yöseksi
Onko täällä muita, jotka heräävät keskellä yötä sekstaamaan. Viime yönä rouvalla oli yskä ja hän heräsi yöllä. Mulla jo kulli seisoi, niin hän alkoi runkata. Suutelin sitten rintoja ja hieroin klitorista, märkää tuntui olevan. Käänsin rouva lusikka-asentoon ja painoin sisään. Kumpikin sai ja pikapesun jälkeen nukkumaan. Kello oli jotain 3.
Kommentit (4)
Mun mies on just tollanen. Sen on saatava yölläkin pimppiä. Ärsyttää jumalattomasti, kun se alkaa hinkkaamaan juuri, kun on sikeimmässä unessa. No, tietysti joskus voi itekin lämmetä ja naida oikein halustakin. Useimmiten kuitenkin tulee vain sanottua, et äkkiä sitten ja ohjattua muna lusikka-asennossa sisään sekä toivottua, et sais taas pian nukahtaa.
Siis lukekaa kunnolla, vaimo herätti mut. Ja n:o 2:lle, miksi hemmetissä se siellä sohvalla nukkuu?
t. ap
Meillä ei ole koskaan ollut tuollaista yösekstailua, me molemmat nukutaan niin syvästi yöt, että ei heräillä puuhailemaan. Aamuisin sen sijaan useinkin on puuhailtu heti kun heräillään eli kun ollaan vielä pienessä horroksessa. Mukavaahan se on.
ai kun kiva, itse jouduin sormettamaan kun aviomies nukkuu jo 5ttä kuukautta sohvalla. pitäkööt vittu tunkkinsa!