Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienin penis, jota olet "saanut"

Vierailija
27.01.2014 |

Mulla oli yhdellä yhden illan hoidolla varmaan mun keskisormen kokoinen eikä paksumpi kuin ehkä nakki. Mulla on sellainen minikaalimato ja sekin oli isompi, jolla se mies sit mut hoitelikin, totesi itsekon, että hänellä on pieni.

Kommentit (735)

Vierailija
581/735 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 20:32"][quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 19:45"]

Järkkyttävää luettavaa tämä ketju näin miesnäkökulmasta. Onneksi omasta haarovälistä löytyy keskiverto 15cm perusmeisseli. Alle kymmensenttisen omistajana hyppäisin varmasti saman tien ikkunasta... Eihän sellainen kelpaisi yhdellekään naiselle.

Toisaaalta saattaisi kelvata jollekin miehelle..

Niin, pane ukkoa :D

Homomiehille se peniksen koko on yleensä vielä merkittävämpi.

Vierailija
582/735 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quote I author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 20:32"][quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 19:45"]

Järkkyttävää luettavaa tämä ketju näin miesnäkökulmasta. Onneksi omasta haarovälistä löytyy keskiverto 15cm perusmeisseli. Alle kymmensenttisen omistajana hyppäisin varmasti saman tien ikkunasta... Eihän sellainen kelpaisi yhdellekään naiselle.

Toisaaalta saattaisi kelvata jollekin miehelle..

Niin, pane ukkoa :D

Homomiehille se peniksen koko on yleensä vielä merkittävämpi.

Onko olemassa vertailevaa tutkimusta homo- ja heteromiesten penujen pituudesta ja läpimitasta? Munienkin vertailu kiinnostaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/735 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa. Homoilla isompi. Valitettavasti...

Vierailija
585/735 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joku 2-3cm..eikä ole edes vitsi. Mies oli pitkä, komea, lihaksikas ja oli kyllä pettymys. Oltiin pitkään salilla katseltu toisiamme ja kun erosin ex-poikaystävästä päädyin tämän "komistuksen" kanssa "sänkyyn", joskaan se kikkeli tai natsa ei yltänyt edes sisälle. En ole eläissäni kokenut seksin saralla mitään yhtä vaivaannuttavaa tilannetta, huh.

Sama, niin pieni ettei sillä voinut panna. Otteet oli baarissa ronskit, odotin jotain ihan muuta. No se loppu ennenku alkokaan ja lähdin tilanteesta pois... En tiennyt et voi olla niin pieni.

Vierailija
586/735 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla poikaystävällä oli pienin. Normaalin nakin kun halkaisee kahtia, se oli sellainen erektiossa. Velttona mun peukalon päästä ekaan niveleen, ehkä 3 cm. Sain orgasmeja senkin kanssa ihan hyvin.

Vierailija
587/735 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienin on sellainen 18-19 senttinen, johon olen koskenut. Nähnyt olen pienempiäkin. Sitä on joutunut naisen puutteessa veivaamaan kerran pari viikossa vähintään.

Vierailija
588/735 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut myös etusormen kokoinen yllätys miehen housuissa. Oltiin tuttuja vuosien takaa ja pitkän flirtin jälkeen eksyttiin samaan sänkyyn. Suihinottaminen oli maailman helpointa, ei tullut yökkireaktiota. Yhdynnässä en ollut varma, onko se mun sisällä vai ei. Koko tapahtuman ajan tää mies ylisti, miten olen paras mitä hänellä on koskaan ollut. Vielä vuosienkin jälkeen hän on jaksanut ylistää, kuinka hyvä olin ottamaan suihin. Eihän siinä edes ollut mitään vaikeaa! No kivaa olla pidetty, ei siinä mitään. Itse en pystyisi niin pienen kanssa seurustelemaan.

Vierailija
589/735 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaas vinkit jakoo, että mistä sen pienikullisen tunnistaa etukäteen.

Joskus on harmittanut kun lähden baarista jatkoille ja sitten joutuukin pettymään.

Vierailija
590/735 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia kokemuksia jo muilla. Baarista mies mukaan. Oli ollut toella kiihkeätä jo tanssilattialla ja odotukset korkealla. Mies sammutti valot ennenkuin riisuuduttiin ja oli selin housut poisottaessaan ja livahti peiton alle. En siihen niin kiinnittänyt huomiota sillä hetkellä. Ajattelin, että on vähän ujo. Päästyäni itse alasti peiton alle ja koskettelemaan en ollut oikein uskoa, kun sormissa tuntui sellainen jäykkä peukalon kokoinen pippeli. Hivutin peiton pois ja ajattelin, että rohkea rokan syö ja aloin ottamaan suihin. Helppohan sitä oli lutkuttaa ja mies laukesikin todella nopeasti. Imeskelin vielä palleja miehen laukeamisen jälkeen ja uusi stondis seurasi nopeasti. Asetein ratsastamaan, mutta pettymys oli todella suuri, kun ei se peukalon kokoinen pippeli tuntunut yhtään miltään. Näin sen olevan sisälläni, mutta täyttymyksen ja venytyksen tunnetta ei tullut, eikä se ylettynyt g-pisteellenikään. Hieroin sormella klittaani saadakseni orkun ja tulihan se sieltä. Mies laukesi toiseen kertaan samalla. Vieläkin hämilläni pienestä pippelistä poistuin hiljaa paikalta. Uusintakertoja ei ole tullut vaikka mieheen olen baarissa törmännytkin. Naisseuraa hänellä näyttää riittävän ja kovin oli supliikki.

Vierailija
591/735 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovana sellainen nakin paksuinen. Mutta pahempaa oli silti likainen kämppä ja sänky, siitä jäi traumat. Ja se, että selkeästi peitteli elintään, etten näkisi. Toisaalta ihanasti halusi minun nauttivan ja teki töitä sormilla ym.

Vierailija
592/735 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kalu. Se on velttona hassun näköinen, vain 3 cm pitkä ja kovana 12 cm, ympärys 10 cm. Hyvin on pärjätty jo vuosia.

Vierailija
593/735 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin todella kiihottavaa ja nöyryyttävää lukea täällä miehenä naisten keskustelua miesten peniksistä

Vierailija
594/735 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pieni peni on korvattu todella taitavalla suu- ja sormiseksillä. Mieheni on muuten täydellinen ja minua huomioiva, eikä tietysti anatomialleen mitään voi. Seksin tarve minulla on myös suurempi kuin hänellä. 

Olemme myös asiasta avoimesti jutelleet ja minulla on yhteisestä halustamme (mieheni aloite) järjestely isomman rakastajan kanssa, kerran - kaksi kuukaudessa, pelkkää kuumaa ja orgasmin täyteistä seksiä noilla kerroilla. Toimii meillä.

Vierailija
595/735 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullisia ihmiskohtaloita kyllä nämä mikrokalun omistajat. Eipä kyllä käy kateeksi

Vierailija
596/735 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullisia ihmiskohtaloita kyllä nämä mikrokalun omistajat. Eipä kyllä käy kateeksi

Oletko todella sitä mieltä, että miehen elämän onnellisuus on kiinni peniksen koosta? Taitavat arvosi olla vähän vinksallaan.

Vierailija
597/735 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko todella sitä mieltä, että miehen elämän onnellisuus on kiinni peniksen koosta? Taitavat arvosi olla vähän vinksallaan.

Voi sitä olla onnellinen mutta on se silti mielestäni surullista kun naisen vagina on kuin luotu nussittavaksi ja siinä menee hukkaan kaikki vaginan tarjoamat huikeat tuntemukset jos ei pääse kunnolla sisälle.

Vierailija
598/735 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju täynnä kieroon kasvaneita narsisteja. Ei ihme, että nykyihmiset voivat huonosti kun häpeämätön ja syyllisyydentunnoton omnipotenttinen ahneus on viennyt ihmisyydestä ja rakkaudesta voiton.

Vierailija
599/735 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran annoin kännissä kundille jolla noin 15 senttinen mikrokalu.

Ei tuntunut missään.

Enää en antaisi alle 20 senttiselle ☝

Vierailija
600/735 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota suuhun hyväile sormilla 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan