Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienin penis, jota olet "saanut"

Vierailija
27.01.2014 |

Mulla oli yhdellä yhden illan hoidolla varmaan mun keskisormen kokoinen eikä paksumpi kuin ehkä nakki. Mulla on sellainen minikaalimato ja sekin oli isompi, jolla se mies sit mut hoitelikin, totesi itsekon, että hänellä on pieni.

Kommentit (735)

Vierailija
361/735 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 19:45"]

Järkkyttävää luettavaa tämä ketju näin miesnäkökulmasta. Onneksi omasta haarovälistä löytyy keskiverto 15cm perusmeisseli. Alle kymmensenttisen omistajana hyppäisin varmasti saman tien ikkunasta... Eihän sellainen kelpaisi yhdellekään naiselle.

Näimpä .. aloitahan ketju missä kerrotaan pienimmistä tisseistä mitä ollut niin pääset niillä akkojen alapeukutuksilla guinnesin ennätysten kirjaan

terv toinen mies 18 cm

Naisethan rakastaa isotissisten naisten haukkumaketjuja. Varsinkin luomut yli-Ceet saa haukkuja toisilta naisilta.

Vierailija
362/735 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuommoista pienta nysaa voi oikeasti olla olemassa normaalikropassa kiinni. Vai voiko, eihan vessassa kaynnistakaan tulis yhtaan mitaan.

Varo istualteen pissaavia miehiä! Niitäkin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/735 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kusi housusta.

Vierailija
364/735 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienin on nykyisellä miehelläni, 13 cm. Ja on muuten paras kaikista, muilla ollut 18-22cm ja paksu, minulla tosi pienet paikat, eksän 20 cm vehje sattui aina, ja repi oikeasti välilihaani haavoja joka kerta 7 v aikana, vaikka olin kostea käytimme liukkaria lisänä. Mutta mulla onkin kekivertoa ahtaammat paikat, ja pienikokoinen ja siro olen muutenkin. 

Vierailija
365/735 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksikkaat bodarimiehet käyttävät anabolisia  steroideja, ja ne "mömmöthän" tunnetusti kutistavat kiveksiä ja penistä... Päällepäin voisi luulla , että noilla raamikkailla lihaskimpuilla olisi valtavat vehkeet, mutta kyllä se on täysin päinvastoin! Nämä äijät yleensä omaavat ison egon, ja on kyllä suorastaan koomista, kun sitten munan mitta on kuin pikkupojalla! Ja, kyllä ne steroidit kutistavat myös yläpäätä, eivätkä lihaskimput ole mitään järjen jättiläisiä!  

Vierailija
366/735 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihaksikkaat bodarimiehet käyttävät anabolisia  steroideja, ja ne "mömmöthän" tunnetusti kutistavat kiveksiä ja penistä... Päällepäin voisi luulla , että noilla raamikkailla lihaskimpuilla olisi valtavat vehkeet, mutta kyllä se on täysin päinvastoin! Nämä äijät yleensä omaavat ison egon, ja on kyllä suorastaan koomista, kun sitten munan mitta on kuin pikkupojalla! Ja, kyllä ne steroidit kutistavat myös yläpäätä, eivätkä lihaskimput ole mitään järjen jättiläisiä!  

Mömmöt eivät kutista penistä, vaan ainoastaan penistä. Fysiologinen fakta.

Vierailija
367/735 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta kolmesta mikromunasta ,, yksi oli ukkomies, komea mutta suuri pettymys kun housut tippui. Toinen oli myös komea mutta,, arvaatte jo mikä näky oli kun vaatteet oli poissa, n 5- 6 cm ja tämä kaveri koetti korvata munansa vajavuuden heilumalla kuin hullu pedissä- se jäi sitten siihen, erkkikään ei olisi saanut minua uudestaan kokemaan samaa !

Kolmas oli kaikkein pienin, varmaan n 5 cm ja suurin pettymys,, olin häneen tosi ihastunut mutta huomasin että tunteet voi haihtua yhden tunnin aikana- hänenkään kanssa en ottaisi revanssia vaikka henki menisi. Istuin päällä ja koetin saada edes jonkinlaista tuntumaa, mutta turhaan. Eikä minullakaan kovin iso ole vaan pieni.

Hyvä kikka se että koettaa saada vaikka tanssilattialla jonkinlaista kosketusta, että tuntuuko se vaiko ei mitään, ei näitä minimaalisia kestä ne on liian hämmentäviä.

Vierailija
368/735 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain kaksi tapaa harrastaa sexiä, nimittäin musta ja väärä.

Vierailija
369/735 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies luuli, että sillä on pieni. Erektiossa noin 14-senttinen. Mietin että onkohan miehillä useinkin joku tällainen kompleksi munansa koosta, että luulevat normaalikokoista pieneksi? Tää 14-senttinen on mun mielestä just sopiva, eksällä oli joku 18cm ja paksu, ja se sattui aina, en tykännyt yhtään.

Vierailija
370/735 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mömmöt eivät kutista penistä, vaan ainoastaan penistä. Fysiologinen fakta.

Niin siis piti kirjoittaa, että ainoastaan kiveksiä se kutistaa, ei penistä. :D

Vierailija
371/735 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomaksen käyrä pikkunakki.

Vierailija
372/735 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät on puheen aiheet,

Vierailija
373/735 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli yhdellä yhden illan hoidolla varmaan mun keskisormen kokoinen eikä paksumpi kuin ehkä nakki. Mulla on sellainen minikaalimato ja sekin oli isompi, jolla se mies sit mut hoitelikin, totesi itsekon, että hänellä on pieni.

Piti monesti lukea tämä aloitus. Ekaa kertaa luettuani luulin että olet homo, jolla on minikaalimadon kokoinen kikuli.

Vierailija
374/735 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää sen miehen osaa jolla on tuollainen pieni nakki :( Eikö nakin suurennusleikkaus kuuluisi tietyin kriteerein julkisen terveydenhuollon piiriin ja valtion veromarkoilla maksettavaksi! Tuohan on terveyshaitta kun ei voi saada vaimoa tuon takia.

Vierailija
375/735 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joku 2-3cm..eikä ole edes vitsi. Mies oli pitkä, komea, lihaksikas ja oli kyllä pettymys. Oltiin pitkään salilla katseltu toisiamme ja kun erosin ex-poikaystävästä päädyin tämän "komistuksen" kanssa "sänkyyn", joskaan se kikkeli tai natsa ei yltänyt edes sisälle. En ole eläissäni kokenut seksin saralla mitään yhtä vaivaannuttavaa tilannetta, huh.

Mulla vastaava tilanne bodarin kanssa. "laite" ei toiminut lainkaan ja pituutta lepotyyppisessä tilassa max 5 cm.

Ilmeisesti testosteronin pikittäminen tosiaan vie noi miesvoimat ihan kokonaan. Muuten kaveri oli todellinen komistus, kroppaa treenattu pieteetillä. Kertoi käyttäneensä piikkikuureja jo pitkään.

Oltiin muutamaan kertaan sängyssä, mutta joka keran toi sama.

Mies ilmeisesti sai jonkinlaisen "iso-O:n, mutta hieman vaikeeta tunnistaa, kun erektiota ei mun mielestä olllut ollenkaan.

Tosi noloa. Jätin miehen aika pian tuon jälkeen ja syykin selvä.

Vierailija
376/735 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kikka se että koettaa saada vaikka tanssilattialla jonkinlaista kosketusta, että tuntuuko se vaiko ei mitään, ei näitä minimaalisia kestä ne on liian hämmentäviä.

Tuo "kikka" juuri EI toimi. Jos miehellä ei seiso, et voi tietää minkä kokoinen vehje on. Joillakin on lepotilassa 2-3 kertaa pienempi, kuin seisokissa. Jos mies on tanssilattialla muna pystyssä, niin silloin on toki mahdollista. Ota se vaikka samantien suuhun siellä lattialla, niin saat varmistettua koon.

Vierailija
377/735 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kokemusta kahdesta ääripäästä. Toisella oli niin pieni muna, varmaan 6 cm pitkä ja keskisormen paksuinen. Tavattiin kerran. Toisella oli aivan jäätävän kokoinen vehje. Ranteen paksuinen, ja tosi pitkä. Oli vaikeuksia aina saada se sisälle ja sitten kun hän innostui olin haljeta. Sattuuhan se, enkä nauttinut.

Nykyisellä miehellä on ihana, ympärileikattu, hieman normaalia isompi. :)

Vierailija
378/735 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joku 2-3cm..eikä ole edes vitsi. Mies oli pitkä, komea, lihaksikas ja oli kyllä pettymys. Oltiin pitkään salilla katseltu toisiamme ja kun erosin ex-poikaystävästä päädyin tämän "komistuksen" kanssa "sänkyyn", joskaan se kikkeli tai natsa ei yltänyt edes sisälle. En ole eläissäni kokenut seksin saralla mitään yhtä vaivaannuttavaa tilannetta, huh.

Siis et ole tosissasi? Nyt kai liiottelet? Olisiko syönyt hormoneja??

Vierailija
379/735 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä kokemusta kahdesta ääripäästä. Toisella oli niin pieni muna, varmaan 6 cm pitkä ja keskisormen paksuinen. Tavattiin kerran. Toisella oli aivan jäätävän kokoinen vehje. Ranteen paksuinen, ja tosi pitkä. Oli vaikeuksia aina saada se sisälle ja sitten kun hän innostui olin haljeta. Sattuuhan se, enkä nauttinut.

Nykyisellä miehellä on ihana, ympärileikattu, hieman normaalia isompi. :)

Minkä paksuinen ranne sulla on? Ehkä se uros olikin hevonen? :)

Vierailija
380/735 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon yks kaveri inhoaa jostain syystä yhtä päällekäyvää ja tunkeilevaa lapsuudentuttuani, joka kuvitteli olevansa kovakin kaataja. 

Kun hän kuuli kauttarantain x:n vaatimattomasta varustelusta vaimon sanoin hän ei ole koskaan ennen kuullut niin vahingoniloista naurua. Tapahtui tosin jo yli 20v. sitten (sain vähän esimakua siitä mistä naiset puhuvat keskenään - lopputulema heillä oli muuten se, että paksuus on pituutta tärkeämpi) ja jos inhokillasi on pikkupojan varustelu se kruunaa koko illan.  Pidin tietenkin asian omana tietona ja annoin kaverini häpäistä itsensä kuvittelemalla (yhä) olevansa kova naistenmies kun kaveripiirin naiset tiesivät jo karun totuuden. Ei flaksi käynyt, ei.

Toki löysi kumppanin (vieläpä tosi näyttävän) myöhemmin, joten kokonaisuus on sittekin kokoa tärkeämpi. 

Kyllähän taikasauva on suuressa roolissa lemmenleikeissä, sitä palvotaan, nuollaan, imetään ja sille annetaan kunnolla kyytiä. Olen itselleni rehellinen ja sanon, että olen tyytyväinen siihen, että en ole pienimmästä päästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi