Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet miehestä joka värjää hiuksensa?

Vierailija
29.01.2014 |

Hiukseni eivät ole vaaleat eivätkä tummat vaan jotain siltä väliltä, ja välillä värjään niitä luonnollisen/skandinaavisen vaaleiksi, ei siis aivan vaaleiksi. Minulle on toistuvasti sanottu sen olevan homomaista. Ajattelaanko näin yleisemminkin, mutta sitä ei vain sanota ääneen?

M22

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti Nykänen on värjäillyt jo 30v ja kaikista hänen naisjutuista päätellen hän on hetero..

Vierailija
2/8 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se sopii sulle niin mitä väliä sillä on mitä muut ajattelevat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 05:18"]

Jos se sopii sulle niin mitä väliä sillä on mitä muut ajattelevat?

[/quote]

En halua että ihmiset muodostavat minusta väärää mielikuvaa. Se ei olisi ongelma, jos ihmiset aina sanoisivat mielipiteensä rehellisesti, mutta näin ei valitettavasti ole. Olisipa maailam sellainen että ihmist aina sanoisivat rehellisesti mielipiteensä...

Vierailija
4/8 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 05:03"]

Hiukseni eivät ole vaaleat eivätkä tummat vaan jotain siltä väliltä, ja välillä värjään niitä luonnollisen/skandinaavisen vaaleiksi, ei siis aivan vaaleiksi. Minulle on toistuvasti sanottu sen olevan homomaista. Ajattelaanko näin yleisemminkin, mutta sitä ei vain sanota ääneen?

M22

[/quote]

Kuulostaa viehättävältä  <3, millaiset ovat mittasi ?  T: Homopoika.

Vierailija
5/8 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi et tykkää omasta väristä, joskus tulee harmaita hiuksia siinä vasta arvostaa omaa väriään ja toivoisi näkevän sitä, kemikaaleilla ehdit leikkiä myöhemmin

Vierailija
6/8 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nainen, myönnän että minua hieman naurattaa kun kundi käyttää värjäysaineita mielestäni siistit muodikkaat vaatteet ja hygienia on ne kundeille hyvät asiat ja niiden yli ei kannata ajatella ulkonäköään mutta ihan ok että ei kai siinä mitään

Vierailija
7/8 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli puolet miehistä värjää hiuksiaan ainakin kaupungissa.

Vierailija
8/8 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäisenä ei tule homous mieleen, vaan hieman turhamaisuutta ja naisena epäilen että antaako kundi naiselle riittävästi huomiota ja myös ne kemikaalit googleta miten ne vaikuttaa hiustenlähtöä ja muuta mutta jokaisen oma asia mitä tekee hiuksilleen tärkeintä on ihmisen luonne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi