Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetteko sääliä autoa kohtaan, jos sitä kolhitaan tv:ssä?

Vierailija
28.01.2014 |

Niin, tunnetteko piston sydämessä, kun katsotte suomen surkeinta kuskia ja siellä hienoa mersua kolhitaan pitkin aitoja ja betonipossuja? 

Mies kysyi tämmöistä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne. Hyvä, että saavat harjoitella.

Vierailija
2/24 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska ei ole minun rahoistani pois :) Sitä paitsi toiminta elokuvissa on paljon pahempaa menoa esim Terminaattori, montako autoa siinä hajoaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaan kysyi niin totisena, että "Eiks susta tunnu miltään kun tota autoa kolhitaan". Tietenkin, jos tuliterää autoa hakattaisi moukarilla, niin ajattelisi, että onpa typerää tuhlaamista, mutta kun tässä harjoitellaan ajamista ja tuskin ne ihan tahallaan törmäilee? Ihme kysymyksiä. 

Vierailija
4/24 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hyvä. Yksityisautoilu on niin turhaa ja typerää, että ihan hyvä kun niitä autoja kolhiintuu ja poistuu käytöstä. 

Vierailija
5/24 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ketään joka sit tuntisi kamalaa tuskaa, kun katsoo tuota auton kolhimista? 

Vierailija
6/24 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 11:57"]

Hyvä hyvä. Yksityisautoilu on niin turhaa ja typerää, että ihan hyvä kun niitä autoja kolhiintuu ja poistuu käytöstä. 

[/quote]

Anteeksi kun joudun käymään töissä ja asioilla. Sä et varmaan tee töitä? Olet luultavasti Vihreä?

Vierailija
7/24 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua muuten harmittaa katsoa kun autoa kolhitaan, autoparkaa pitäis kohdella hyvin! Oon vähän pönttö :)

Vierailija
8/24 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku piston tunnen, mutta enemmän kouraisee vatsasta hyvän ruoan poisheitto kaupoissa yms. 

Vierailija
9/24 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta mua harmitti aikoinaan kun meidän kaukosäädin piti vaihtaa uuteen..

Vierailija
10/24 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta mun mies rupeaa aina hyperventiloimaan.

Vierailija
11/24 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 12:42"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 11:57"]

[/quote]

Anteeksi kun joudun käymään töissä ja asioilla. Sä et varmaan tee töitä? Olet luultavasti Vihreä?

[/quote]

Teen töitä ja opiskelen ja käyn kaupassa ja vaikka missä, mutta asunkin alueella, missä on toimiva julkinen liikenne. En siis kuormita luontoa asumalla älvsby-unelmassa keskellä peltoa kymmenien kilometrien päässä sivistyksestä.

Ja juu, olen joskus äänestänyt vihreitä, ennenkuin niistä tuli kokoomuksen oma pikku puisto-osasto.

Vierailija
12/24 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tunnen, en tosin ymmärrä että noin huonoja kuskeja löytyy.Niillä pitäisi olla tosivanhat autonromut käytössä, oppisivat ajamaan. Järkyttävän huonoja.

Vierailija
13/24 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En sääli kenkiäkään siitä, että ne kuluu käytössä.

Vierailija
14/24 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, sydämestä ihan ottaa ja itkettää niin etten voi katsoa ohjelmaa. ;)

Ihmetyttää vaan se, miksi pitää olla niin uudet autot.

Vierailija
15/24 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkiä ei voi verrata uusiin kalliisiin autoihin. Yleensä näillä, jotka eivät autojen arvoa ymmärrä ei ole korttia eikä autoja. Naisena häpeän noita kuskeja. Romuautot käyttöön tuollaisille tunareille.

Itse autoillut 30 vuotta lähes päivittäin

Vierailija
16/24 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä sääli :D Kysymys kun kuulostaa siltä, että tuntisi empatiaa sitä autoa kohtaan eikä niinkään harmistusta siitä, että tuhotaan omaisuutta.

Vierailija
17/24 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoja mersujahan nuo käyttävät tuossa ohjelmassa.

Vierailija
18/24 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa,voin olla ilman miestä,mutta en ilman autoa. Tässä järjestyksessä.

Vierailija
19/24 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 15:02"]

Kenkiä ei voi verrata uusiin kalliisiin autoihin. Yleensä näillä, jotka eivät autojen arvoa ymmärrä ei ole korttia eikä autoja. Naisena häpeän noita kuskeja. Romuautot käyttöön tuollaisille tunareille.

Itse autoillut 30 vuotta lähes päivittäin

[/quote]Minulla on auto, koska tarvitsen sitä työssäni. Auto on minulle vain käyttöesine siinä, missä kengät, polkupyörä tai imuri. Se ei ole mikään statussymboli tai pyhä lehmä kiillottaa.

Vierailija
20/24 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tekee pahaa sen mustan mersun kohdalla koska mun auto on paljon halvempi :(  Olisin mielelläni antanut omani tuohon ohjelmaan ja ottanut sen mersun itselleni. Ymmärrän siis miestäsi ap.