Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarkastatteko kylässä aina pesukoneen pesuainelokeron?

Vierailija
29.01.2014 |

Onko pesty vai onko limainen ja täynnä paskakerrostumaa?

Jos ei ole puhdas niin kertoo aika paljon koneen omistajan hygieniatasosta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai! Syynään myös avaimen reiät, se vasta kertookin hygieniasta kaiken. Sitten tsekkaan taulujen taustat, lämpöpattereiden taustat ja kylppärissä jos on amme, konttaan ja katson sen alle. Yleensä tarkastan kaikki pienet rakoset ja sipaisen hyllyt ym.tasot ja lamput.

Vierailija
2/8 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta munassa ja hörppään myös vessan paisuntasäiliöstä. Mikäli vesi ei maistu raikkaan poreilevalta, kyseinen perhe on rappiolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tullut katsoneeksi pesuainesäiliöön, mutta tarkistan toki hellan takusen, kuten myös jääkaapin ja pakastimen takusetkin. Lisäksi nuolaisen bioroskiksen pohjaa, se kertoo perheen hygieniatasosta lähes kaiken.

Vierailija
4/8 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkista, mutta jos koti ei ole tiptop kunnossa, olen vaan onnellinen, sillä ei ole meidänkään koti nuoltu puhtaaksi.

Miksi ihmeessä aina kun jonnekin menee kylään, alkaa kamala anteeksipyytely siitä, että joku kohta on rempallaan? Mua ei tosiaan haittaa jonkun toisen sotkut.

Ainoastaan jos ruokaa tarjotaan, silloin olis kiva olla puhtaat astiat ja ruokailuvälineet.

Vierailija
5/8 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska vain aloittajan kaltaiset idiootit sortuvat tällaiseen pelleilyyn. Olipa kyse lokeron tarkastamisesta tai provokaatiosta.

Vierailija
6/8 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole käynyt mielessä tarkistaa. Itse asiassa en edes huomaa, onko jollain tavarat järjestyksessä vai ei, leikkokukat maljakossa tai ei. Käyn tuttavien luona kylässä ja minua kiinnostaa vain heidän kuulumisensa. Tai sitten tuttavapiirini koostuu aika lailla samanlaisista kuin minä eli perussiistiä on.

Vierailija
7/8 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti! En ikinä päästä edes lapsia kavereilleen kylään käymättä ensin itse tsekkaamassa kodin pesuainelokeron tilan. Toki tiedän, että on niitäkin leväperäisiä äitejä, joita tällaiset perusasiat ei voisi vähempää kiinnostaa. Surullista, kun kyse on kuitenkin omista lapsista. Yleensähän näillä on kyllä elämänhallinta muutenkin vähän retuperällä :(

Vierailija
8/8 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamalaa, tuollaisiakin ihmisiä on joilla on likaiset pesuainelokerot, mutta tiedätkö se ei yhtään auta heidän tilaansa että heitä tarkkaillaan ja puhutaan pahaa selän takana. Oletko ajatellut että kyseessä on vakava ongelma ja ehkä tuttavasi ei vaan pysty puhumaan asiasta?

Jätä vaikka johonkin hänen pesukoneensa lähettyville lappu jossa on tukiryhmän nettiosoite: pesuainelokeroongelmaiset.org.

Tai sitten voit vaan yrittää saada hänet juttelemalla avautumaan, mutta ole hienotunteinen!

T. pesuainelokeroongelmaisen ystävä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi