Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä sukukokous kesällä ja en haluaisi mennä.

Vierailija
14.01.2014 |

Sinne on kutsuttu kaikki sisarukset puolisoineen ja lapsineen. Kaikki muut miehen sisarukset ovat naimisissa, mutta me emme. Tuntuu hölmöltä mennä sinne sinne, kun en "kuulu sukuun.". Naurettavaa, tiedän. Mutta minusta naurettavampaa on se, että olemme olleet miehen kanssa kohta 10v yhdessä, emmekä ole vieläkään naimisissa :/. Ja tämä siis miehen tahto. Jätän siis koko sukukokouksen välistä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin jättäisin, tosin sen takia, että en kaikkia sukulaisia VOI sietää... No, jos ittensä mukavaks jois, mutta tuskin missään on tarpeeksi viinaa, että sietäisin.

Vierailija
2/12 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse varmaan eniten menetät, jos jätät kokouksen väliin. Mikä muuttuisi jos "pääsisit" miehesi kanssa naimisiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse varmaan eniten menetät, jos jätät kokouksen väliin. Mikä muuttuisi jos "pääsisit" miehesi kanssa naimisiin?

Vierailija
4/12 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kiukuttelet, koska mies ei halua sun kanssas naimisiin. Voin vinkata, että tuollaisella kiukkuamisella susta ei ikinä virallista vaimoa edes tule...

Vierailija
5/12 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se naimisiinmeno muuttaa? Tekeekö se susta jotenkin paremman ihmisen? Mutta tosiaan, jokainen taaplaa tyylillään...

Vierailija
6/12 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol. Ootko 15-vuotias vai mitä hittoa?

Etkös kuitenkin oo ihan yhtälailla puoliso, jos ootte ollu 10 v yhessä ja avopuolisoita? Ei oo mikään syy jäädä pois.

Vierailija
7/12 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkös kuitenkin oo ihan yhtälailla puoliso, jos ootte ollu 10 v yhessä ja avopuolisoita? Ei oo mikään syy jäädä pois.

Vierailija
8/12 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/12 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/12 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi, mä olen käynyt miehen sukutapaamisissa vuosikausia vaikkemme ole naimisissa. Lisäksi olen tuntenut kuuluvani porukkaan siinä missä muutkin ja viihtynyt hyvin.

Vierailija
11/12 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukio kutsussa aviopuolisoineen? :) Luulen että yrität vaan keksiä syytä jättäytyä pois!

Vierailija
12/12 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiko kutsussa aviopuolisoineen? :) Luulen että yrität vaan keksiä syytä jättäytyä pois!