Kumpi tulee kalliimmaksi: aviomies vai prostittuoitu?
Olen tuossa laskeskellut että tulisi halvemmaksi käydä kerran pari viikossa prostituoidun luona kuin ylläpitää aviomiestä. Joten annan miehelle kenkää.
Eikä tarvitsisi kuunnella kaiken maailman äijämurinaa ja katsella sitä munien kaivelua & laiskottelua.
Mitä olette mieltä? Onhan jokaisen vaimon järkevää ja fiksua miettiä taloudellistakin puolta!
Kommentit (13)
Niin joo riippuu miehen harrastuksista, monilla ne on niin kalliit, että vie puolet miehen palkasta. Mieshuorassa olis tietysti se hyvä puoli, ettei sen jälkiä tarvi siivoilla, pestä sen likaisia kalsareita, viedä sen tyhjiä kaljatölkkejä palautukseen eikä se kulkis sun perässä anova koiranpentukatse silmissään, kun on kiimassa.
Mutta toisaalta, on se oma silti oma! Ei kai kaikkea voi rahassa mitata? Ja ainahan voit yrittää kouluttaa miehestä edes hieman paremman.
Mutta kun mieheni on niin rumakin.
ap
Awww, söpö feministi strikes back HAHA
( '}{' )
Mitä muuta virkaa aviomiehellä edes olisi? Osaan itse siivota yms. Eikä aviomies ole ikinä ystävä vaikka vässy"akat" yrittävät niin vakuuttaa. Ei miehen kanssa viihdytä.
ap
Kiitos, tajusin vasta nyt, että kun lapsetkin on jo siitetty, en tarvitse miestä yhtään mihinkään! Hirveä painolasti tipahti. Potku vaan persuuksille!
Jos olet edes keskivertonaisen näköinen, miehet maksavat sinulle seksistä eikä toisinpäin. Kysymyksesi pitäisi olla muodossa: onko aviomiehen rahoilla eläminen kannattavampaa kuin prostituutio.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 14:46"]
Jos olet edes keskivertonaisen näköinen, miehet maksavat sinulle seksistä eikä toisinpäin. Kysymyksesi pitäisi olla muodossa: onko aviomiehen rahoilla eläminen kannattavampaa kuin prostituutio.
[/quote]
Olen tosi fiksu. Mutta huora en toki ole. Hyvin tulen toimeen nykyisellä urallakin. Mies vaan elää tuossa siivellä. Laiska paska.
ap
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 14:48"]
Olen tosi fiksu. Mutta huora en toki ole. Hyvin tulen toimeen nykyisellä urallakin. Mies vaan elää tuossa siivellä. Laiska paska.
ap
[/quote]
Ehkä olet fiksu, ehkä et, mutta ruma ainakin olet, kun joudut tyytymään prostituoituun. :D
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 15:00"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 14:48"]
ap
[/quote]
Ehkä olet fiksu, ehkä et, mutta ruma ainakin olet, kun joudut tyytymään prostituoituun. :D
[/quote]
Olen oikein kaunis ja ihana. Mutta miehet tuppaavat aina haluamaan jotain suhdetta ja läheisyyttä, jota en yhtään halua. Siksi maksullinen on parempi, koska häntä voi tavata oman aikataulun mukaan ilman taka-ajatuksia.
ap
Vibraattori ajaa saman asian kuin mies oli se sitten aviomies tai prostitoitu. Vie vähemmän tilaa, ei tarvitse miettiä ehkäisyä, on aina valmis eikä sitä kiinnosta onko luomu vai posliini tai ylipainoinen läski.
Tosin itse elän vaarallisesti ja pidän vibraattorin sekä aviomiehen.
Muista sitten kieltäytyä miehen elatusmaksuista niin laskelmista tulee oikeamman suuntaiset ;)
Miksi et kerro miehille että kaipaat vain seksiseuraa? Baarit on täynnä miehiä joilta saa ilmaiseksi ja jotka eivät tahdo suhdetta tai läheisyyttä.
Miksi ostaa prostituoidulta? Maailma on täynnä miehiä, joilta saat ilmaiseksi. Jos olet kyllästynyt maksamaan miehen vene-, auto-, pelikonsoli-, musalaite- ja kaljakuluja, niin mies pihalle ja hankit fuckbuddyn. Täysin ilmaiseksi.