Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI mies on aina sika?!

Vierailija
28.01.2014 |

Käämithän tässä palaa!

"ystäväni" eivät ole ikinä hyväksyneet miestäni, tulivat toimeen exäni kanssa paremmin joten ovat tässä tämän neljän vuoden aikana yrittäneet kaikin tavoin osoittaa minulle miten epäkelpo narsisti mieheni on.

Kun suhteemme alkoi, muutimme pian yhteen. Minä tein töitä ja mies opiskeli yliopistossa. Minä maksoin suurimman osan kuluista.

= mies oli tuolloin kavereiden mielestä narsistisika joka elää minun siivelläni raaputtaen vaan persettään sohvalla.

Mies valmistui, pääsi töihin ja rohkaisi minua vuorostani koulun penkille. Unelmani oli aina korkeakoulu, mutta jämähdin duunaritöihin koska pelkkä opintotuki tuntui pelottavalta, mies halusi minun toteuttavan unelmani, joten nyt minä opiskelen ja mies elättää.

= Mies on kavereiden mielestä narsistisika joka kierosti on minut alistanut valtansa alle taloudellisella ylivallallaan ja pitää minua sairaassa riippuvuussuhteessa.

Minä elän omasta mielestäni elämäni tasapainoisinta ja luotettavinta ihmissuhdetta. Vaan ei, MIES ON AINA SIKA. ....jos kavereiltani kysytään...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se sika!!!!1

Vierailija
2/2 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hienoa,  että kirjoitat "ystäväni" lainausmerkkeihin. Mitä ystäviä tai edes kavereita tuollaiset muka ovat, hankkisit parempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän