Olen 40v ja täysin peeaa,kysyttävää?
Kommentit (36)
Minulla on muutama kysymys!
- Oletko työelämässä? Kuinka paljon palkkasi on (nettona) kuukaudessa?
- Onko sinulla ennestään velkoja?
- Asutko omassa vai vuokra-asunnossa?
- Kuinka et ole n. 20 vuodessa saanut ollenkaan säästettyä?
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 14:05"]
Etkö tienaa mitään vai etkö vain omista mitään?
[/quote]
En tienaa mitään enkä omista mitään. Vähäiset perintörahat tuhlasi ex-mieheni.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 14:09"]
Millä elät? kai sinun on jotain syötävä vai syötkö mitään?
[/quote]
Mieheni elättää minut ostaa ruuat ja maksaa asunnon kulut,vaatteisiin en saa rahaa enkä mihinkään kauneudenhoitoon tms.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 14:04"]
Minulla on muutama kysymys!
- Oletko työelämässä? Kuinka paljon palkkasi on (nettona) kuukaudessa?
- Onko sinulla ennestään velkoja?
- Asutko omassa vai vuokra-asunnossa?
- Kuinka et ole n. 20 vuodessa saanut ollenkaan säästettyä?
[/quote]
En ole työelämässä eikä mulla ole velkoja. Miehen omistamassa talossa asutaan josta miehellä vielä asuntolainaa. Ex-mieheni tosiaan tuhlasi perintörahani ja työmarkkinatuesta jota en nyt muutamaan vuoteen miehen yrittäjyyden takia en ole saanut mutta joskus sain ei ole saanut säästettyä.
Työmarkkinatukeen EI nykyään vaikuta puolison tulot. Mene töihin VMP kautta saat varmasti jotain.
Miksi et hae töitä?
ootko sä taas se sama, joka asuu lapsen ja miehen kanssa pienessä talossa,ja mies ei halua muuttaa?
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 14:23"]
Työmarkkinatukeen EI nykyään vaikuta puolison tulot. Mene töihin VMP kautta saat varmasti jotain.
Miksi et hae töitä?
[/quote]
Joo ei vaikuta jos mies on palkollinen mutta yrittäjyys vaikuttaa eri lailla olen hakenut työmarkkinatukea muutamaan otteeseen mutta se on miehen yrittäjyyden takia evätty. Olen vuosikausia heknut töitä en vaan pääse mihinkään.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 14:27"]
Ootko sä ap "heikompaa ainesta"
[/quote]
Varmasti niinkuin moni muukin.
VMP kautta pääset varmasti johonkin! Sinne vaan ja otat kaikki vastaan mitä tarjotaan.
Millä rahalla ostat shampoot,hoitoaineet, vaatteet, meikit yms? Entä jos mies heittää sut pihalle? Mitä sitten teet ku sulla ei ole mitään tuloja?
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 14:31"]
VMP kautta pääset varmasti johonkin! Sinne vaan ja otat kaikki vastaan mitä tarjotaan.
Millä rahalla ostat shampoot,hoitoaineet, vaatteet, meikit yms? Entä jos mies heittää sut pihalle? Mitä sitten teet ku sulla ei ole mitään tuloja?
[/quote]
Shampoot ja hoitoaineet ostaa mies,en meikkaa ja vaatteita käytän todella vanhoja vaatteita. Jos heittää pihalle niin sitten sossuun vaan.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 14:32"]
Mene opiskelmaan.
[/quote]
En pärjää opinnoissa,miljoona kertaa olen yrittänyt mulla oppimisvaikeuksia.
Haittaakse?