Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koen olevani monia muita parempi. Kysyttävää?

Vierailija
28.01.2014 |

Mies 37v

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat paremmalla?

Vierailija
22/32 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen avulias.

Pyyteetön.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet muita parempi ja jaksat pitää meteliä asiasta, eikö paikkasi olisi politiikassa? Oletko siellä, jos olet niin missä roolissa ja millä missiolla ja jos et, miksi et?

Vierailija
24/32 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 11:33"]

Olen avulias.

Pyyteetön.

ap.

[/quote]

Eli katsot olevasi joissakin asioissa hyveellisempi kuin useimmat? Tämä on ihan mahdollista. Ihmisillä on erilaisia vahvuuksia ja ennen kaikkea erilaisia arvoja. Itse en esimerkiksi arvosta pyyteettömyyttä juurikaan, ja avuliaisuuttakin korkeintaan keskinkertaisesti. En pitäisi ketään ylivertaisen hyvänä ihmisenä, vaikka hänellä ilmenisikin nuo piirteet poikkeuksellisen vahvoina.

Vierailija
25/32 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko provosoiva ihminen vai keskustelujen herättäjä vai molempia?

Vierailija
26/32 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen arvomaailma on erilainen. Hän ensiksi haastaisi sinut vapaaotteluun ja pieksisi sinut. Sitten kysyisi kuka on paras ja älykkäin. Jos vastaus olisi sinä niin hän kyllä läimisi sinusta oikean vastauksen ulos hartijavoimin.

Ensiksi tulee voima. Voiman jälkeen katsotaan mitä on jäljellä. Yleensä jäljellä on voimakkain ja hän on alueen älykkäin.

Vierailija
27/32 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 11:36"]

Kun olet muita parempi ja jaksat pitää meteliä asiasta, eikö paikkasi olisi politiikassa? Oletko siellä, jos olet niin missä roolissa ja millä missiolla ja jos et, miksi et?

[/quote]

Olisin varmasti politiikassa jos hermoni kestäisivät. Raha ei myöskään tee minuun mitään vaikutusta. En tarvitse rahaa kuin peruselämiseen. Joskus tarjosin eräälle köyhälle kaverille 500€ seteliä, hän ei ottanut sitä vaikka kuinka tyrkytin, epäili jotain filunki. Nauratti ihan sikana:)

Vierailija
28/32 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 11:58"]

Mun miehen arvomaailma on erilainen. Hän ensiksi haastaisi sinut vapaaotteluun ja pieksisi sinut. Sitten kysyisi kuka on paras ja älykkäin. Jos vastaus olisi sinä niin hän kyllä läimisi sinusta oikean vastauksen ulos hartijavoimin.

Ensiksi tulee voima. Voiman jälkeen katsotaan mitä on jäljellä. Yleensä jäljellä on voimakkain ja hän on alueen älykkäin.

[/quote]

Miksi arvelet, että hän pieksisi minut? Miksi tuollainen viesti?

ap.

Vierailija
29/32 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 12:01"]

[/quote]

ap.

[/quote]

Mun mies on sitä mieltä että jos joku kuvittelee olevansa parempi niin se näytetään kehässä. Hän näyttäisi mielellään kuka on paras.

Vierailija
30/32 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Minkä takia aseet on keksitty? Älykkäämpi käyttää asetta, ei viitsi kuluttaa nyrkkejään, kunnon takominen paljain käsin sattuu.

Vierailija
31/32 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 12:10"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 12:01"]

[/quote]

ap.

[/quote]

Mun mies on sitä mieltä että jos joku kuvittelee olevansa parempi niin se näytetään kehässä. Hän näyttäisi mielellään kuka on paras.

[/quote]

Komppaan tuota asejuttua, ampuisin miestäsi. Vaikka oletki provo, niin jatkan mielelläni:) 

Vierailija
32/32 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte olla alempaa sosiaaliluokkaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi