Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinua kiusattu maskin takia?

onko vaara
23.10.2020 |

Onko sinulle naurettu, osoitettu sormella, tönitty tai huudettu jotain ilkeää, kun olet käyttänyt maskia koronan takia?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, teinit ja tyhmän näköiset (mm köyhät, röökaavat) katsovat huvittuneena ollessaan porukassa, muuten ei. 

Vierailija
2/17 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit käyttää tyylikkäitä kangasmaskeja. Tuojottelijat arviolta 60-vuotiaita halvatun tyhmän oloisia ja rumasti pukeutuneita miehiä ja naisia. Muutama kilo ylipainoakin on kertynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, no ei. Kantsinee vähän katsoa missä liikkuu jos tuollaisiin juntteihin törmää toistuvasti.

Vierailija
4/17 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ainoat, jotka tollottavat, ovat eläkeikäisiä muoreja, joiden itsensä täytyisi käyttää maskia.

Vierailija
5/17 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole

Vierailija
6/17 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman eltaanuneen näköisen pubiruusun olen nähnyt katsovan tavallista kauemmin lähikaupassa mutta muuten en ole huomannut ihmisiä maskin kiinnostavan.

Vierailija
7/17 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, no ei. Kantsinee vähän katsoa missä liikkuu jos tuollaisiin juntteihin törmää toistuvasti.

En ole törmännyt maskillisten kiusaajiin koskaan. Nyt kun tilaamani maskit tulivat ja alan käyttää niitä, haluan vain etukäteen tietää, pitääkö kiusaamiseen varautua.

ap

Vierailija
8/17 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut tosin en vielä itse käytä mutta muut saavat käyttää rauhassa jos haluavat .En asu hessa päinkään.

Vierailija
9/17 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. muutamia mulkoiluja olen kokenut . Hämmentävintä että 2/ 3 on juuri riskiryhmään kuuluvat vanhukset ja se kolmas oli joku laitapuolen kulkija, nelikymppinen nainen. Mut mua saa ihan vapaasti tuijottaa, ei haittaa olla fiksu.

Vierailija
10/17 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kukaan kiusannut. Ainoat tuijottelijat olleet eläkeikäisiä. 

Vierailija
11/17 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On merkillistä kyllä, yksi maskiton opiskelija sanoi työväenopiston kurssilla jossa käytin maskia, että ei tarvitse tulla jos niin pelottaa. 

Vierailija
12/17 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kukaan kiusannut mistään asiasta. Koulussa joku yritti mutta annoin turpaan niin ei yrittänyt uudestaan ja sana kiersi niin hyvin että ei yrittäneet muutkaan.

Vierailija
13/17 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullaan päälle hymy huulilla rikkomaan turvaväliä.

Vierailija
14/17 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, teinit ja tyhmän näköiset (mm köyhät, röökaavat) katsovat huvittuneena ollessaan porukassa, muuten ei. 

Kattoo ne keskiluokkasetkin kevyttoppatakeissaan.

Ps. Mistä tiedät ketkä on köyhiä?

Vierailija
15/17 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taideta maskillisia kiusata, mutta ketjun perusteella maskia käyttävät vaikuttavat niiltä kiusaajilta. Se verran rumaan sävyyn puhutaan muista ihmisistä.

Vierailija
16/17 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kun kävin maski päässä kaupassa, keski-ikäinen maskiton mies huusi perääni, että että mene kotiin jos sulla on korona. Valitettavasti tämä ei ole ainoa kerta,  olen saanut negatiivisia kommentteja maskin käytöstä myös aiemmin. En ymmärrä, mikä siinä niin suututtaa, yritän vain suojella muita jos vaikka olisin oireeton taudin kantaja. Jos se maski edes vähän estäisi mahdollisen taudin leviämistä, on maskin käyttö sen arvoista. Ja käytän maskia oikein. En valita kenellekkään maskittomalle itse enkä mulkoile. Olen voinut muutaman kerran katsoa pahasti jos kuka vain (maskillinen/maskiton) ei pidä turvavälejä silloin kun ne on helposti mahdollista pitää. Mutta tuo negatiivinen komentointi siitä, että yritän suojella muita ihmisiä..en ymmärrä.

Vierailija
17/17 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Sen sijaan kun erehdyin olemaan käyttämättä maskia hetken (oli helpompi nauttia kahvia ravintolavaunussa)  ,niin sain osakseni kysyviä katseita; missäs minun maskini on? 

Sinkkumies