissaan ja jotka ansaitsisivat enemmän apua.
Miten aidattu asuinalue olisi nämä estänyt?
Ei mitenkään. Enhän sellaista väittänytkään. Havainnollistin vain, että minusta köyhät ja kodittomat eivät millään muotoa ole se tämän hetken huolestuttavin uhkakuva.
On Suomessa ainakin yksi tuontapainen saari, missä miljonäärit saa rauhassa lomailla.