Tunnetteko sääliä autoa kohtaan, jos sitä kolhitaan tv:ssä?
Niin, tunnetteko piston sydämessä, kun katsotte suomen surkeinta kuskia ja siellä hienoa mersua kolhitaan pitkin aitoja ja betonipossuja?
Mies kysyi tämmöistä.
Kommentit (24)
Ei, koska ei ole minun rahoistani pois :) Sitä paitsi toiminta elokuvissa on paljon pahempaa menoa esim Terminaattori, montako autoa siinä hajoaa.
Mies vaan kysyi niin totisena, että "Eiks susta tunnu miltään kun tota autoa kolhitaan". Tietenkin, jos tuliterää autoa hakattaisi moukarilla, niin ajattelisi, että onpa typerää tuhlaamista, mutta kun tässä harjoitellaan ajamista ja tuskin ne ihan tahallaan törmäilee? Ihme kysymyksiä.
Hyvä hyvä. Yksityisautoilu on niin turhaa ja typerää, että ihan hyvä kun niitä autoja kolhiintuu ja poistuu käytöstä.
onko ketään joka sit tuntisi kamalaa tuskaa, kun katsoo tuota auton kolhimista?
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 11:57"]
Hyvä hyvä. Yksityisautoilu on niin turhaa ja typerää, että ihan hyvä kun niitä autoja kolhiintuu ja poistuu käytöstä.
[/quote]
Anteeksi kun joudun käymään töissä ja asioilla. Sä et varmaan tee töitä? Olet luultavasti Vihreä?
Mua muuten harmittaa katsoa kun autoa kolhitaan, autoparkaa pitäis kohdella hyvin! Oon vähän pönttö :)
Pikku piston tunnen, mutta enemmän kouraisee vatsasta hyvän ruoan poisheitto kaupoissa yms.
En tiedä mutta mua harmitti aikoinaan kun meidän kaukosäädin piti vaihtaa uuteen..
En, mutta mun mies rupeaa aina hyperventiloimaan.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 12:42"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 11:57"]
[/quote]
Anteeksi kun joudun käymään töissä ja asioilla. Sä et varmaan tee töitä? Olet luultavasti Vihreä?
[/quote]
Teen töitä ja opiskelen ja käyn kaupassa ja vaikka missä, mutta asunkin alueella, missä on toimiva julkinen liikenne. En siis kuormita luontoa asumalla älvsby-unelmassa keskellä peltoa kymmenien kilometrien päässä sivistyksestä.
Ja juu, olen joskus äänestänyt vihreitä, ennenkuin niistä tuli kokoomuksen oma pikku puisto-osasto.
Kyllä tunnen, en tosin ymmärrä että noin huonoja kuskeja löytyy.Niillä pitäisi olla tosivanhat autonromut käytössä, oppisivat ajamaan. Järkyttävän huonoja.
En. En sääli kenkiäkään siitä, että ne kuluu käytössä.
Kyllä, sydämestä ihan ottaa ja itkettää niin etten voi katsoa ohjelmaa. ;)
Ihmetyttää vaan se, miksi pitää olla niin uudet autot.
Kenkiä ei voi verrata uusiin kalliisiin autoihin. Yleensä näillä, jotka eivät autojen arvoa ymmärrä ei ole korttia eikä autoja. Naisena häpeän noita kuskeja. Romuautot käyttöön tuollaisille tunareille.
Itse autoillut 30 vuotta lähes päivittäin
No en kyllä sääli :D Kysymys kun kuulostaa siltä, että tuntisi empatiaa sitä autoa kohtaan eikä niinkään harmistusta siitä, että tuhotaan omaisuutta.
Vanhoja mersujahan nuo käyttävät tuossa ohjelmassa.
Jaa,voin olla ilman miestä,mutta en ilman autoa. Tässä järjestyksessä.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 15:02"]
Kenkiä ei voi verrata uusiin kalliisiin autoihin. Yleensä näillä, jotka eivät autojen arvoa ymmärrä ei ole korttia eikä autoja. Naisena häpeän noita kuskeja. Romuautot käyttöön tuollaisille tunareille.
Itse autoillut 30 vuotta lähes päivittäin
[/quote]Minulla on auto, koska tarvitsen sitä työssäni. Auto on minulle vain käyttöesine siinä, missä kengät, polkupyörä tai imuri. Se ei ole mikään statussymboli tai pyhä lehmä kiillottaa.
Kyllä tekee pahaa sen mustan mersun kohdalla koska mun auto on paljon halvempi :( Olisin mielelläni antanut omani tuohon ohjelmaan ja ottanut sen mersun itselleni. Ymmärrän siis miestäsi ap.
En tunne. Hyvä, että saavat harjoitella.