Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuhkarokkoepidemiasta vouhkanneet - nolottaako nyt?

Vierailija
28.01.2014 |

Epidemiaa ei sitten tullutkaan. Eikä tämä supertarttuva tauti sitten tarttunutkaan. 50 lasta oli karanteenissa, noista 10 rokotettiin, eli 40 jäi edelleen rokotteetta. Nolottaako, kun olitte paniikissa taas ihan turhasta?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset on rokotettu, ja itse olen tuhkarokon sairastanut, joten en varsinaisesti ollut paniikissa. Lähinnä olin huolissani rokottamattomista lapsista, kun kyseessä ei todellakaan ole mikään vaaraton tauti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 12:48"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 12:30"]

TUUTUUTUUrilla?

Olisiko mitenkään hygienia, hyvä kotihoito eli ei liian aikaisin ulos, ravinto tai vaikkapa ylimääräinen C-vitamiini?

Jos matkustelet ympäri maailmaa ja liikut pois sieltä turistialueelta niin varmasti huomaat miten epähygieenisissä ja likaisissa olosuhteissa lapset liian usein asuvat puhumattakaan ruuan terveellisyydestä.

Näihin lapsiin voi jo yhdistää sanan tuuri!

[/quote]

Ystäväiseni. Googlapas vaikka vähäsen tuosta tuhkarokosta. Tarttuu kosketuksen välityksellä, mutta myös ihan ilmateitse eli voit suoraan sanottuna hengittää tuon taudin itseesi. Siinä ei hygieniat paljon auta. Siksi on tärkeää nimenomaan ERISTÄÄ nuo tuhkarokko potilaat muista, ei antaa oleskella edes samassa tilassa. C-vitamiini, kotihoito ja sängyssä makoilu auttaa flunssaan, tuhkarokko on vähän vakavampi tauti. Luitko lehdistä, niinhän se oli tämä yksi sairastunutkin sairaalassa erikoishoidossa.

[/quote]

Miksei Itävallassa rokoteta??????????????????????????