Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esitätkö olevasi koronaviruksesta huolissaan?

Vierailija
23.10.2020 |

Tein uuden kyselyn paremmilla vastausvaihtoehdoilla.
Sosiaalisen paineen takia itse esitän olevani kuuliainen koronakansalainen rauhoittaakseni pelkääjien mieltä. Oikeasti mua ei kiinnosta jauhaa aiheesta, ei päivitellä, ei lukea/kuulla uutisia päivän saldoista jne...
Töissä valehtelin ladanneeni koronavilkun, etteivät paheksuisi. Valehtelin myös käyneeni testissä vaikken oikeesti käynyt.
Lisättäköön nyt kun joku kuitenkin sanoo "nämä ovat juuri niitä joiden takia tauti leviää", että olen todella erakko luonteeltani, sekä teen etätöitä, en käy baareissa ym, joten en ole se superlevittäjä.

Mites itse? Esitätkö olevasi kiinnostunut koronasta vai oletko aidosti huolissaan?

Esitätkö olevasi koronaviruksesta huolissaan?

Vaihtoehdot

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en! Olen monisairas ja raskaasti riskiryhmässä. Toivon avoimesti saavani Koronan ja meneväni myös sen mukana. Sellaistahan ei tietenkään saisi ääneen sanoa - sitä pöyristymisen määrää 🙄

Heetkinen, siis haluaisit kuolla? Oletko masentunut? En minäkään kuolemaa siis pelkää tämän koronankaan suhteen mutta vastauksesi sai minut hieman surulliseksi. Noh mite vain niin toivotan tsemppiä, mielestäni riskiryhmäläisenä sinulla on oikeus sanoa ääneen ajatuksesi, koska kaltaistesi takia tässä nyt "sekoillaan". Itse en siis syytä ketään tästä showta.. Tai noh, on minulla kyllä jotkut päättäjät mielessä mutta ei taatusti riskiryhmäläiset. Ap

Vierailija
22/32 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoleton kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esitän, en ole huolissani. Arvelen, että suurin osa esittää.. Tekisi mieli kysy eduskunnalta samaa..

Vasta tällä viikolla oli Ylen uutisissa kuvaa eduskunnasta. Salissa istuvat kuuliaisesti salissa makit naamalla turvavälit säilyttäen. Sitten näytettiin kuvaa kuppilasta, jossa kellään ei ollut maskia ja samassa pöydässä istuivat eteenpäin kumartuen nenät vastakkain.

No neropatti! Kerro, kuinka syöminen tai juominen onnistuu maski kasvoilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/32 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/32 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, en esitä. Koronavilkkua ei ole koska se ei mahdu puhelimeen. Koronaan olen kyllästynyt. Käytän maskia, teen etätöitä, olen laittanut joukkueharrastukseni tauolle, läträän käsidesiä. Noudatan siis esitettyjä toimia.  En siis ole huolissani. Teen mitä on tehtävissä ja luonto hoitaa loput. En murehdi koronaa vaan sopeudun tilanteeseen.

Vierailija
26/32 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulin sanoneeksi juoruilevalle naapurille, että en kuuntele/ katso enää koronajuttuja.

Se oli virhe, hän viestittää ympäristöön, että tuo ei välitä.

Tarkoituksella ymmärsi väärin. :-(

Vierailija
27/32 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/32 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/32 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huolissani enemmän tämän Euroopan tulevaisuudesta, jos annetaan kaikkien uusien tautien ajaa meidät kyykkyyn samalla lailla.

Vierailija
30/32 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
31/32 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä esitän silloin, kun laitan maskin kauppaan. Oikeasti en näe sen pitämiselle mitään syytä enkä mitään hyötyä omalla kohdallani,tai lähimmäisten. Kun en ole kipeä ja eipä niissä kaupoissa ruuhkaa ole.

Töissä olen joutunut nyt n. 3 viikkoa maskia pitämään, eli siinäkin esitän asiakkaille huolehtivaa. Oikeastikaivan suunnilleen maskin alla nenää ja naukkailen vesipullosta. Hoeron kasvoja kun maski kutittaa ja sylkäisen purkan maskia raottaen roskiin. Siihen en tosin koske sormilla.

En usko koronan leviämiseen töistä, kun ei ole maaliskuusta eteenpäinkään levinnyt. Toiseksi uskon sen sitten leviävän maskipelleilystähuolimatta, jos lähelle tulisi.

Vierailija
32/32 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa lähinnä ihmisten hölmöys. Juuri äsken joku heppu, maski leualla roikkuen, nenä paljaana ja suu lähes kokonaan paljaana, hyppi kuin aropupu alepassa väistellen muita asiakkaita,ilmeisesti huolissaan tai editti olevansa huolissaan turvaväleistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi