Pienin penis, jota olet "saanut"
Mulla oli yhdellä yhden illan hoidolla varmaan mun keskisormen kokoinen eikä paksumpi kuin ehkä nakki. Mulla on sellainen minikaalimato ja sekin oli isompi, jolla se mies sit mut hoitelikin, totesi itsekon, että hänellä on pieni.
Kommentit (735)
Heh heh, hauska ketju. Naisten täytyy tehdä niinkuin yksi mun yhden illan hoito. Lämppäsin (isoa) naista siinä ennen valomerkkiä ja diili oli sinettiä vailla. Menin sitten kuselle siinä ja lyyli änkeää miesten vessaan. Sanoi vaan, että pitää tsekata varustus, viimeksi oli saanut niin pientä. Minut hyväksyttiin ja nussittiinkin koko yö sitten :)
Ei mulla mitään parin sentin munia ole ollut, mutta itse olen sitä mieltä ettei koolla ole väliä. Ainakaan minun skaalassani. On ollut sellaista 10cm ja ohutta sekä 18cm ja paksua, ja kaikkea siitä väliltä. Olen saanut hyvää seksiä pienimunaiselta ja huonoa isomunaiselta, ja toisin päin. Ei se koko, vaan se miten sitä käyttää. Itselläni on vielä sen verran tiukat paikat että iso, paksu kalu voi sattuakkin, vaikka olisi liukkaria. Mutta tosiaan en ole tuollaista prinssinakkia kokeillut
Tästä on aikaa paaaljon, mutta ulkomaanmatkalla törmäsin järjettömän isoon jenkkimieheen. Oli varmaan kaksimetrinen ja hauiksenympärys noin kilometrin. Siis isoin käsivarsi jonka olen senkään jälkeen koskaan livenä nähnyt. Sängystä meinasin tippua siinä vaiheessa kun uikkarista paljastui herkkusieni. Siltä se oikeasti näytti. Siis pelkkä terska melkein kokonaan ilman vartta. Mietin vaan mitä helvettiä tuolle nyt pitäisi tehdä...
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 08:14"]Ei mulla mitään parin sentin munia ole ollut, mutta itse olen sitä mieltä ettei koolla ole väliä. Ainakaan minun skaalassani. On ollut sellaista 10cm ja ohutta sekä 18cm ja paksua, ja kaikkea siitä väliltä. Olen saanut hyvää seksiä pienimunaiselta ja huonoa isomunaiselta, ja toisin päin. Ei se koko, vaan se miten sitä käyttää. Itselläni on vielä sen verran tiukat paikat että iso, paksu kalu voi sattuakkin, vaikka olisi liukkaria. Mutta tosiaan en ole tuollaista prinssinakkia kokeillut
[/quote]
PASKAPUHETTA, kyllä koolla on väliä ja helvetisti.
Sama toistepäin, ei miehetkään voi väittää ettei koolla ole väliä. On sillä, jos nainen on tiukka, normaali tai ÄMPÄRI.
Kyllä sillä on väliä. Toi on sitä saatanan empaattisuuspaskaa, ettei munan koolla ole muka väliä!
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 08:42"][quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 08:14"]Ei mulla mitään parin sentin munia ole ollut, mutta itse olen sitä mieltä ettei koolla ole väliä. Ainakaan minun skaalassani. On ollut sellaista 10cm ja ohutta sekä 18cm ja paksua, ja kaikkea siitä väliltä. Olen saanut hyvää seksiä pienimunaiselta ja huonoa isomunaiselta, ja toisin päin. Ei se koko, vaan se miten sitä käyttää. Itselläni on vielä sen verran tiukat paikat että iso, paksu kalu voi sattuakkin, vaikka olisi liukkaria. Mutta tosiaan en ole tuollaista prinssinakkia kokeillut
[/quote]
Sama toistepäin, ei miehetkään voi väittää ettei koolla ole väliä. On sillä, jos nainen on tiukka, normaali tai ÄMPÄRI.
Kyllä sillä on väliä. Toi on sitä saatanan empaattisuuspaskaa, ettei munan koolla ole muka väliä!
[/quote]
Joo kannattaa lukea täältä, että onko sillä väliä.
Jos katkarapumunaa tai hevosen kyrpää miettii (pituus 1m, halkaisija 15-20cm)
En onneksi ole noihin ihan mikromunakokoisiin törmännyt, mutta seurustelin kerran lähes 4 vuotta miehen kanssa, jolla oli ihan normaalimittainen, mutta suunnilleen nakin paksuinen. Kontrasti oli koominen sillä mies oli muuten isokokoinen, 188 cm pitkä ja lihaksikas 90-kiloinen.
En tuntenut seksissä juuri mitään, vaikka olin silloin vielä synnyttämätön ja tiukka. Mies oli kuitenkin hyvin älykäs ja ihana luonne joten hyväksyin sen että orkut täytyy hoitaa itsekseen suihkussa, eikä mieheltä odottaa niitä. Mies kuitenkin myöhemmin alkoholisoitui ja jätin hänet sitten lopulta. Ja kun sen jälkeen sai normaalikokoista munaa, niin kylläpä tuntui hyvältä, vaikka olin suhteen aikana itselleni uskotellut ettei se nyt niin tärkeää ole.
2 pientä on vastaan tullut. Toine oli pitkä hoikka mies lappeenrannan seudulta. Vehkeen pituus oli alle kämmenleveyeni verran (mittasin kämmeneni myöhemmin viivoittimella, kämmenleveys mulla 8cm). Koko kikuli siis jäi käteni sisään kun nappasin siitä kiinni.
Toinen oli mamu, varmaankin jostain Lähi-Idän/Turkin seudulta. Myöskin melko pitkä ja hoikka. Seksi tuon kanssa oli muutenkin järkyttävää. Yritin nukkua ja tuo vaan könysi päälle ja alkoi nylkyttää, hytkymistä kesti ehkä 15 sek ja sen aikana en tuntenut mitään, veti sitten kauheat haisevat mällit reisilleni ja vatsalleni ja häipyi. Outo kokemus. Vehjettä en nähnytkään enkä siihen koskenut, mutta sisälle saakka se ei ulottunut, pääasiassa jätkä vaan hieroi vehjettään häpykumpuani vasten. En edes osaa pitää tuota suoritusta seksinä, oli jotenkin niinkoominen tilanne kun yksi yhtäkkiä pykii sinä hetken ja häipyy jättäen jälkeensä vain ällöttävän märän läntin.
Se on kyllä valitettavan totta, että jos on ihan pieni penis, niin se kyllä sammuttaa hekuman. Itselläni on kokemusta parista liian ohuesta, ovat olleet ehkä 10-14cm pitkiä, mutta ohkasia, siis niin ohuita, että terskan pää on ollut silleen niinkun pallona siinä päässä. Ihan totta. Tattipenis. Ei sais nauraa, mut yyyyh... Jos on pieni kulli, niin kannattaa liittyä Tosi rakkaus odottaa- liikkeeseen. Pääsee naimisiin ennen kuin tarvitsee kulliaan esitellä!
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 11:40"]
Se on kyllä valitettavan totta, että jos on ihan pieni penis, niin se kyllä sammuttaa hekuman. Itselläni on kokemusta parista liian ohuesta, ovat olleet ehkä 10-14cm pitkiä, mutta ohkasia, siis niin ohuita, että terskan pää on ollut silleen niinkun pallona siinä päässä. Ihan totta. Tattipenis. Ei sais nauraa, mut yyyyh... Jos on pieni kulli, niin kannattaa liittyä Tosi rakkaus odottaa- liikkeeseen. Pääsee naimisiin ennen kuin tarvitsee kulliaan esitellä!
[/quote]
Tai sitten etsiä nainen, jolle mies on jotain muutakin kuin kulli.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 11:42"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 11:40"]
[/quote]
Tai sitten etsiä nainen, jolle mies on jotain muutakin kuin kulli.
[/quote]
Tiedän kuulostavani inhottavalta, mutta nämä tattipenikset olen tavannut yhden illan jutuissa. Miehet vonganneet sänkyyn. Tottakai jos mieheen ensin ihastuu ja vasta sitten menee sänkyyn, niin peniksen koolla on paljon vähemmän merkitystä.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 23:10"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 23:05"][quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 22:59"]
Mites toimit jos housuista paljastuu 42cm 6cm ympärysmitaltaan oleva kuningas boa? Vastaathan pian!
[/quote]
42 cm pitkä ja 6 cm ympärysmitta on kyllä käsittämättömän pitkä ja ohut kulli. Melkein puolimetrinen nakki, varmaan aika hurja näky! Aika kaukana boasta tosin :D
[/quote]
Joo, ei saatana.
Siinä vaiheessa kyllä räjähtäis nauru.
[/quote]
Spaghetti incidence?
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 00:48"]
Nuorena löyty semmoinen samaa kokoa oleva mies kuin itekin. Oltiin semmoinen söötti miniatyyri parskunta. Sen kikkelikin oli sitä. Ihan kuin turpea sormi, jolla sitten jörni kuin pikku kani. Oli se eka kerta outo. Mä en oikein tiennyt, mihin se laitetaan.. Jos laitoin poskeen, siinä sitten mällystin hetken ja hän tuli. Satsi oli kyllä iso.
Jonkin aikaa me seurusteltiin ja sitten se kyllästy muhun, kun olin niin seksi perään. Helvetti, kun puutteessa piti elää.
Seuraavat kaksi olivat vielä pikkumiehiä, ok munalla. Semmonen perus grillimakkara, camping.
Sitten siirryinkin normaali kokoisiin miehiin. Pituutta vähintään 170 cm. Niillä on ollut kunnon tavaraa tarjolla. En mä mitään hevosta tarvii, mutta lihaa kuitenkin. ;)
Eihän se ulkoinen koko mitään pitäisi kertoa, mutta omalla kokemuksella en ottanut enää riskejä. :D
[/quote]
Ei miehen pituus kerro mitään sukukalleuksien mitoista. Olen 3 cm alle miesten keskipituuden ja ne sentit on tulleet puolitoistakertaisena sen toisen Suomi-miehen keskipituuden päälle. Paksuudesta tinkimättä.
Maailmalla on valtioita joissa miesten keskipituus on lyhyehko ja samalla värkin keskipituus maailman korkeimpia. Mitä se kertoo tämän maan naisista?
Kaksi traumaattista kokemusta löytyy täältäkin: ensimmäinen oli lukiokaverini, joka oli varmaan koulun tavoitelluimmista kundeista. Oli söpö ja hyvä urheilussa. Seurustelumme kesti vain noin kuukauden sillä kaverin penis oli aivan järkyttävä! Aika pitkälle oman peukaloni paksuinen ja pituinen. Otin tuon terhakkaan tapin myös suuhuni, kun en ensin oikeasti voinut uskoa että se edes vielä seisoo. Seisoipa se ja kivikovana. Kyllä sitä hieman tunsi että nyt tuli sisälle, mutta kokeiltiin myös peppuun. Ei sattunut missään tapauksessa, mutta tuntui enemmän. Orgasmin sain hänen nuoltua minut ja hän puolestaan tuli peppuuni. Jostakin kumman syystä kaverin tyttöystävät vaihtuivat tiuhaan myös jälkeeni. Ei ole tullut koskaan luokkakokouksiin.
Kun olin sinkkuna alle kolmekymppinen niin pakkohan se oli kokeilla myös tuota hirvittävän kokoista mustaa miestä. Odotukset ja jännitys siis pilvissä, mutta täytyypä sanoa että sielläkin taitaa olla peniksiä jokaiseen lähtöön!!!??? Vaikea sanoa mitoista, mutta aika pitkälle sellainen perusnakin paksuinen ja pituinen. Mies oli Afrikan mantereelta tullut turvapaikanhakija ja käyttäytyi ihan ok, mutta ei nuollut minua joten ilman orgasmia jäin. En ole tuon jälkeen tummiin koskenut.
Olen vakaasti höyrähtänyt siihen sanontaan että "moni kakku päältä kaunis". Ei voi todellakaan olettaa yhtään mitään että mitä sieltä löytyy. Toisaalta sinkkuaikoina oli mukavaa jännitystä kun hengitystään pidätellen availi miesten housuja. Nykyisillä miehelläni on n. kabanossin kokoinen sekä paksuudessa ja pituudessa ja kyllä tuntuu hyvältä. En saa jokaisella kerralla emätinorgasmeja, mutta hänen kanssaan olen saanut niitäkin. Ainoa mies jota rakastan ja jonka kanssa olen saanut myös emätinorgasmeja. Kyllä seksi on taitolaji, mutta kyllähän noilla kahdella ensimmäisellä olisi aivan turhaa yrittää tyydyttää minua :) Olen mieheni mukaan ns. normaalitiukka :)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 08:42"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 08:14"]Ei mulla mitään parin sentin munia ole ollut, mutta itse olen sitä mieltä ettei koolla ole väliä. Ainakaan minun skaalassani. On ollut sellaista 10cm ja ohutta sekä 18cm ja paksua, ja kaikkea siitä väliltä. Olen saanut hyvää seksiä pienimunaiselta ja huonoa isomunaiselta, ja toisin päin. Ei se koko, vaan se miten sitä käyttää. Itselläni on vielä sen verran tiukat paikat että iso, paksu kalu voi sattuakkin, vaikka olisi liukkaria. Mutta tosiaan en ole tuollaista prinssinakkia kokeillut
[/quote]
[/quote]
Just näin. On todellakin väliä! En ikinä alkaisi suhteeseen pienen munan omistajan kanssa, seksisuhteesta nyt puhumattakaan...
Semmonen peukalon kokoinen. Ollaan tunnettu tän miehen kanssa jo vuosia. on erään kaverini(mies) kaveri. Yhtenä iltana sitten päädyttiin sänkyyn.
Olin ihmeissäni kun en millään ymmärtänyt, että miten aikuisella miehellä voi olla niin pieni.
Repesin totaalisesti kun mies kysyi "onks miulla iso". Hahaa.. jäi kyllä siihen yhteen hyvin lyhyeen iltaan tuo meidän juttu.
Vieläkin purskahdan nauruun kun jossain näemme.
Mukava ja komea mies muuten, mutta ...
teinivuosien exä. pieni & hento jätkä, semmoista kainalossa kannettavaa mallia ja housuistakin paljastui peukaloni kokoinen varustus, kun lopulta súostuin menemään pussailua pidemmälle.. oli muuten melkoinen eka kerta, ei sattunut eikä muutenkaan tuntunut missään ja lopulta se neitsyys sitten meni gynen vastaanotolla! :O
Tuodaan miesnäkökulmaa tähän: minulla on erektiossa 8 cm pitkä ja ympärysmitta 9 cm. Terska on paksumpi ja ympärysmittaa onkin herkkumutterissa sellainen kymmenisen senttiä (hieman alle).
Olen tällä hetkellä 42-vuotias insinööri joka taitaa jäädä ikuiseksi poikamieheksi. Joskus olen laivalla tavannut humalassa naisia mutta kenenkään kanssa ei ole seurustelusuhdetta. Naisia on kahdenlaisia: kohteliaita mutta joiden kasvoista paiskaa niin suuri pettymys että oikein itseäkin hävettää. Seksi on sitten sellaista väkisin puurtamista heille ilmeistä päätellen. On myös yksi ilkeä nainen jäänyt mieleeni joka nauroi ivallisesti ja lähti kotiinsa luotani kun näki varustukseni. Vaikutti kyllä baaritiskillä ihan mukavalta ja kiinnostuneelta.
Olen käynyt maksullisten naisten luona mutta sieltäkään en oikein saa sydämeni pohjasta nautintoa. Alkaa lähinnä keittämään ja erektio häviää kun tällä nakillani paukutan menemään ja naiset huutavat "nautinnosta" kuin heitä oltaisiin halkaisemassa....tostahan he kyllä rahan saavatkin mutta ei oikein iske.
En ole kiinnostunut mistään jatkopaloista enkä myöskään ole bi-seksuaali. Luulen että odottelen n. 20-vuotta ja sen jälkeen kun seksi ei ole enää niin hallitsevassa roolissa ihmisten elämänvaiheessa niin minäkin saan itselleni pitkäkestoista seuraa vanhainkodissa.
Tämän viestiketjun lukeminen ei ainakaan helpottanut pahaa oloani....
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 14:45"]
Tuodaan miesnäkökulmaa tähän: minulla on erektiossa 8 cm pitkä ja ympärysmitta 9 cm. Terska on paksumpi ja ympärysmittaa onkin herkkumutterissa sellainen kymmenisen senttiä (hieman alle).
Olen tällä hetkellä 42-vuotias insinööri joka taitaa jäädä ikuiseksi poikamieheksi. Joskus olen laivalla tavannut humalassa naisia mutta kenenkään kanssa ei ole seurustelusuhdetta. Naisia on kahdenlaisia: kohteliaita mutta joiden kasvoista paiskaa niin suuri pettymys että oikein itseäkin hävettää. Seksi on sitten sellaista väkisin puurtamista heille ilmeistä päätellen. On myös yksi ilkeä nainen jäänyt mieleeni joka nauroi ivallisesti ja lähti kotiinsa luotani kun näki varustukseni. Vaikutti kyllä baaritiskillä ihan mukavalta ja kiinnostuneelta.
Olen käynyt maksullisten naisten luona mutta sieltäkään en oikein saa sydämeni pohjasta nautintoa. Alkaa lähinnä keittämään ja erektio häviää kun tällä nakillani paukutan menemään ja naiset huutavat "nautinnosta" kuin heitä oltaisiin halkaisemassa....tostahan he kyllä rahan saavatkin mutta ei oikein iske.
En ole kiinnostunut mistään jatkopaloista enkä myöskään ole bi-seksuaali. Luulen että odottelen n. 20-vuotta ja sen jälkeen kun seksi ei ole enää niin hallitsevassa roolissa ihmisten elämänvaiheessa niin minäkin saan itselleni pitkäkestoista seuraa vanhainkodissa.
Tämän viestiketjun lukeminen ei ainakaan helpottanut pahaa oloani....
[/quote]
Mulla on ollut kaksi miestä elämäni aikana.
Ensimmäinen oli teinirakkauteni, jonka kanssa seurusteltiin sitten 8 vuotta. Hänellä oli tuollainen sun kuvailema kyrpä, ehkä vähän pienempi vielä.
Hänen kanssaan seksi oli hyvää omalla tavallaan. Hän oli aivan älyttömän hyvä nuolemaan, ja tykkäsi sitä tehdä. Itse yhdynnät hoidettiin takaapäin, koska se tuntui parhaimmalta. En ikinä ajatellut, että se muna olisi ollut liian pieni, toki tiesin, että se on keskivertoa aika paljon pienempi, mutta meillä se toimi ihan hyvin.
Toinen, nykyinen mieheni on isompikyrpäinen. Vaikea sanoa tarkkaa mittaa, mutta sanoisin että lähellä 20cm, paksuus ihan normaali pituuteensa nähden. Tämän miehen kanssa seksi on taas erilaista, hän ei nuole, enkä mitä ota suihin, takapäin ei voida panna, kun se sattuu mua, ja miestä ärsyttää kun mun pillu pieree koko ajan (en muuten tiedä mikä tässä on syynä. Eksän kanssa ei ikinä tullut ilmaa pillusta kesken panon, tän isomman varustuksen kanssa pillu pieree kun mikäkin jos panee takaapäin... ) Mutta meillä on hyvää seksiä asennoissa joita eksän kanssa ei oltaisi voitu harrastaa (lusikka, lähetyssaarnaaja jne). Seksi on jotenkin intiimimpää nyt, kun se ei ole aina sitä takaapäin panemista.
Kaikissa on hyvät ja huonot puolensa, mutta yleisesti ottaen sanoisin, että jos itse ajattelet että susta ja sun kalusta ei ole mihinkään, naisen kanssa aloitellessasi ajattelet vaan että nyt se pettyy, ja ei se tykkää, ja pannessasi mietit että toi on tässä vaan säälistä, niin ei se varmasti hyvä seksiä ole kummallekaan. Sillä omalla asenteella ja niillä muilla taidoilla on niin paljon merkitystä. Ja tietysti sillä millaista se seksi on kokonaisuudessaan. Osaatko käyttää sitä kyrpääsi ja lantiotasi, osaatko käyttää käsiäsi ja kieltäsi, osaatko saada naisen tuntemaan itsensä seksikkääksi jne. Niitä juttuja voit harjoitella ja niissä voit kehittyä. Niitä penislisäkkeitä on ihan turha miettiä.
Niin pieni etten tuntenut sitä ollenkaan. Joskus ennen kun löysin nykyisen mieheni ja lasteni isän. En tuntenut MITÄÄN ja tuntui hölmöltä kun mies hoiteli hommiaan ja nautti, kaikenlisäks kysy heti aktinsa jälkeen sainko minä :O Söpö mies oli mutta sänkyyn ei enää päädytty... Joskus mietin miten "pärjää sillä elämässään" :D Kauheeta.