Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi painoni junnaa paikallaan? :(

Vierailija
28.01.2014 |

Moi, kaikki av:laiset! Kyselisin teiltä painooni liittyvää ongelmaa, mitä mieltä olette. Olen 19-vuotias tyttö, ja syön mielestäni tarpeeksi vähän, jotta painoni laskisi. Eli painan nyt 54 kg ja olen 171 cm pitkä, mutta painoni on junnannut jo monta kuukautta paikoillaan, ja haluaisin tiputtaa tuonne alle 50 kg. Olen syönyt tätä kaavaa noudattaen jo vuoden, ja aluksi paino laski kivan reippaasti, mutta nyt. :( Aloitin vuosi sitten 70 kg, ja nyt on pudonnut 54kg.

Tässä esimerkkipäiväni syömiset ja liikkumiset.

Aamulla klo 6.30: 50 g rasvatonta maitorahkaa, ja mustikkasoppaa 1/2 dl. Yksi ruisleipä, ei levitteitä täytteenä kaksi kurkunsiivua.

9 - 15 Töissä (hotellisiivoojana) yksi kahvikuppi

Töiden jälkeen salille, ja salilla 1 1/2 tuntia, vettä juon paljon.

Kotona koirien kanssa juoksulenkki n. 8 kilsaa (aikaa 1 tunti)

Klo 18 Kaksi lihapullaa, salaattia, tomaattia, kurkkua, ja vettä

Illalla vielä uimaan n. 1 1/2 tuntia, ja sitten iltapalaksi klo. 21.30 puolikas omena ja puolikas kurkku, ja vettä.

Tulipas pitkä sepustus, mutta syön 3 kertaa päivässä, mitä pitäisi vähentää/lisätä, jotta paino saataisiin taas laskusuhdanteeseen? :D

Kiitos teille.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sun ei pitäis kyllä enää laihtuu yhtää-.-

Vierailija
2/26 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sulla ei enää ole läskiä,mitä pudottaa.

Hieman kuulostaa anorektiselta.99.9% olis tyytyväinen tuohon painoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kroppa ei halua painaa vähempää, pitää kiloista kiinni kynsin hampain.

Vierailija
4/26 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun bmi on 18,5. Miksi sä haluat painaa vähemmän? Sun syöminen ja liikkuminen on ihan sairasta.

Vierailija
5/26 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Vierailija
6/26 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on jo nyt syömishäiriö. Lopeta, leikit hengelläsi.

Vierailija
7/26 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mee trolli mässyttään Taffeleita :-D

Vierailija
8/26 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 10:45"]

Joo, mee trolli mässyttään Taffeleita :-D

[/quote]  :D :D :D :D :D

Vierailija
9/26 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 g rahkaa ja 1/2 dl mehusoppaa...oikeestiko??Tiedätkö,mihin anoreksiassa kuollaan...sydän pysähtyy...

Vierailija
10/26 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, en ole anorektikko. Olen laihduttaja, älä väitä, että ihmiset eivät muuta syömistään laihdutuksen ollessa päällä.

-Ap

Vierailija
11/26 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet nyt jo niin pienillä kaloreilla,että elimistösi ei toimi,ja jos lisäät ravinnonsaantia,painosi nousee vauhdilla takas ja ylikin...aiotko syödä loppuelämäsi noin?

Ja kun saavutat sen 50 kg painon,haluat vielä laihtua hieman lisää...

Vierailija
12/26 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 10:12"]

Moi, kaikki av:laiset! Kyselisin teiltä painooni liittyvää ongelmaa, mitä mieltä olette. Olen 19-vuotias tyttö, ja syön mielestäni tarpeeksi vähän, jotta painoni laskisi. Eli painan nyt 54 kg ja olen 171 cm pitkä, mutta painoni on junnannut jo monta kuukautta paikoillaan, ja haluaisin tiputtaa tuonne alle 50 kg. Olen syönyt tätä kaavaa noudattaen jo vuoden, ja aluksi paino laski kivan reippaasti, mutta nyt. :( Aloitin vuosi sitten 70 kg, ja nyt on pudonnut 54kg.

Tässä esimerkkipäiväni syömiset ja liikkumiset.

Aamulla klo 6.30: 50 g rasvatonta maitorahkaa, ja mustikkasoppaa 1/2 dl. Yksi ruisleipä, ei levitteitä täytteenä kaksi kurkunsiivua.

9 - 15 Töissä (hotellisiivoojana) yksi kahvikuppi

Töiden jälkeen salille, ja salilla 1 1/2 tuntia, vettä juon paljon.

Kotona koirien kanssa juoksulenkki n. 8 kilsaa (aikaa 1 tunti)

Klo 18 Kaksi lihapullaa, salaattia, tomaattia, kurkkua, ja vettä

Illalla vielä uimaan n. 1 1/2 tuntia, ja sitten iltapalaksi klo. 21.30 puolikas omena ja puolikas kurkku, ja vettä.

Tulipas pitkä sepustus, mutta syön 3 kertaa päivässä, mitä pitäisi vähentää/lisätä, jotta paino saataisiin taas laskusuhdanteeseen? :D

Kiitos teille.

[/quote] Syöt liikaa

Vierailija
13/26 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 12:00"]

Menet nyt jo niin pienillä kaloreilla,että elimistösi ei toimi,ja jos lisäät ravinnonsaantia,painosi nousee vauhdilla takas ja ylikin...aiotko syödä loppuelämäsi noin?

Ja kun saavutat sen 50 kg painon,haluat vielä laihtua hieman lisää...

[/quote]

Olen laskeskellut, että saan noin 500 kcal/ pvä.. Onko se liikaa/liian vähän? Miten muu porukka täällä laihduttaa? Siis kyllähän asia niin menee, että jos haluaa laihtua, niin täytyy liikkua enemmän ja syödä vähemmän.. -Ap

Vierailija
14/26 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat liian vähän kaloreita ja liikut ihan hirveästi päivän aikana. Vaikka senhän taidat jo tietääkin. Höllää vähän.

Vierailija
15/26 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
16/26 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuolla määrällä ravintoa ja liikuntaa kuka tahansa laihtuu.
Jos haluat painaa alle 50 kiloa, niin painoindeksisi on 16,8-luokkaa, ja se on alipaino.

Vietät aika kauan aikaa tuolla kuntosalilla, mitä oikein teet siellä? Jos haluat muuttaa kroppaasi timmimmäksi, eli lihaksikkaammaksi, saat treenin tehtyä noin 30-45 minuutissa. Salilla sinun ei tarvitse muuta tehdä kuin punttia, jos kerta kotona vielä juokset ja illalla uit. Tosin tota mun on vaikea uskoa todeksi.

Eilen subilta tuli ohjelma dieetit vaihtoo, jossa oli nainen, joka söi noin 500 kaloria pävässä. Hän oli sairaalloisen laiha, huonoryhtinen ja näytti aivan 40-kymppiseltä, vaikka olikin vasta 27.

Muista, että lihas painaa aina enemmän kuin rasva. Muutenkin sun on turha tuijottaa vaakaa, vaan sitä peiliä.

Vierailija
17/26 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa syömishäiriöltä...vakavalta sellaiselta...kuinka kauan luulet elimistösi kestävän?

Vierailija
18/26 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinun äitisi, olisin todella huolissani sinusta. Oma tyttäreni on nyt saman ikäinen, ja meinasi sairastua syömishäiriöön 15-vuotiaana, onneksi saimme kierteen pysäytettyä. Toivon, että sinäkin paranet.

T: Äiti vm. 57

Vierailija
19/26 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 13:22"]

Kyllä tuolla määrällä ravintoa ja liikuntaa kuka tahansa laihtuu.
Jos haluat painaa alle 50 kiloa, niin painoindeksisi on 16,8-luokkaa, ja se on alipaino.  
Vietät aika kauan aikaa tuolla kuntosalilla, mitä oikein teet siellä? Jos haluat muuttaa kroppaasi timmimmäksi, eli lihaksikkaammaksi, saat treenin tehtyä noin 30-45 minuutissa. Salilla sinun ei tarvitse muuta tehdä kuin punttia, jos kerta kotona vielä juokset ja illalla uit. Tosin tota mun on vaikea uskoa todeksi.

Eilen subilta tuli ohjelma dieetit vaihtoo, jossa oli nainen, joka söi noin 500 kaloria pävässä. Hän oli sairaalloisen laiha, huonoryhtinen ja näytti aivan 40-kymppiseltä, vaikka olikin vasta 27.

Muista, että lihas painaa aina enemmän kuin rasva. Muutenkin sun on turha tuijottaa vaakaa, vaan sitä peiliä.

[/quote]

Tarpeeksi vähäistä painoa tavoittelen, ja alle 50 kg kuullostaa hyvältä, ja sellaiselta, että on itsekuria.. Haluaisin mahtua koon 34 farkkuihin, ja esim: Los Angelesissa ihmisten keskimääräinen vaatekoko on Suomen mitoituksella 32. Salilla teen kaikkea, mitä osaan ja olen napannut esim. netistä, lehdistä etc. Pt:tä minulla ei ole. Salilla pyöräilen aluksi n. 1/2 (riippuu mihin aikaan sinne menen) sitten yläkroppa; (taljat, puntit, sellainen nostotanko) en halua tehdä liian suurilla painoilla, että ei käsivarret rupea näyttämään liian paksuilta. Sitten alakroppa; (Kyykyt, ojentajat, lähentäjät, prässi, soutulaite), ja lopuksi venyttely. Toistoja teen niin monta kertaa kun vain ikinä jaksan. Eikä liian suurilla painoilla, paksut reidet on RUMAT! Ehkä saliharjoitteluni on vähän tehotonta. :D Aivan sama miltä peilistä näytän, kunhan näkyy solisluut, kylkiluut, ja lantionluut. Mutta niitä vinkkejä?

Vierailija
20/26 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No syö vähemmän. Kerta päivässä riittää, ja jätä pois lihapullat ja se omenanpuoliska. Jos taju lähtee niin sitten voit ehkä jakaa nuo ruuat kahteen ateriaan, kunhan et lisää määrää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi