Mitä ajattelet miehestä joka värjää hiuksensa?
Hiukseni eivät ole vaaleat eivätkä tummat vaan jotain siltä väliltä, ja välillä värjään niitä luonnollisen/skandinaavisen vaaleiksi, ei siis aivan vaaleiksi. Minulle on toistuvasti sanottu sen olevan homomaista. Ajattelaanko näin yleisemminkin, mutta sitä ei vain sanota ääneen?
M22
Kommentit (8)
Jos se sopii sulle niin mitä väliä sillä on mitä muut ajattelevat?
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 05:18"]
Jos se sopii sulle niin mitä väliä sillä on mitä muut ajattelevat?
[/quote]
En halua että ihmiset muodostavat minusta väärää mielikuvaa. Se ei olisi ongelma, jos ihmiset aina sanoisivat mielipiteensä rehellisesti, mutta näin ei valitettavasti ole. Olisipa maailam sellainen että ihmist aina sanoisivat rehellisesti mielipiteensä...
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 05:03"]
Hiukseni eivät ole vaaleat eivätkä tummat vaan jotain siltä väliltä, ja välillä värjään niitä luonnollisen/skandinaavisen vaaleiksi, ei siis aivan vaaleiksi. Minulle on toistuvasti sanottu sen olevan homomaista. Ajattelaanko näin yleisemminkin, mutta sitä ei vain sanota ääneen?
M22
[/quote]
Kuulostaa viehättävältä <3, millaiset ovat mittasi ? T: Homopoika.
miksi et tykkää omasta väristä, joskus tulee harmaita hiuksia siinä vasta arvostaa omaa väriään ja toivoisi näkevän sitä, kemikaaleilla ehdit leikkiä myöhemmin
olen nainen, myönnän että minua hieman naurattaa kun kundi käyttää värjäysaineita mielestäni siistit muodikkaat vaatteet ja hygienia on ne kundeille hyvät asiat ja niiden yli ei kannata ajatella ulkonäköään mutta ihan ok että ei kai siinä mitään
Yli puolet miehistä värjää hiuksiaan ainakin kaupungissa.
ensimmäisenä ei tule homous mieleen, vaan hieman turhamaisuutta ja naisena epäilen että antaako kundi naiselle riittävästi huomiota ja myös ne kemikaalit googleta miten ne vaikuttaa hiustenlähtöä ja muuta mutta jokaisen oma asia mitä tekee hiuksilleen tärkeintä on ihmisen luonne
Matti Nykänen on värjäillyt jo 30v ja kaikista hänen naisjutuista päätellen hän on hetero..