Hui,kuukautiset 3 päivää myöhässä.
Ja on kyllä ehkäisy käytössä, ikää 40v eikä mies varmasti haluaisi vauvaa jos raskaana olisin.
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 12:08"]
Onko tuo sitten niin harvinaista että on 3 pv myöhässä? Minulla on aika useinkin, varsinkin 35 ikävuoden jälkeen voi olla viikonkin myöhässä tai sitten viikon aikaisessa miten vaan.
Jos ehkäisymenetelmä on luotettava, ei vielä kannata kauheasti raskautta pelätä.
[/quote]
Mulla on kyllä aika säännölliset kuukautiset olleet.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 12:08"]
Onko tuo sitten niin harvinaista että on 3 pv myöhässä? Minulla on aika useinkin, varsinkin 35 ikävuoden jälkeen voi olla viikonkin myöhässä tai sitten viikon aikaisessa miten vaan.
Jos ehkäisymenetelmä on luotettava, ei vielä kannata kauheasti raskautta pelätä.
[/quote]
Sama mulla, mutta silti minä tunnen myös ihmisiä, joilla menkat ovat kellontarkat. Toisaalta juuri tuo ikä voi alkaa jo vaikuttaa kuukautiskiertoon.