Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienin penis, jota olet "saanut"

Vierailija
27.01.2014 |

Mulla oli yhdellä yhden illan hoidolla varmaan mun keskisormen kokoinen eikä paksumpi kuin ehkä nakki. Mulla on sellainen minikaalimato ja sekin oli isompi, jolla se mies sit mut hoitelikin, totesi itsekon, että hänellä on pieni.

Kommentit (735)

Vierailija
261/735 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoten naiset voisivat ilmoittaa etukäteen hehtaarivituistaa, vie halut heti sellainen. Reilua, eikö.

Vierailija
262/735 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 10:03"]

Mietin että olisko pienimunaisten miesten kuitenkin parempi rohkeasti kertoa asiasta ennen sessioita, sillä varmaan aika moni nainen kylmettyy siinä vaiheessa kun huomaa. 

[/quote]

Joo, olisi hyvä, kun kerrottais. Sit vois vaikka asennoitua heti sillai, että tuon kaverin kanssa harrastan peppuseksiä, koska siinä on kiva, kun peenis on pieni. Äkää miehet ollenkan olko pahoilla mielin pienestä kikkelistänne. Peppuseksistä pitävät naiset tykkäävät pienimunaisista miehistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/735 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan tarvii hävetä pientä nysäänsä. Jos on sellaisen saanut, niin pitää olla siihenkin tyytyväinen. Miksikä se siitä tulee, että koko ajan harmittelee pientä kulliansa. Parempi, kun senkin ajan harjottelee nuolemista.

Kyllä naiset arvostavat hyvää nuolijaa, vaikka hänellä olisi pieni munakin. Tietysti, joskus haluavat isoa sisäänsä, mut noin yleensä. Harmittaahan se tietysti, jos nainen sitte välillä panee jonkun isomunasenkin kanssa, mutta nuolee häntä sitten sitäkin paremmin taas, kun pillulle pääsee, niin kyllä nainen tykkää, vaikkei sitä niin selvästi näyttäiskää.

Vierailija
264/735 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan usko ensimmäistäkään juttua täällä, jossa kerrotaan pienistä peukalon, pikkusormen tms kokoluokan kaluista.

Ja nimen omaan kun puhutaan seisovista kaluista. Totuushan on se, että pienimmät kalut ovat yleisesti siinä hiukan alle 10cm pituudeltaan.

Jos joku vielä oikeasti väitää muuta niin...hän puhuu omiaan.

Herra47

Vierailija
265/735 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

haistakaa penis

Vierailija
266/735 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

11cm pippeli, ei paljon tuntunut

Vierailija
267/735 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen siron naisen pikkurilliä muistuttava, viiden sentin mittainen pikkunakki. Olihan se hellyyttävä, mutta ei siitä paljon kostunut :D

Vierailija
268/735 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 22:52"]Ajatteletteko yhtään miten pahata niistä miehistä tuntuu kenestä puhutte onko se sitte hauskaa ku ruvetaan vertailemaan naisten pilluja ja tissejä ja peppuja oikeesti miettikää
[/quote]

No niitähän vertaillaan täälläkin joka toisessa ketjussa :D Ihan sama se mulle on. Ja eihän täällä sentään nimiä ja osotteita jaella, tyyliin "Joo kyllä se Virtasen Jaska on semmonen minimuna ettei toista!" :D

Vierailija
269/735 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10cm nakki, :)

Vierailija
270/735 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin todella mukavan miehen tuossa vähän aikaa sitten, komea, pitkä ja hyvässä työssä. Hetken tapailun jälkeen päädyimme sänkyyn ja huomasin hänellä olevan vain about 10cm.. Hieman siinä ihmettelin kun housujen läpi tuntu isommalta,  mutta kyllä hän sitä ihan hyvin osas käyttää ja orkun sain myös :) et miehet ei se koko ratkase vaan se et miten sitä käyttää! ;)

Vierailija
271/735 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäki oon joutunu kokemmaa sammaa assiita, sain niin pientä että nukahdin! olen ollut tässä selibaatissa 30 vuotta. ei ole yhtään mukavaa kun ei saa kunnon suonekasta kyrpää. vastaan tulee vainjottain ruikuloita joista ei saa mittään irti!!!

Vierailija
272/735 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3cm kyllä ihan naurettava.. Itsellä 14cm ja pillua saanut joka lähtöön ja kiljuntaa on kuulunut xD

Vierailija
273/735 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mitataan häpyluusta, mikä on siis ainut järkevä tapa jos halutaan saada edes jossain määrin totuuden mukainen tulos, 3-senttinen on niin pieni että sitä hädin tuskin näkee jos ei kroppa ole täysin rasvaton.

Vierailija
274/735 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi naiset, teillä kyllä heittää nuo arviot ihan hyvin :D Ottakaapa 30cm viivotin käteen, alkaa nimittäin tuollainen 24 cm olemaan aika monster cock minun mielestä.. Ei sillä, kyllähän niitä on varmastikkin, ei sentään teidän joka hoidolla :D

Terveisin 17cm "prinssinakki"

Vierailija
275/735 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan loistava topic.. =)

Onneksi on itsellä iso kulleroinen ja luojalle kiitos, että 3v poikani on perinyt isältään muutakin kuin komea ulkonäön! En tiedä mutta onko "epänormaalia" että 3v nassikallakin tuo vehje on n. 5 cm kun aikansa tuota räpläilee!?

Vierailija
276/735 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exällä on niin pieni, että kun hän istuu, niin penis vetäytyy kivesten sekaan. Siis mitään ei näy. Kyllä se siitä kasvoi hieman rakastelun aikana, mutta pakko sanoa ettei se tuntunut yhtään miltään.

Vierailija
277/735 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-llä oli ainakin 20cm, todella iso, mutta sitä ei kiinnostanu juuri koskaan, kerran pari kuussa.

Nyx-llä on varmaan hädin tuskin yli 10cm mut sillä on aina kovana ja sitä kiinnostaa koko ajan, joka päivä jaksaa yrittää eikä lopeta ennenkuin saa ja minä saan.

Tytsi-48v

Vierailija
278/735 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuko se pienimunaiselle itselleenkään miltään...? Mietin vain.

Vierailija
279/735 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 11:28"]

2 pientä on vastaan tullut. Toine  oli pitkä hoikka mies lappeenrannan seudulta. Vehkeen pituus oli alle kämmenleveyeni verran (mittasin kämmeneni myöhemmin viivoittimella, kämmenleveys mulla 8cm). Koko kikuli siis jäi käteni sisään kun nappasin siitä kiinni.

Toinen oli mamu, varmaankin jostain Lähi-Idän/Turkin seudulta. Myöskin melko pitkä ja hoikka. Seksi tuon kanssa oli muutenkin järkyttävää. Yritin nukkua ja tuo vaan könysi päälle ja alkoi nylkyttää, hytkymistä kesti ehkä 15 sek ja sen aikana en tuntenut mitään, veti sitten kauheat haisevat mällit reisilleni ja vatsalleni ja häipyi. Outo kokemus. Vehjettä en nähnytkään enkä siihen koskenut, mutta sisälle saakka se ei ulottunut, pääasiassa jätkä vaan hieroi vehjettään häpykumpuani vasten. En edes osaa pitää tuota suoritusta seksinä, oli jotenkin niinkoominen tilanne kun yksi yhtäkkiä pykii sinä hetken ja häipyy jättäen jälkeensä vain ällöttävän märän läntin.

[/quote]Voi ei! Mulla yks kokemus lähi-itäläisestä ja jätkä oli kurdi. Sopivan komea ja tosi lihaksikas, mutta seksi oli todella surkeaa 0/5 ja muna oli tosi pieni :D olen kuullut monilta että lähi-idän miehillä on pieni ja ovat huonoja sängyssä.

Vierailija
280/735 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:07"]

Asiallinen linkki. Vähän lääketieteellisempää ja vanhemmuuteenkin liittyvää näkökulmaa väliin. Ketjussa on ihmetelty, onko todella naisen etusormen paksusia, lyhyitä ns. pikkupoikapippeleitä aikuisilla. Kyllähän niitä on, taustalla voi olla jokin lääketieetellinen ongelma. Puberteettia ja kehitystähän säätelee aika monimutkainen neuroendokriininen järjestelmä joka voi häiriintyä eri syistä. Joskus nämä häiriöt jäävät huomaamatta, esimurrosiköisen pojan pippelien kokoa kun eivät äidit ja isät usein tarkistele ja asia on muutenkin tabu - seurata tai olla nyt kiinnostunut lapsensa sukupuolielimien kehityksestä. Jos penis on 14-vuotiaalla erektiossa alle 3 cm, olisi kyllä lääkärissä käynnin paikka varnuuden vuoksi, jotain voi olla tehtävissä. Se on sääli ettei asiasta puhuta asiallisemmin ja enemmän sikäli, että nuori joutuu itse yksin tempomaan asian kanssa ja jos ei lääketieteellistä apua tarvita niin henkisen kasvun tukemista asiassa varmasti. Mitä suurempi ero siihen mitä pidetään miellyttävimpänä, sitä haastavampaa on kyllä parinmuodostuskin - näinhän se on molemmilla sukupuolilla. Minulla on ollut ihan pieniä ja aika suuria ja puolisoksi valikoitui tyypillisesti peruskeskiverto 2. tyyppinen linkin jaoista. n43

[/quote]no niinpä ja pahimmillaan (todennäköisesti) nuori kuitenkin uskaltaa ottaa netin kautta tietoa ja siten eksyä keskustelupalstoille (kuten tänne) ja kysyä onko normaalia, niin sitten saa rumia/halventavia vastauksia ja haukkumista, koita siinä sit mennä oikean ammattilaisen luokse kun häpeä tuntuu todella pahalta jne. :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi