Onnellinen nainen
Mun on johonkin pakko tää kailottaa ja ketään ystävää en viitti nyt herättää. Mutta mä olen niin onnellinen että mua oikein rintaa pakottaa! Tuolla sängyssä makaa niin täydellisen ihana mies että en voi edes selittää kuinka paljon häntä rakastan, ja kuinka kiitollinen oon viimeset 6 vuotta ollut hänen olemassaolostaan. Toisessa sängyssä tuhisee suloinen pieni poika, joka kehitysvammastaan huolimatta on äidin silmissä maailman täydellisin. Ja tässä sylissä vielä kaunis pikku prinsessa, sekä vieressä kultsu uros joka on aina uskollisena apuna yösyötöissä ja päiväsaikaan toimii hyvänä lapsenvahtina.
Mulle jotenkin taas jysähti päähän se kuinka onnellinen mä oon ja toivon samaa kaikille muillekin. Olkoon kaikkien yö ja tuleva päivä onnellinen, kaunis ja rakkaudentäyteinen.
P.S. Tiedän ettei tässä ollut mitään järkeä. :)
Kiitos, ja sitä samaa myös sinulle! Itselläni ei lapsia vielä ole, mutta toivon mukaan piakkoin pääsen senkin kokemaan. Ihana mies löytyy kyllä, ja häntä muistan kyllä kiittää päivittäin ja kertoa kuinka tärkeä hän minulle on. Ihanaa huomista päivää sinulle ja perheellesi! <3