Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hui,kuukautiset 3 päivää myöhässä.

Vierailija
28.01.2014 |

Ja on kyllä ehkäisy käytössä, ikää 40v eikä mies varmasti haluaisi vauvaa jos raskaana olisin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo sitten niin harvinaista että on 3 pv myöhässä? Minulla on aika useinkin, varsinkin 35 ikävuoden jälkeen voi olla viikonkin myöhässä tai sitten viikon aikaisessa miten vaan. 

Jos ehkäisymenetelmä on luotettava, ei vielä kannata kauheasti raskautta pelätä.

Vierailija
2/4 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 4 päivää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 12:08"]

Onko tuo sitten niin harvinaista että on 3 pv myöhässä? Minulla on aika useinkin, varsinkin 35 ikävuoden jälkeen voi olla viikonkin myöhässä tai sitten viikon aikaisessa miten vaan. 

Jos ehkäisymenetelmä on luotettava, ei vielä kannata kauheasti raskautta pelätä.

[/quote]

Mulla on kyllä aika säännölliset kuukautiset olleet.

Vierailija
4/4 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 12:08"]

[/quote]

Sama mulla, mutta silti minä tunnen myös ihmisiä, joilla menkat ovat kellontarkat. Toisaalta juuri tuo ikä voi alkaa jo vaikuttaa kuukautiskiertoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän