Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyykkitelineeni on 22-vuotias, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
29.01.2014 |

.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, mulla on vasta 6. vuosi menossa ja nyt jo pinna kireällä :( monta kertaa sillä jo napsahtanutkin... Mutta lepytän sen aina kunnon kääräisyllä jesaria, se sitten lauhtuu jossain vaiheessa... Mutta olen niin poikki, tilanne on jo mennyt niin pitkälle että harkitsen ottavani helpomman, soman ruotsalaisen työntekijän, hänen nimensä on Aii Kia. Selän takana tällaista sumplin minä possu :( Mutta enhän voi hyvästä työntekijästä noin vaan luopua, mitähän liittokin sanoisi, siirrän sen toiseen työpisteeseen.

Vierailija
2/22 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarvisin toisenkin pyykkitelineen, haluisin hyvää rotua, ei voitais nähdä ja koittaa rodunjalostusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlistatko asiaa jotenkin? Vain hienoa pyykkiä narulle?

Vierailija
4/22 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, laitamme parhaat kalsarimme tänään roikkumaan. Ei niitä reikäisiä..

ap

Vierailija
5/22 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pyykkiteline juhlisti täysi-ikäisyyttään neljä vuotta sitten?

Vierailija
6/22 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apuaa, laskin juuri että oma pyykkitelineeni on saman ikäinen, se on ostettu -92. Se on oikein siistissä kunnossa vielä, miten sinun?

Vierailija
7/22 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se Sini-tuotteen pyykkiteline?

Vierailija
8/22 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi-ikäisyysjuhlat taisivat valitettavasti jäädä väliin. Telineellä on ollut niin vaivaton tuo teini-ikä, ettei myöskään itselleen tullut mieleen juhlia laittaa. Taisi hiljakseen nurkassa seisoksia, kuten aina. Harmittaa vähän, mutta yritetään nyt paikata vahinko.

ap

Vierailija
9/22 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuuko vielä kotona? Anteeks nyt vaan, mutta tiedän liian paljon noita äidin pieniä ylikasvaneita mussukoita, jotka röhnöttää vuodesta toiseen kotona. Yks peräkamarin pyykkiteline sanon minä!

Vierailija
10/22 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Sini-niminen meidän pyykkiteline, ostettu se on talvella 1992 samaan aikaan kuin silloinen ruskea Upo Pesukarhummekin. Se tosin piiputti jo vuonna 1994, vanha kun oli.

Meidän telineessä on kyllä vaurioita, muovipinnoite niistä naruista on paikoin lähtenyt irti. Kaikkia ei vuodet kohtele hyvin, osansa on liiallisella auringonotolla, yritin varoitella... ne tuntikaudet parvekkeella paahteessa...

ap

Vierailija
11/22 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö vielä äidin ja isän kanssa samaan aikaan suihkussa? Vai onko oma tila hänelle varattuna..

Vierailija
12/22 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kyllä kai se pitäisi jo laittaa omilleen. Pelkään vaan, että joutuu turmiolle saman tien. On niin huonon näköinen,e ttä tuskin kelpaa kellekään. Sydämeen sattuu näin äitinä puhua. Olemme sen takia venyttäneet uuden pyykkitelineen hankkimista, tuosta vanhasta on niin vaikeaa päästä eroon..

ap

Vierailija
13/22 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on tosi vanha nipsuteline. Oliskohan jotakin 26 vuotta. Ei mulla mitään kysyttävää ole, ennen vanhaan tavarat olivat paljon kestävämpiä monesti.

Vierailija
14/22 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy äidin tai isän kanssa suihkussa, en ole mitään kainostelua huomannut. Siinä nurkassa taas seisoo, kuten aina..

ap

Vierailija
15/22 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 10:13"]

Onko se Sini-tuotteen pyykkiteline?

[/quote]

Se on n. 20 senttiä pitkä käyttökunnossa. Sinin saattaisi ollakin, riippuu tuleeko sopiva Sini vastaan.

Vierailija
16/22 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo vaan, että kun muuttaa kotoa, ettei vaan suoraan jonkun 25-vuotiaan yh-äidin pyykkitelineeksi mene! Se ois liian väärin, pitää saada jonkun kivan lapsettoman sinkkunaisen pyykkitelineeksi ensin.

Vierailija
17/22 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet itse? Onko 22-vuotias lapsesi vai kumppanisi? Eli kuinkas puuma olet?

Vierailija
18/22 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi vaan tietää, että minkähän ikäinen ihminen tällaisenkin aloituksen on saanut aikaiseksi? :)

Vierailija
19/22 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä... Mä olen 40v. =) Vastavetona noihin älyttömiin "haluatko kysyä jotain?" aloituksiin vaan...

Haluuttekste vielä kysyä jotain? Mun pitää mennä nyt (en edes kehtaa sanoa, että kunnan luottamustehtävää hoitamaan...) Muhhahhhahaaaaaaa!

ap

Vierailija
20/22 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 10:43"]Siis mitä... Mä olen 40v. =) Vastavetona noihin älyttömiin "haluatko kysyä jotain?" aloituksiin vaan...

Haluuttekste vielä kysyä jotain? Mun pitää mennä nyt (en edes kehtaa sanoa, että kunnan luottamustehtävää hoitamaan...) Muhhahhhahaaaaaaa!

ap

[/quote]

Kiitos, ihan vain uteliaisuudestani kysyin. Ihan hauska juttu. :) Oletko m/n?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi