Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti teille järjestyy palkatonta tai lomapäiviä?

Vierailija
29.01.2014 |

Itse hain kuukautta ennen viikon lomaa. En saanut, joten irtisanoin itseni.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu syystä. Normaalisti haetaan n.2kk varoajalla, Hyvällä syyllä mutaman päivän saa, työn ruuhkahuippujen ulkopuolella seuraavaan työvuorolistaan (eli n.2vk päähän). Hätätapauksissa (esim.läheisen kuolema tai vakava sairastuminen) saa saman tien.

Vierailija
2/7 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän tai kaksi saa parhaimmillaan edellisenä päivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ja heti kun haluan. Palkatonta ei ole tarvinnut ikinä tehdä, teen ne työt illalla tai joku viikonloppu kotikonttorilla.

Vierailija
4/7 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka heti ainakin pari päivää. Näin olen joskus tehnytkin. Pidempää lomaakin luultavasti saisi myös ainakin viikon varotusajalla.

Vierailija
5/7 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joustopankista saa pitää vapaita kun vain sopii kollegan kanssa että toinen on paikalla. Toki silloin kun on joku kiireinen projekti ei kannata vapaata ottaa. Se kaatuisi omaan ja kollegan nilkkaan. Mutta siis esimiestaholle riittää ilmoitus.

t. IT-nörtti

Vierailija
6/7 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kuin kakkosella. 

Vierailija
7/7 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä onnistuu ihan sopimalla, mutta meillä porukka tajuaakin milloin voi pitää ja pyytää lomaa. Eli jos nyt sanoisin että huomenna on pakko pitää vapaata niin ei varmaan olis mitään ongelmaa. Palkatonta olen aina saanut sen mitä oon halunnutkin, kun ymmärrän milloin sitä on mahdollista pitää, eli ei kiireimpinä aikoina jotka meillä aina tiedetään etukäteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan