Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä kun rakkaus on kuollut?

Vierailija
28.01.2014 |

Meillä on neljä lasta, nuorin 9v.
Emme ole rakastaneet toisiamme varmaan jo vuosiin.
Elämä käy raskaaksi kun siitä puuttuu se kipinä. Minulla on olo, että asun mieheni kanssa soluasunnossa, jossa kaikilla on yhteinen olohuone ja keittiö, ja muut tilat ovat sitten jokaisen omia.
Meillä ei ole mitään yhteistä miehen kanssa enää. Minulla on aika kulunut lapsiin - ja nyt kun nuorin alkaa olla isompi, kukaan ei enää tarvitse minun aikaani.

Voiko rakkaudettomassa liitossa elää? Tai siis pitääkö sellaisessa elää?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ei voi enää tehdä, kun rakkaus kuolee, se on tunnetila joka joko on tai sitten ei, mutta onko teillä mitään yhteistä kuin lapset, onhan se niin valtava yhteys, että elämää kannattaa jo siksikin jatkaa yhteisesti,

onhan ystävyys ja elämän muut asiat niin tärkeitä, että elämällä on teille vielä paljon annettavaa, lastenlapset ja kaikki muut, vanheminen yhdessä,

pitäkää huolta toisistanne, rakkaus muuttuu ajan mittaan välittämiseksi

ja toisen huomioon ottamiseksi, elämää ei kannata hukata, on hyvä olla toisen kanssa, yksin ei kenenkään ole hyvä olla,

ja saattaahan se rakkauskin vielä tulla, tosin eritavalla,

en luovuttaisi...

Vierailija
2/4 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki salarakas!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus hiipuu aina jossain vaiheessa, ja lopulta siitä tulee enemmänkin esiin vain luotto ja välittäminen, kuten ystävyydessä. Se saattaa syttyä vielä uudelleen, mutta mikään rakkaussuhde tuskin kestää ikuisesti, muista se. Olen ollut mieheni kanssa naimisissa 21 vuotta. En ole tuntenut "palavaa rakkautta" moneen vuosiin, mutta senkin edestä aitoa välittämistä ja hauskanpitoa! Mitäpä jos lähtisitte lomamatkalle kahdestaan? Matkat ovat oiva keino sytyttää uusi kipinä suhteeseen. Paljon tsemppiä ja muista ettei rakkaus välttämättä ole aina kovin tuntuva tai näkyvä tunne!!

Vierailija
4/4 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä kovin paljoa voi tehdä. Pari vaihtoehtoa, joko jäät tai eroat. Kummassakin vaihtoehdossa on hyvää ja huonoa. Punnitse, tee vaikka lista, kumpi sopii sinulle paremmin.

Käy yksin (jos et saa miestäsi mukaan) juttelemassa ongelmistanne ulkopuolisen neuvojan kanssa. Sinä tiedät parhaiten sen tilanteen ja tunnemaailman siellä. Ulkopuolisena on vaikeaa antaa takuuvarmaa vastausta.

Tsemppiä.