Olen 40v ja täysin peeaa,kysyttävää?
Kommentit (36)
Kai jotain osaat? Kirjoita kirja, ala maalaamaan, kurssita itsestäs ripsienlaittaja, hiustenpidennysten laittaja?
Osaatko kokata?Perusta pitopalvelu? Siivota? Perusta siivoupalvelu?
Perusta koirahoitola? Siinä ei hirveetä koulutusta tarvii.
Sama juttu. Olen pätkätöissä, eikä rahaa jää säästöön.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 14:39"]
Mikä on VMP?
[/quote]
VARAMIESPALVELU
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 14:38"]
Eikö miehelläsi ole tarjota sinulle töitä?
[/quote]
Ei ole eikä hänellä ole varaa palkata ketään.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 14:38"]
saatko edes lapsilisää?
[/quote]
Se menee ihan elämiseen ruokaa,laskuihin yms.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 14:42"]
Kai jotain osaat? Kirjoita kirja, ala maalaamaan, kurssita itsestäs ripsienlaittaja, hiustenpidennysten laittaja?
Osaatko kokata?Perusta pitopalvelu? Siivota? Perusta siivoupalvelu?
Perusta koirahoitola? Siinä ei hirveetä koulutusta tarvii.
[/quote]
En ole taitava missään juuri osaan kotiani hoitaa mutta mies ei halua että alkaisin yrittäjäksi koska siinä tuskin pärjäisin ja uskon että niin asia onkin kun olen mieheni yrittäjyyttä seurannut niin se vaatii paljon.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 14:39"]
Mikä on VMP?
[/quote]
Vittu Mitä Paskaa
Ala perhepäivähoitajaksi? Ottakaa sijaislapsia? Toi nyt on ihan keksittyä etti mitään osaa. Joku varmaan takonu sun päähän ettei susta ole mihinkään tai olet laiska.
MIES EI HALUA? MISSÄ SUN OMA TAHTO ON???HALOOOOOO
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 14:52"]
Ala perhepäivähoitajaksi? Ottakaa sijaislapsia? Toi nyt on ihan keksittyä etti mitään osaa. Joku varmaan takonu sun päähän ettei susta ole mihinkään tai olet laiska.
[/quote]
Mä hain perhepäivähoitajaksi mutta ei huolittu niitä kuulemma tässä kaupungissa yli tarpeen eikä päästä sijaisvanhemmiksi sellaiseen aika kovat kriteerit. Ja todella paljon olen yrittänyt kaikenlaista mutta mikään ei vaan yrityksistä huolimatta onnistu.
tää ap on täällä ennenkin kirjoitellut,eikä ota mitään neuvoja vastaan.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 14:53"]
MIES EI HALUA? MISSÄ SUN OMA TAHTO ON???HALOOOOOO
[/quote]
Riidelläkkö jatkuvasti näistä asioista pitäisi? mies ei ala tukemaan mun yrittäjyyttä millään lailla. Vasten hänen tahtoaan on vaikea siihen alkaa.
Lapsi/lapset hoitoon. Kyllä kai sä hoitopaikan saat? Älä riitele. Pakkaa kamat ja hanki elämä.
Kun lama syvenee monelle täällä noitia rikki viisaita neuvoja antavelle tulee tutuksi miltä tuntuu kun olet työtön ja rahaton.
saatko edes lapsilisää?