Haaveiletko uusien tavaroiden ostamisesta ?
Olen koronan vuoksi lomautettuna ja ostaminen loppui seinään.
Ostoksista oli yllättävän vaikea lopettaa, sen sijaan kirjoitan ylös mistä haaveilen.
Muita ?
Kommentit (17)
Haaveilen uusista vaatteista, alkaa olla kulahtaneita.
En haaveile uuden tavaran ostamisesta. Sen sijaan haaveilen hyvien löytöjen tekemisestä kirppiksellä. Parilla lähikirppiksellä käyn useamman kerran viikossa, ja se riittää hyvin tyydyttämään shoppailutarpeen.
En minkä tahansa tavaroiden, mutta joidenkin kyllä. Oon jo kauan halunnut tiettyjä ulkoiluvaatteita, ja tarvitsisin myös kunnon työtuolin - haaveilen satulatuolista, mutta ne hinnat on niin kovia etten oo varma, pystynkö maksamaan.
En haaveile. Tyhjennän hamstraajaäitini taloa ja se on hyvin hidasta ja stressaavaa. Haaveilen siitä, että saisin pihaan jätelavan, voisin kantaa kaiken roinan sinne ja joku veisi sen pois. Minulla on varaa ostaa mitä haluaisin, mutta en jaksa shoppailla, tämä talo vie kaikki voimani.
Kuinka nopeasti vaatteet kulahtaa oikeasti? Kyllä ne kelpaa! Uuden sängyn tarvitsen ja ensi kuussa ostan sen. Nyt nukun sohvalla
Vierailija kirjoitti:
En haaveile. Tyhjennän hamstraajaäitini taloa ja se on hyvin hidasta ja stressaavaa. Haaveilen siitä, että saisin pihaan jätelavan, voisin kantaa kaiken roinan sinne ja joku veisi sen pois. Minulla on varaa ostaa mitä haluaisin, mutta en jaksa shoppailla, tämä talo vie kaikki voimani.
Tuttavani on asunnonvälittäjä ja hänellä oli hetken oma yritys.
Hänellä oli palvelu, jossa minä tyhjensin asunnon. Kuolinpesiä. Hän teki miehensä kanssa todella pienen pintaremontin, lainahuonekalut ja asunto myyntiin.
Juttelin aina perillisten kanssa ja kysyin mitä haluaa säästää.
Tyhjensin asunnon aina vkonloppuna. Pe töiden jälkeen menin ja viim ma aamuna lähdin pois, joskus jopa la. Ilmapatja ja peitto mukaan.
Otin itse edulliset myytävät, pakkasin arvokkaimmat, myös kirjeet, korut, rahat ja henk koht esineet.
Oli kaikille helppo kaikille ja sain lisäansiota.
Käytä palveluita, älä tuhlaa omaa vapaa-aikaasi.
Itse myin huonekalut, irtotavarat meni kirppikselle, 50% sopimus.
Suurin summa, mitä sain, oli n 5000 e.
En haaveile. Yritän luopua vähistäkin tavaroista. En vaan jaksa enää turhia tavaroita
Vierailija kirjoitti:
Kuinka nopeasti vaatteet kulahtaa oikeasti? Kyllä ne kelpaa! Uuden sängyn tarvitsen ja ensi kuussa ostan sen. Nyt nukun sohvalla
Mun vanhimmat paidat on yläasteajoilta, joskus vois ostaa uusiakin. Kotivaatteet on kuluneet nyt korona-aikana.
En haaveile. On kertynyt tavaraa niin että loppuiäksi riittää, en taida tarvita ostaa enää muuta kuin alusvaatteita ja kumisaappaita.
Noo mulla ei oo tällä hetkellä mitään omaisuutta, miehelle jätin huonekalut, vaatteet otin mukaan.
Että haaveilen huonekaluista :D
Enemmänkin ahdistaa miten täynnä koti on turhasta rojusta. Yksi parhaista puolista koronassa on ollut se, ettei tule ostettua mitään uusia vaatteita, kotona töitä tehdessä kun on aika sama mitä pitää päällään. Toivottavasti ohi korona-ajankin kestää tämä oivallus siitä, miten vähälle tavaralle oikeasti on tarvetta.
Ihan järjetön koko kysymyskin. Miksi kukaan haluaisi uusia tavaroita? Tai vielä vähemmän vanhoja tavaroita? Ei mitään tavaroita on ainoa oikea tapa.
Haaveilen, koska se on helppoa.
Ostan vähän, koska en oikeastaan tarvitse mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttavani on asunnonvälittäjä ja hänellä oli hetken oma yritys.
Hänellä oli palvelu, jossa minä tyhjensin asunnon. Kuolinpesiä. Hän teki miehensä kanssa todella pienen pintaremontin, lainahuonekalut ja asunto myyntiin.Juttelin aina perillisten kanssa ja kysyin mitä haluaa säästää.
Tyhjensin asunnon aina vkonloppuna. Pe töiden jälkeen menin ja viim ma aamuna lähdin pois, joskus jopa la. Ilmapatja ja peitto mukaan.
Otin itse edulliset myytävät, pakkasin arvokkaimmat, myös kirjeet, korut, rahat ja henk koht esineet.
Oli kaikille helppo kaikille ja sain lisäansiota.
Käytä palveluita, älä tuhlaa omaa vapaa-aikaasi.
Itse myin huonekalut, irtotavarat meni kirppikselle, 50% sopimus.Suurin summa, mitä sain, oli n 5000 e.
En ymmärtänyt tuosta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun vanhimmat paidat on yläasteajoilta, joskus vois ostaa uusiakin. Kotivaatteet on kuluneet nyt korona-aikana.
Hyvin ovat 50 vuotta kestäneet.
-Sinkkiş
Saunan kiuas paloi puhki ja vietiin jo keväällä metallinkeräykseen. Haaveilen kiukaan hankkimisesta saunalle. Toistaiseksi en ole tarvinnut saunaa, kun olen käynyt kylpylässä, mutta kylpylän vuosikortti menee umpeen 2.11.
Jos korona tästä yltyy, niin kuin pelkään, voi kylpylä olla tartuntapesäke - jos se edes saadaan pitää auki.
Varsinaisesta shoppailemisesta en ole tykännyt koskaan enkä varsinkaan vaatteiden ostelemisesta.
Mistä haaveilet?
Itse kuntoutustuella...