Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Omistan kaksi laukkua

Vierailija
28.01.2014 |

Mua ei kiinnosta merkki(eikä merkittömät)laukut vähääkään. Mulla on pakollinen iltalaukku, sellainen pieni musta nahkainen olkalaukku, monelle varmaan hirvitys vanhanaikaisuudessaan, jos on sellaista menoa, etten voi ottaa mukaan mun arkilaukkua.  Arkilaukku on Marimekon ihana ajaton markiisikankainen iso laukku, jota pidän ihan joka päivä mukanani. Taitaa olla kohta sen 10-vuotisjuhlat.

Siinä on mun laukut.

Muita vähälaukkuisia naisia paikalla?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tällaisia henkilökohtaisia laukkuja on kaksi. Perheessämme on lisäksi kolme matkalaukkua. Ap

Vierailija
2/10 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni omistaa kuusi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käytössä kanssa arkilaukku ja iltalaukku, mutta jos vaan mahdollista olla ilman laukkua, jätän kotiin. Jos esim. takin taskut riittää. Ostan yleensä sen mihin mahtuu A4 ja on paljon taskuja tavaroille. Merkki on toisarvoista, mutta sen verran katson, että jos merkki kestää huonosti en osta samanlaista toite. 

Vierailija
4/10 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markiisikangas on äärettömän kestävää ja laukussa on hyvälaatuinen vetoketju, joten laukussani ei ole mitään joka voisi hajota ellei kangaskaan kulu puhki. Ehkä on edessä vielä toisetkin10 vuotta ihanan laukkuni kanssa? Ap

Vierailija
5/10 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverillakin on ainakin 5 v ollut käytössä sama laukku. Edessä on nappi jossa lukee praha ja nappi on kerran liimattu paikalle. Tekonahkaa, kulumaa paljon ja väri kirkas vihreä.

Mitä parasta, pitää itseään tyylikkäänä.

Vierailija
6/10 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pienempi käsilaukku ja vähän isompi käsilaukku, pienempi on ehkä 20 vuotta sitten ostettu, isommalla alkaa olla ikää kahdeksan vuotta. Siinäpä ne käsilaukut ovat, muutama urheiluharrastukseen liittyvä laukku/reppu on myös ja tietenkin erilaisia matkalaukkuja. Olen erittäin huono käsilaukkujen kantaja ja unohtelen niitä matkan varrelle, joten toimin muulla tavoin mukana kannettavan omaisuuteni kanssa. Isommat tavarat kulkevat autossa, pienet taskussa. Ikää 40 vuotta. :)

Vierailija
7/10 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina mari-laukku arkikäytössä ja pakollinen iltalaukku sitten muutaman kerran vuodessa. Inhoan käsilaukkuja, mutta marikassiin mahtuu kaikki mitä tarvin ja sen voi pestä koneessa.  Niitä mulla on 5 eriväristä :)

Vierailija
8/10 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi laukku, käytän sitä niin kauan kuin kestää, sitten ostan uuden. Lainaan joskus tyttäreni laukkua.

Vierailija
9/10 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 30+ laukkua, kaikki merkkilaukkuja vaihtelevassa hintaluokassa eli 100-3000 eur. Kertyneet yli 10 vuoden aikana, olen saanut paljon lahjaksi mieheltä, siskolta ja äidiltä.

Vierailija
10/10 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä oli aloituksen pointti? yrittää olla parempi kuin merkkilaukun omistaja, ja saada sille komppia ja tsemppiä muilta?