Crosstrainer?
Hei. osaisko kukaan kertoa kumpi crossari kannattaisi hankkia Bremshey Orbit Ambition 16 vai Tunturi C 30? Bremshey on n. 100 euroa halvempi, mutta siinä vähemmän ohjelmia muuten myyjän mukaan vastaava laite?Tekeekö noilla sykeohjelmilla tai kehon rasvaprosenttin mittaus ja painoindeksitesteillä mitään? Tuossa Tunturissa olisi ne. Bremshey myös lyhempi mitoiltaan ja pikkasen kevyempi, liikemassa kummassakin sama ja askelpituus. Kumpikin poistuvia malleja. Tuosta Ambitionista en löydä oikein mitään tietoa. Olisin kiitollinen jos joku osaisi auttaa!
Kommentit (4)
Ei kumpikaan. Crosstrainerissa liike on epäluonnollinen. Kuntopyörä tai soutulaite on paljon fiksumpi hankinta, jos joku tuollainen vehjes on pakko hommata. Elliptinen liike ei vain ole luonnollinen. Itse suosittelen ihan lenkkeilyä, pyöräilyä ja voimaharjoittelua kehon omalla painolla.
Minä ostin käytetyn reilu vuosi sitten käytetyn Sportop crosstrainerin jossa myös on ohjelmia ja sykemittaus. Ohjelmat ovat tosi kivoja, saa vaihtelua ja tunti mennä vilahtaa äkkiä. Sykemittaus ei ole oikein kätevä, kun kädet joutuu laittamaan kiinteään tankoon mittuksen ajaksi.
Kuntopyörä ja soutulaite ovat tosi tylsiä ja niiden liikkeet paljon ykspuolisempia kuin crosstrainerissa.
Kumpi vain on varmasti hyvä hankinta, minä ostaisin itarana halvemman.
Kiva kun joku vastasi, juu kuntopyörä löytyy sillä tulee poljettua, mutta huono penkki siinä niin ei ole oikein nautinto polkea sitä. Tuosta sykeohjelmasta niin se pitäis varmaan hommata sitten se erillinen sykemittari tai anturi rintaan jos haluaa että se mittaas sen sykkeen tarkemmin tai niin käsittänyt, korjatkoon joku jos olen väärässä.
ap
ja siinä vähemmän ohjelmia piti kirjoittamani...