Suklaafriikit ovat panneet parhaat suklaat järjestykseen. Listassa on ihan huonojakin aika hyvillä sijoilla! Markettikamaa
Olen pettynyt. Onneksi sentään ykkössijalla on joku ihmeellinen unkarilainen hyvin kaunis levy, jolla on oikeasti vaikea nimi.
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000006688496.html
Kommentit (13)
Kismet kärkipäässä :O Se on hyvää, mut eihän se nyt suklaata ole vaan keksiä!
Vierailija kirjoitti:
Kismet kärkipäässä :O Se on hyvää, mut eihän se nyt suklaata ole vaan keksiä!
Siellä oli myös jäätelö ja vanukas.
Fazerin mustikkasuklaa on ihan ok muuten. Sellainen pakkaus missä jokainen suklaakarkki on erillisessä paperissa.
Niin ennalta-arvattavaa, että Fazer on noin yliedustettuna. Eivätkö muuta keksineet? Missä muut merkit?
Vaikea ottaa tosissaan tuota listaa ja yhdistystä. Kärkipäässä Kismet, Snickers ja jogurttisuklaat.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea ottaa tosissaan tuota listaa ja yhdistystä. Kärkipäässä Kismet, Snickers ja jogurttisuklaat.
Kieltämättä. Ei mitään kehittyneen maun suklaita.
Karvaton posliinisuklaa on rankattu ykköseksi.
Hah, arvasin heti minkä putiikin suklaata oli se unkarilainen, jolla on vaikea nimi. Olen sitä itsekin tuonut reissulta, suklaa on hyvää ja pakkaukset upeita, mutta että maailman parasta? Ehei. Mättösuklaalista tuo on muutenkin. Tykkään itsekin monista listan tuotteista, mutta mitään hienon makuisia huipputuotteita siitä on vain harva.
Vierailija kirjoitti:
Hah, arvasin heti minkä putiikin suklaata oli se unkarilainen, jolla on vaikea nimi. Olen sitä itsekin tuonut reissulta, suklaa on hyvää ja pakkaukset upeita, mutta että maailman parasta? Ehei. Mättösuklaalista tuo on muutenkin. Tykkään itsekin monista listan tuotteista, mutta mitään hienon makuisia huipputuotteita siitä on vain harva.
Missä sanottiin sen olevan maailman parasta?
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä ole tarkoituskaan ottaa tosissaan. Suklaan ystävät perustaneet ihan huvikseen yhdistyksen, ei sen tarkoitus ole ammattimainen toiminta.
Ei ollut häävi lista. En pidä fazerin sinistä enää hyvä ollenkaan. Tekevät siitä liian kitkerää ja väkevää.
Kakkosena Fasun sininen! Plääh! Jotain luovuutta pitäisi olla. Ja kaiken lisäksi minusta Lidlin 46% -suklaa on parempaa kuin Fasun sininen. Kertoo jotain.