Pienin penis, jota olet "saanut"
Mulla oli yhdellä yhden illan hoidolla varmaan mun keskisormen kokoinen eikä paksumpi kuin ehkä nakki. Mulla on sellainen minikaalimato ja sekin oli isompi, jolla se mies sit mut hoitelikin, totesi itsekon, että hänellä on pieni.
Kommentit (735)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 14:45"]
Tuodaan miesnäkökulmaa tähän: minulla on erektiossa 8 cm pitkä ja ympärysmitta 9 cm. Terska on paksumpi ja ympärysmittaa onkin herkkumutterissa sellainen kymmenisen senttiä (hieman alle).
Olen tällä hetkellä 42-vuotias insinööri joka taitaa jäädä ikuiseksi poikamieheksi. Joskus olen laivalla tavannut humalassa naisia mutta kenenkään kanssa ei ole seurustelusuhdetta. Naisia on kahdenlaisia: kohteliaita mutta joiden kasvoista paiskaa niin suuri pettymys että oikein itseäkin hävettää. Seksi on sitten sellaista väkisin puurtamista heille ilmeistä päätellen. On myös yksi ilkeä nainen jäänyt mieleeni joka nauroi ivallisesti ja lähti kotiinsa luotani kun näki varustukseni. Vaikutti kyllä baaritiskillä ihan mukavalta ja kiinnostuneelta.
Olen käynyt maksullisten naisten luona mutta sieltäkään en oikein saa sydämeni pohjasta nautintoa. Alkaa lähinnä keittämään ja erektio häviää kun tällä nakillani paukutan menemään ja naiset huutavat "nautinnosta" kuin heitä oltaisiin halkaisemassa....tostahan he kyllä rahan saavatkin mutta ei oikein iske.
En ole kiinnostunut mistään jatkopaloista enkä myöskään ole bi-seksuaali. Luulen että odottelen n. 20-vuotta ja sen jälkeen kun seksi ei ole enää niin hallitsevassa roolissa ihmisten elämänvaiheessa niin minäkin saan itselleni pitkäkestoista seuraa vanhainkodissa.
Tämän viestiketjun lukeminen ei ainakaan helpottanut pahaa oloani....
[/quote]
Oletko kiinnostunut sm-seksistä? Niissä piireissä voisi olla naisia, jotka saavat kiksi ihan muualta kuin perinteisestä yhdynnästä esim. alistamisesta.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 14:45"]
Tuodaan miesnäkökulmaa tähän: minulla on erektiossa 8 cm pitkä ja ympärysmitta 9 cm. Terska on paksumpi ja ympärysmittaa onkin herkkumutterissa sellainen kymmenisen senttiä (hieman alle).
Olen tällä hetkellä 42-vuotias insinööri joka taitaa jäädä ikuiseksi poikamieheksi. Joskus olen laivalla tavannut humalassa naisia mutta kenenkään kanssa ei ole seurustelusuhdetta. Naisia on kahdenlaisia: kohteliaita mutta joiden kasvoista paiskaa niin suuri pettymys että oikein itseäkin hävettää. Seksi on sitten sellaista väkisin puurtamista heille ilmeistä päätellen. On myös yksi ilkeä nainen jäänyt mieleeni joka nauroi ivallisesti ja lähti kotiinsa luotani kun näki varustukseni. Vaikutti kyllä baaritiskillä ihan mukavalta ja kiinnostuneelta.
Olen käynyt maksullisten naisten luona mutta sieltäkään en oikein saa sydämeni pohjasta nautintoa. Alkaa lähinnä keittämään ja erektio häviää kun tällä nakillani paukutan menemään ja naiset huutavat "nautinnosta" kuin heitä oltaisiin halkaisemassa....tostahan he kyllä rahan saavatkin mutta ei oikein iske.
En ole kiinnostunut mistään jatkopaloista enkä myöskään ole bi-seksuaali. Luulen että odottelen n. 20-vuotta ja sen jälkeen kun seksi ei ole enää niin hallitsevassa roolissa ihmisten elämänvaiheessa niin minäkin saan itselleni pitkäkestoista seuraa vanhainkodissa.
Tämän viestiketjun lukeminen ei ainakaan helpottanut pahaa oloani....
[/quote]
Harmittaa nämä hölmöt jutut tässä viestiketjussa ja harmittaa myös se millaisia naisia olet kohdannut. Oletko edes etsinyt kunnolla seurustelusuhdetta? Vai notkunut vain baaritiskillä. Ehkä et ole vahvoilla lyhyissä seksisuhteissa mutta minä ainakin haluan uskoa että oikeassa parisuhteessa muullakin on merkitystä. Sinulla nyt kuitenkin on penis jota voi käyttää ja kyky harrastaa seksia. Jos olisin suhteessa vaikkapa nyt sinun kanssa, odottaisin seksiltä kyllä muutakin kuin yhdyntää. En minä ainakaan naisena niin kamalasti nauti siidä edestakaisesta nytkytyksestä. Hyvä suuseksi ja vilkas mielikuvitus voi varmasti pelastaa. Yhdynnässä minusta "hienointa" on se, kun saa olla jotenkin niin lähellä rakasta ihmistä. Ei siihen mitään valtavaa penistä tarvita. Tyydyttävä seksi parisuhteessa on minulle ainakin paljon kaikkea muuta kuin yhdyntää.
Toivon ihan valtavasti sinulle kaikkea hyvää. Ansaitset kumppanin ja hyvää mieltä tuottavaa seksiä. Tsemppiä, ethän lannistu.
t. vähän nuorempi insinööri :)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 00:20"]
Gullilla?
[/quote]
=Lokilla. Mutta jos herra Boa lähtee laivalle, niin siitä muuttuu ns. seagull eli "merilokki".
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 22:59"]
Mites toimit jos housuista paljastuu 42cm 6cm ympärysmitaltaan oleva kuningas boa? Vastaathan pian!
[/quote]
Kysyn, mistä löytyy ihonväristä puutarhaletkua.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 16:42"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 08:27"]
Tästä on aikaa paaaljon, mutta ulkomaanmatkalla törmäsin järjettömän isoon jenkkimieheen. Oli varmaan kaksimetrinen ja hauiksenympärys noin kilometrin. Siis isoin käsivarsi jonka olen senkään jälkeen koskaan livenä nähnyt. Sängystä meinasin tippua siinä vaiheessa kun uikkarista paljastui herkkusieni. Siltä se oikeasti näytti. Siis pelkkä terska melkein kokonaan ilman vartta. Mietin vaan mitä helvettiä tuolle nyt pitäisi tehdä...
[/quote]
Perinteinen hormonihiiri. Yleensähän pieni munaset alkaa nosteleen painoja ja sitten aletaan se steroidien käyttö ja muna pienenee entisestään vaikka hauis ja muut lihakset kasvaa.
[/quote] Hormonit eivät kutista penistä. Hormonien kautta myös kehonkoostumus saadaan miehekkäämpään muotoon ja tätä kautta rasvan määrä vähenee ja penis työntyy paremmin esille eli sen visuaalinen pituus kasvaa. Sen lisäksi lisääntynyt testosteronimäärä auttaa erektioon.
-Mies 28v-
"pieni muna on surullinen ja karsea pettymys myös naiselle."
Juu juu. On on. Ei siis millään tavalla eroa hehtaarivitusta siinä mielessä.
[/quote] Hormonit eivät kutista penistä. Hormonien kautta myös kehonkoostumus saadaan miehekkäämpään muotoon ja tätä kautta rasvan määrä vähenee ja penis työntyy paremmin esille eli sen visuaalinen pituus kasvaa. Sen lisäksi lisääntynyt testosteronimäärä auttaa erektioon.
-Mies 28v-
[/quote]
Huh mitä roskaa tuo viimeinen lause. Jos terve mies syö hormoneja, esim testosteronia, elimistön oma hormonituotanto laskee ajan myötä 100% varmasti. Sen seurauksena on impotenssi ja pitkä lista muita ongelmia. Älkää roinatko, kyllä sporttisen vartalon saa ihan luomumenetelmillä jos on vähänkään itsekuria!
Mun peukalon kokoinen. Oli iso ja lihaksikas mies muuten. Ilmoitti vielä heti kättelyssä ettei anna suuseksiä. Asenne jurppi enemmän kuin pieni elin...
Järkkyttävää luettavaa tämä ketju näin miesnäkökulmasta. Onneksi omasta haarovälistä löytyy keskiverto 15cm perusmeisseli. Alle kymmensenttisen omistajana hyppäisin varmasti saman tien ikkunasta... Eihän sellainen kelpaisi yhdellekään naiselle.
Ei se niin paljon vaivannut se pieni penis vaan sen kaverin asenne! Jos ei ole valmis mitään tekemään naisen nautinnon eteen, niin heikoilla ollaan. Ei se mieskään nauttinut muuta kun mun suihinotosta.
42-vuotias insinööri (66) vastaa: Kiitos kannustavista sanoista ja enpä oikein tartu ikäviin asioihin enää. Olen tottunut että pieni penikseni on tarkoitettu tyydyttämään lähinnä itseni, mutta täytyy yrittää skarpata muissa asioissa (oraaliseksi jne.). Tosin kun itsetunto on matalana niin voin kertoa kokemuksesta ettei oikein ota tuulta purjeisiin lähteä kokeilemaan mitään sellaista josta ei ole kokemusta.
Pointtini oli lähinnä vahvistaa miesnäkökulmasta että peniksen koolla on väliä naisille, ainakin monille. Upeaa lukea että kaikkien kohdalla ei ole näin. En lähde vetämään ranteitani auki, selviän kyllä. Onneksi on hyviä ystäviä ja haasteellinen työ, jotka pitävät ajatukset muuallakin kuin seksissä.
Laajahkojen empiiristen kokeiden perusteella voisi todeta, että pienimmät munat ovat olleet isokokoisilla miehillä. (pituus n. 190 cm) Ja suurimmat pienikokoisilla. Ehkä tämä on joku luonnonvalinta, koska pienet miehet eivät ole maisten makuun, niin isolla munalla voisi tätä puutetta kompensoida.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 19:52"]
42-vuotias insinööri (66) vastaa: Kiitos kannustavista sanoista ja enpä oikein tartu ikäviin asioihin enää. Olen tottunut että pieni penikseni on tarkoitettu tyydyttämään lähinnä itseni, mutta täytyy yrittää skarpata muissa asioissa (oraaliseksi jne.). Tosin kun itsetunto on matalana niin voin kertoa kokemuksesta ettei oikein ota tuulta purjeisiin lähteä kokeilemaan mitään sellaista josta ei ole kokemusta.
Pointtini oli lähinnä vahvistaa miesnäkökulmasta että peniksen koolla on väliä naisille, ainakin monille. Upeaa lukea että kaikkien kohdalla ei ole näin. En lähde vetämään ranteitani auki, selviän kyllä. Onneksi on hyviä ystäviä ja haasteellinen työ, jotka pitävät ajatukset muuallakin kuin seksissä.
[/quote]
Peniksen koolla on väliä. Lähes kaikilla asioilla miehessä on väliä. Harvalle juuri peniksen koko on muita asioita huomattavasti merkityksellisempi (muut asiat=ulkonäkö, terveys, luonne, äly, status jne.), ainakaan parisuhteessa. Ihan hyvin voisit uskoakseni saada parisuhteen, vaikka et yhdenyönmarkkinoilla menestykään. Yhdenyönsuhteissa nimittäin peniksen koon (ja ulkonäön ja seksitaitojen) merkitys korostuu, kun luonteella ja sensellaisella taas ei ole niin väliä.
kannattaa pyrkiä sellaiseen, että on niin luonteet kuin värkitkin yhteensopivi, ni on kaikkein mukavinta. kerran täällä vaan ollaan, miksipä sitä aikaa tuhlaamaan vääränlaisten tyyppien kanssa. ja ei ku uutta matoa (sic!) koukkuun!
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 19:45"]
Järkkyttävää luettavaa tämä ketju näin miesnäkökulmasta. Onneksi omasta haarovälistä löytyy keskiverto 15cm perusmeisseli. Alle kymmensenttisen omistajana hyppäisin varmasti saman tien ikkunasta... Eihän sellainen kelpaisi yhdellekään naiselle.
[/quote]
Toisaaalta saattaisi kelvata jollekin miehelle..
Tapasin muutama vuosi sitten erään miehen suomi24:n treffeistä ja alettiin tapailemaan. Mies oli isokokoinen, oikein sellainen vaalea viikingi. Hänellä oli hieno urheiluauto, kaikenlaisia pelejä ja vehkeitä, uudehko omakotitalo, oma yritys ym. Ajattelin, että tässähän se loppuelämäni mies on ja hieman ihmettelin, miten hän oli sinkkuna onnistunut olemaan monta vuotta, kun oli muuten ihan puhelias ja leppoisa. Noh, kaksi kuukautta treffattiin ja ihmettelin, miksi hän ei yritä mitään. Aina sellaista halailua ja pussaamista, kun yritin vähänkin jotain, niin heti meni lukkoon. Lopulta sitten koitti se hetki, kun mentiin sänkyyn.. Mies oli laittanut musiikkia soimaan, kynttilöitä ja kaikki oli oikein romanttista. Miehellä oli valehtelematta sellainen ihan pieni nysä, siis oikeasti sellainen pieni peukalon (naisen) kokoinen. Eihän se seksi sitten missään vaiheessa toiminut, kun mies häpesi niin paljon, siihen ei saanut koskea ja hän halusi vaan tietyssä asennossa (joka ei tosiaan tuntunut missään). Yritin ehdottaa muita asentoja, mutta mies loukkaantui ja se meni sitten siihen, kun hän antoi minulle(!) ohjeita sängyssä, "ole ihan paikallasi", "älä liiku" ja oli kyllä todella vaivaantunut olo maatta, kuin lahna sängyssä. Kuukauden päivät tätä touhua katsoin, kun kuvittelin seksin muuttuvan paremmaksi, mutta eihän vanha koira enää uusia temppuja opi.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 00:48"]
Sen kikkelikin oli sitä. Ihan kuin turpea sormi, jolla sitten jörni kuin pikku kani.
[/quote]
:D
Tämä oli tämän päivän paras. Etenkin, kun itsekin olen joskus saman kokenut...
Pahin on ollut mun pikkurillin paksuinen ja pituinen...Mulla ei ole edes isot kädet. Yhden illan juttu jonka vein kotiini, mies "löi" vehkeensä käteeni ja mä räjähdin nauramaan että mitä se mulle kynää nyt rupeaa tarjoamaan...voi luoja että häpesin kun tajusin ettei se ollut kynä.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 20:59"]
Pahin on ollut mun pikkurillin paksuinen ja pituinen...Mulla ei ole edes isot kädet. Yhden illan juttu jonka vein kotiini, mies "löi" vehkeensä käteeni ja mä räjähdin nauramaan että mitä se mulle kynää nyt rupeaa tarjoamaan...voi luoja että häpesin kun tajusin ettei se ollut kynä.
[/quote]
Järkyttävää!
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 08:27"]
Tästä on aikaa paaaljon, mutta ulkomaanmatkalla törmäsin järjettömän isoon jenkkimieheen. Oli varmaan kaksimetrinen ja hauiksenympärys noin kilometrin. Siis isoin käsivarsi jonka olen senkään jälkeen koskaan livenä nähnyt. Sängystä meinasin tippua siinä vaiheessa kun uikkarista paljastui herkkusieni. Siltä se oikeasti näytti. Siis pelkkä terska melkein kokonaan ilman vartta. Mietin vaan mitä helvettiä tuolle nyt pitäisi tehdä...
[/quote]
Perinteinen hormonihiiri. Yleensähän pieni munaset alkaa nosteleen painoja ja sitten aletaan se steroidien käyttö ja muna pienenee entisestään vaikka hauis ja muut lihakset kasvaa.