Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koen olevani monia muita parempi. Kysyttävää?

Vierailija
28.01.2014 |

Mies 37v

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeminen on hyvin henkilökohtainen juttu. ei kysyttävää.

Vierailija
2/32 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pinnallinen.

En ole kerskakuluttaja.

AP.

Vierailija
4/32 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on 5,4 miljoonaa ihmistä. Millaiseen paremmusluokkaan kuulut? Oletko esim. 100000 parhaan joukossa vai miten asiat miellät?

Vierailija
5/32 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat olla ihan rauhassa ;) eihän se minua miksikään muuta ;)

Vierailija
6/32 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 10:20"]En ole pinnallinen.

En ole kerskakuluttaja.

AP.

[/quote]mutta sä olet omanapainen :D

Vierailija
7/32 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, vaikka tämä avaus antaa niin ymmärtääkkin.

Vierailija
8/32 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 10:33"]

Suomessa on 5,4 miljoonaa ihmistä. Millaiseen paremmusluokkaan kuulut? Oletko esim. 100000 parhaan joukossa vai miten asiat miellät?

[/quote]

Noin tarkkaan en ole tuota miettinyt, sanotaan 500000 parhaimman joukkoon:)

Vierailija
9/32 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 10:20"]

En ole pinnallinen.

En ole kerskakuluttaja.

AP.

[/quote]

Mutta itsekeskeinen olet, mutta mitäpä väliä silläkään on. Olet rikka rokassa, niin kuin kaikki! Hyvää jatkoa, kun vanhenet. ehkäpä opit elämästä jotain, tai sitten ei.

Ja kysyttävää ei ole, koska sinulla ei ole vastauksia!

Vierailija
10/32 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 10:20"]

En ole pinnallinen.

En ole kerskakuluttaja.

AP.

[/quote]

Olet akkamainen! Ei kysyttävää!

Vierailija
11/32 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on todennäköisesti totta. Keskinkertainenkin osaaja on parempi kuin puolet ihmisistä.

Vierailija
12/32 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 10:38"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 10:33"]

[/quote]

Noin tarkkaan en ole tuota miettinyt, sanotaan 500000 parhaimman joukkoon:)

[/quote]

Eli et ole poikkeuksellisen erikoinen. Ehkä ei siis kannattaisi ainakaan ihmisiä tavatessaan ajatella niin. Suurella todennäköisyyllä törmäät välillä myös kaltaisiisi parempiin yksilöihin tai jopa siihen top 100000:een.

Vierailija
13/32 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 10:37"]

[/quote]

Ainakaan kykysi hallita suomen kieltä ei voi olla ylemmyydentuntosi taustalla. Vain juntti kirjoittaa "ymmärtääkkin".

Vierailija
14/32 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin koin vielä 19-vuotiaana. Koulu oli aina ollut helppoa, menestyin urheilussa ja yliopistoonkin pääsin heti. Ikä on kuitenkin tuonut paljon nöyryyttä vastainkäymistenkin myötä.

Vierailija
15/32 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkään perustumaton ylemmyydentunne on erityisesti miehille ominaista. Se perustuu testosteronin vaikutukseen. Todellisten kykyjen kanssa sillä ei ole tekemistä.

Mikäli sinulla on vain tämä tunne mutta ei konkreettista syytä esittää sen tueksi, alkusyy on hormonaalinen ja eräänlainen suuruusharhan lievä muoto. Sitä buustaa omien vanhempien lapsuudessa antama ihailu. Joskus sitä buustaa myös täydellinen ihailun puute. Omasta vahvasta ylemmyydentunteesta tulee suojakuori sille, että muut tietävät ja myös itse pohjimmiltaan tietää, ettei ole edes sitä, mitä ne vähättelemänsä ihmiset ovat.

Mikäli tunteen syy on muiden aikuisten ihmisten antama oikea vahvistus, ts. olet saanut paljon kehuja, meriittejä, saautuksia, palkankorotuksia jne. todellisia verbaalisia että muita konkreettisia osoituksia siitä, että myös muut vertaisesi aikuiset arvostavat sinua, kyseessä on tunne, joka perustuu konkretiaan ja silloin tosiaan voit sanoa olevasi muita parempi. Onko näin?

Vierailija
16/32 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 10:51"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 10:37"]

[/quote]

Ainakaan kykysi hallita suomen kieltä ei voi olla ylemmyydentuntosi taustalla. Vain juntti kirjoittaa "ymmärtääkkin".

[/quote]

Määrittele juntti? Miksi sinä olet jotain muuta kuin juntti?

Vierailija
17/32 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pari kertaa ajatellut noin ja sit se olikin hypomanian ensi oire ja tie vei suljetulle.

Vierailija
18/32 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 10:57"]

Niin minäkin koin vielä 19-vuotiaana. Koulu oli aina ollut helppoa, menestyin urheilussa ja yliopistoonkin pääsin heti. Ikä on kuitenkin tuonut paljon nöyryyttä vastainkäymistenkin myötä.

[/quote]

Elämässäni on ollut paljon vastoinkäymisiä, veikkaisin, että keskivertoa enemmän.

ap.

Vierailija
19/32 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 11:02"]

Mä oon pari kertaa ajatellut noin ja sit se olikin hypomanian ensi oire ja tie vei suljetulle.

[/quote]

Ei mulla ole 2-suuntaista.

ap.

Vierailija
20/32 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 10:58"]

Mihinkään perustumaton ylemmyydentunne on erityisesti miehille ominaista. Se perustuu testosteronin vaikutukseen. Todellisten kykyjen kanssa sillä ei ole tekemistä.

Mikäli sinulla on vain tämä tunne mutta ei konkreettista syytä esittää sen tueksi, alkusyy on hormonaalinen ja eräänlainen suuruusharhan lievä muoto. Sitä buustaa omien vanhempien lapsuudessa antama ihailu. Joskus sitä buustaa myös täydellinen ihailun puute. Omasta vahvasta ylemmyydentunteesta tulee suojakuori sille, että muut tietävät ja myös itse pohjimmiltaan tietää, ettei ole edes sitä, mitä ne vähättelemänsä ihmiset ovat.

Mikäli tunteen syy on muiden aikuisten ihmisten antama oikea vahvistus, ts. olet saanut paljon kehuja, meriittejä, saautuksia, palkankorotuksia jne. todellisia verbaalisia että muita konkreettisia osoituksia siitä, että myös muut vertaisesi aikuiset arvostavat sinua, kyseessä on tunne, joka perustuu konkretiaan ja silloin tosiaan voit sanoa olevasi muita parempi. Onko näin?

[/quote]

Uskon, että minua on lapsuudessa kehuttu ihan normaalisti.

Pystyn suhteellisen helposti saavuttamaan asioita joilla moni ylpeilee, mutta minä en jotenkin osaa, enkä pidä niitä niin suuressa arvossa.

Tuohon konkreettisesti muita parempaan, anna esimerkki? 

Itse en anna paljoakaan arvoa nykymittareille. Sanotaan, etten anna arvoa "menestykselle"

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi