Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienin penis, jota olet "saanut"

Vierailija
27.01.2014 |

Mulla oli yhdellä yhden illan hoidolla varmaan mun keskisormen kokoinen eikä paksumpi kuin ehkä nakki. Mulla on sellainen minikaalimato ja sekin oli isompi, jolla se mies sit mut hoitelikin, totesi itsekon, että hänellä on pieni.

Kommentit (735)

Vierailija
401/735 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpönlöpönlöö, tämän palstan mukaan kaikilla mammoilla on "keskivertoa ahtaammat paikat" ja sitä ollaan niin tiukkaa, että lyijykynäkin tekis kipeetä. Ja kissanviikset minä sanon, minäkin olen siro, siis pieniluinen ja hento, 165cm, eli en edes lyhyt, painoa on 47kg ja jalan koko 36. Ja olen 34-vuotias, yhden lapsen saanut (sektiolla, koska lantioni on aivan liian pieni synnyttämiseen, ihan btw). Siltikin mua on fistattu, nussittu takaapäin rannettani paksummalla 18-senttisellä (ei, en liiottele, mutta mulla onkin kädet ja ranteet ku lapsella), työnnetty yli 20-senttistä dildoa sisään ja pantu perseeseen. Enkä liukkaria ole tarvinnut muuhun kuin siihen anaaliseksiin. Joten; jos sait haavoja joka kerta kun harrastitte seksiä, et ollut tarpeeksi kiihottunut tai vaihtoehtoisesti Sinulla on jokin ongelma sen kostumisen suhteen, ehkä kannattaisi jutella gynekologillesi? Vagina on venyvä elin, syy ei ole exäsi kyrvän koossa.[/quote]

Juurikin näin. Olen ihmetellyt näitä kirjoituksia, joissa "iso" satuu. Emätin on erittäin mukautuva. Exälläni oli 24cm ja paksu, ja sopi tosi hyvin! Samoin pienemmät sopivat. Avainsana on naisen elimen mukautuvuus.

Vierailija
402/735 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdesti on osunut kohdalle pieni, toinen oli komea poliisimies, jonka kanssa tuli kerran treffailtua ja ne jatkui sitten hänen kämpille. Olin ensin sitä mieltä, etten halua vielä sekin, jospa jotain pitempiaikaista voisi syntyä kun treffitkin menivät hienosti. Halusi minut yöksi ja tietty viereen ja kopeloinniksihan se meni.

Sitten tuli tää legendaarinen lausahdus: tiedätkö sä mitä tälle pitäs tehä? Ja työntää mun käden housuihin. Jee ja sukset, olihan se todella pieni, enkä näköjään osaa tehä mitään ku ei se ees kasva. Sit vaan mietin, et helpolla pääsee ku antaa mennä vaan, eipä tuo paljon tunnu. Ja ei tuntunut, kortsu roikkui ja miehen tyyli oli pupuJussi -nussintaa ja hikoilua päällä. Ei onneksi kauan kestänyt. Aamulla vei mut kotiin ja sanoi: ei tästä taija mitään tulla. Olin samaa mieltä. Toki sit vielä vonkas myöhemmin, en antanut. Muuten ei oo ollut vaivaa pienistä, tällä miehellä oli jo asenne niin väärä, että ehkä se oli osa ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/735 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdesti on osunut kohdalle pieni, toinen oli komea poliisimies, jonka kanssa tuli kerran treffailtua ja ne jatkui sitten hänen kämpille. Olin ensin sitä mieltä, etten halua vielä sekin, jospa jotain pitempiaikaista voisi syntyä kun treffitkin menivät hienosti. Halusi minut yöksi ja tietty viereen ja kopeloinniksihan se meni.

Sitten tuli tää legendaarinen lausahdus: tiedätkö sä mitä tälle pitäs tehä? Ja työntää mun käden housuihin. Jee ja sukset, olihan se todella pieni, enkä näköjään osaa tehä mitään ku ei se ees kasva. Sit vaan mietin, et helpolla pääsee ku antaa men...

Ajatus siis karkas, eli olihan niitä kaks. Eli toinen tää poliisimies, ja sit toinen oli yks raksahemmo, jonka kanssa pari kk tuli oltua. Ohut ja lyhyt, eikä meinannut millään tulla ikinä. Mut muut kokemukset hyviä, enemmän se kuitenkin on asenteesta kii, haluaako antaa nautintoa toiselle vai itsekseen nyhertää.

Vierailija
404/735 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi mielenkiintoinen ja yllättävän asiallinen ketju!

Pienin penis, minkä olen luonnossa nähnyt, oli erektiossa suunnilleen pikkurillini kokoinen. Kyllä piti hetki oikein tuijottaa, että onko tuo totta. Mies oli erittäin komea ja mukava, oltiin tehty treffit uimarannalle, jonka syrjäisemmässä nurkassa totuus sitten paljastui, kun leikilläni kurkistelin muka rusketusrajoja. Eli joo, en "saanut" (tai ottanut, miten vaan) noin pientä, kun homman pystyi helposti laistamaan siinä tilanteessa.

Mun mielipide on, että ison peniksen kans pärjää aina, kunhan nainen kostuu ja osaa rentouttaa lihakset. Asiaa auttaa tietysti, että on muutakin viehätystä sitä ihmistä kohtaan kuin hetkellinen panetus ja että mieheltä löytyy halua ottaa nainen huomioon eli ei ala heti runnoa kuin viimeistä päivää.

Jos olisi pakko valita, olisinko väljäpilluinen nainen vai pienimunainen mies, niin se olisi helppo valinta. Väitän, että väljään pilluun löytyy aina täytteet (vaikka sitten nyrkki tai iso dildo), mutta tosi pientä penistä on melkein mahdotonta saada pysymään minkäänlaisessa pillussa molempia tyydyttävästi.

Vierailija
405/735 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten tuli nähtyä Cheekin penis eräässä kylpylässä. Sitä ei käytännössä edes ollut. Ehkä se siitä olisi kasvanut, mutta sellainen rusinapalli oli, että ei ikimaailmassa olisi kiinnostanut kokeilla.

Vierailija
406/735 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari vuotta sitten tuli nähtyä Cheekin penis eräässä kylpylässä. Sitä ei käytännössä edes ollut. Ehkä se siitä olisi kasvanut, mutta sellainen rusinapalli oli, että ei ikimaailmassa olisi kiinnostanut kokeilla.

Tämä nyt on jo tiedossa jotain uutta kiiiitos....

Vierailija
407/735 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on noin 14 cm ja tunnen siitä vähän huonoa itsetuntoa kun ei ole isompi... Mutta pitäisi olla tyytyväinen. Se on muuten kanssa sellainen hurja koon muuttaja, vähän kylmässä se hädin tuskin uskaltaa pari senttiä esiin, mutta turpoaa monin kertaiseksi! Nykyinen puoliso vain on siitä hassu että ei suuseksistä välitä vaikka osaan kyllä hyvin, ja tunnen monta muutakin naista jotka vaan panisi eikä muuta turhaa... Minusta outoa. Onneksi nykyinen on tiukka ja homma on molemmista ihanaa.

Vierailija
408/735 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska aihe, get a life.

Vaikka itselläsi onkin nyppylä nakki ei se tee tästä aiheesta paskaa.

Vierailija
409/735 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienin on nykyisellä miehelläni, 13 cm. Ja on muuten paras kaikista, muilla ollut 18-22cm ja paksu, minulla tosi pienet paikat, eksän 20 cm vehje sattui aina, ja repi oikeasti välilihaani haavoja joka kerta 7 v aikana, vaikka olin kostea käytimme liukkaria lisänä. Mutta mulla onkin kekivertoa ahtaammat paikat, ja pienikokoinen ja siro olen muutenkin. 

Höpönlöpönlöö, tämän palstan mukaan kaikilla mammoilla on "keskivertoa ahtaammat paikat" ja sitä ollaan niin tiukkaa, että lyijykynäkin tekis kipeetä. Ja kissanviikset minä sanon, minäkin olen siro, siis pieniluinen ja hento, 165cm, eli en edes lyhyt, painoa on 47kg ja jalan koko 36. Ja olen 34-vuotias, yhden lapsen saanut (sektiolla, koska lantioni on aivan liian pieni synnyttämiseen, ihan btw). Siltikin mua on fistattu, nussittu takaapäin rannettani paksummalla 18-senttisellä (ei, en liiottele, mutta mulla onkin kädet ja ranteet ku lapsella), työnnetty yli 20-senttistä dildoa sisään ja pantu perseeseen. .

Niin ja mitä sitten? Tiukka pillu on tiukimmillaan niin tiukka, että sinne ei meinaa märkänäkään mennä YKSI AINOA SORMI kauhean helposti. Että äläpäs sinä tule sen hehtopillusi kanssa lesottamaan. :D Ei ole meidän vika, että vaikka olet siro nainen, niin lantionpohjanlihaksesi ovat todella heikot.

Mistä sinä tuosta lainaamastasi seksistä revit sanaakaan lantionpohjalihasten kunnosta? Jos pientä naista voi naida kunnolla ja fistata niin että palautuu täysin, eikös se nimenomaan kerro hyvästä lihasten kunnosta..?

Ja että ihan yksi sormi tekee kipeää, no silloin on varmaan ratkiriemukas seksielämä. Neitsyenä hautaan saakka, ellei sitten löydä miestä jonka mulkku on pienempi kuin sormi :)

Kuka sanoi että se yksi sormi tekee kipeää? Tiukkaa pillua ei fistata, ei todellakaan. Fistauspillut ovat hehtovittuja, piste

Vierailija
410/735 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienin on nykyisellä miehelläni, 13 cm. Ja on muuten paras kaikista, muilla ollut 18-22cm ja paksu, minulla tosi pienet paikat, eksän 20 cm vehje sattui aina, ja repi oikeasti välilihaani haavoja joka kerta 7 v aikana, vaikka olin kostea käytimme liukkaria lisänä. Mutta mulla onkin kekivertoa ahtaammat paikat, ja pienikokoinen ja siro olen muutenkin. 

Höpönlöpönlöö, tämän palstan mukaan kaikilla mammoilla on "keskivertoa ahtaammat paikat" ja sitä ollaan niin tiukkaa, että lyijykynäkin tekis kipeetä. Ja kissanviikset minä sanon, minäkin olen siro, siis pieniluinen ja hento, 165cm, eli en edes lyhyt, painoa on 47kg ja jalan koko 36. Ja olen 34-vuotias, yhden lapsen saanut (sektiolla, koska lantioni on aivan liian pieni synnyttämiseen, ihan btw). Siltikin mua on fistattu, nussittu takaapäin rannettani paksummalla 18-senttisellä (ei, en liiottele, mutta mulla onkin kädet ja ranteet ku lapsella), työnnetty yli 20-senttistä dildoa sisään ja pantu perseeseen. .

Niin ja mitä sitten? Tiukka pillu on tiukimmillaan niin tiukka, että sinne ei meinaa märkänäkään mennä YKSI AINOA SORMI kauhean helposti. Että äläpäs sinä tule sen hehtopillusi kanssa lesottamaan. :D Ei ole meidän vika, että vaikka olet siro nainen, niin lantionpohjanlihaksesi ovat todella heikot.

Mistä sinä tuosta lainaamastasi seksistä revit sanaakaan lantionpohjalihasten kunnosta? Jos pientä naista voi naida kunnolla ja fistata niin että palautuu täysin, eikös se nimenomaan kerro hyvästä lihasten kunnosta..?

Ja että ihan yksi sormi tekee kipeää, no silloin on varmaan ratkiriemukas seksielämä. Neitsyenä hautaan saakka, ellei sitten löydä miestä jonka mulkku on pienempi kuin sormi :)

Kuka sanoi että se yksi sormi tekee kipeää? Tiukkaa pillua ei fistata, ei todellakaan. Fistauspillut ovat hehtovittuja, piste

No tottakai ovat! Samoin kuin kaikki tatuoinnin omaavat ihmiset ovat rikollisia, kaikki miehet pettäjiä ja haikara tuo vauvat. Kyllä näin o! Ja onhan tämä hirmu kätevää, kun esimerkiksi parkkipaikkaa ei tarvitse metsästää, sen kun sujautan auton toosaani työpäivän ajaksi.

Suosittelen sinua tutustumaan naisen anatomiaan, esimerkiksi kirjastosta löytyy valtava valikoima erilaisia anatomian oppikirjoja. Samoin voit joskus kokeilla sitä fistaamista, voin kertoa sinulle ettei sitä nyrkkiä tuosta vaan isketä sisälle, kyseinen toiminta vaatii reilusti aikaa, suuren määrän liukkaria sekä äärimmilleen kiihoittuneen naisen. Siltikään se ei läheskään aina onnistu, ainakaan minun kohdallani.

Joka tapauksessa, iiiso jaxuhali sulle, on omalla tavallaan ihailtavaa kuinka itsepintaisesti pidät kiinni mielipiteestäsi, jolla ei valitettavasti ole todellisuuspohjaa laisinkaan.

Jättimäisin terveisin, se 34-vuotias pienikokoinen, ja ilmeisesti nyt myös hehtovittuinen nainen :)

Vierailija
411/735 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä en kyllä mitenkään usko että jollain olis ollut naisen pikkirillin kokoinen penis...taitaa olla keksittyjä nämä juttunne..

Vierailija
412/735 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä en kyllä mitenkään usko että jollain olis ollut naisen pikkirillin kokoinen penis...taitaa olla keksittyjä nämä juttunne..

googlaa micro penis

Vierailija
413/735 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

googlaa micro penis

eikun micropenis

Vierailija
414/735 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen YLE-areenalta jonkun dokumentin katsomista.

Vierailija
415/735 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla 13cm ympärys 11,5-12cm,komea omillaan toimeen tuleva,naisia olen kohdellut kuin kultaa.Mutta eräs nainen morkkas muille ystävilleen,mistä sain sitte kuulla muualta.Ja en ole sen jälkeen enää naistenkaan ollut ku itsetunto sai niin kovan kolauksen..Varmasti 5-6cm miehillä ole helppoa mutta "Keskivertoki"kavereillakaan ole helppoa..

Sullahan on ihan normaali vehje, no pienemmästä päästä mutta kuitenkin. Itselläni on vähän pienempi eikä ole kukaan sanonu mitään, tiedä sitten mitä selän takana ovat ajatelleet. Mutta on aika kusipää nainen, jos pelkästään pienen peniksen takia levittää juoruja.

Vierailija
416/735 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä threadissa on ollut jo aika paljon juttuja. Ainakin käy selväksi, että

1) koolla on jotain merkitystä

2) koosta jossain määrin riippumatta on käytöllä jotain merkitystä

3) eri roduilla voi olla jotain merkitystä ainakin vähän

4) naisetkin osaavat olla jkv julmia

5) ilkeitä kommentteja löytyy joka palstalta, tämä mukaan lukien

6) ilkeilyä on sekä miesten että naisten suunnalta

Ei siis aina kivaa luettavaa, vaikka itse luulen olevani normaali. En pane tähän mittoja, koska ovat normaalit. Jos panisin, tulisi varmaan jotain kivaa kommenttia taas. Ja kun en pane, tulee ehkä kuitenkin.

Vierailija
417/735 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites toimit jos housuista paljastuu 42cm 6cm ympärysmitaltaan oleva kuningas boa? Vastaathan pian!

6cm ympärys, onko se joku karttakeppi?

Vierailija
418/735 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

monesti ylipainoisella 180cm miehellä on jotain 10cm jäykkänä

Vierailija
419/735 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää niitä miehiä sen pienen prinssinakin kanssa. Mahtaa teidän toosat tuntua messuhalleilta :D

Vierailija
420/735 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koolla on merkitystä, ilman sitä Kaija Kookin olis Aija vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan