Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienin penis, jota olet "saanut"

Vierailija
27.01.2014 |

Mulla oli yhdellä yhden illan hoidolla varmaan mun keskisormen kokoinen eikä paksumpi kuin ehkä nakki. Mulla on sellainen minikaalimato ja sekin oli isompi, jolla se mies sit mut hoitelikin, totesi itsekon, että hänellä on pieni.

Kommentit (735)

Vierailija
241/735 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle kahden sormen paksuinen ja 5-6 cm seisokissa. Mies lopulta hoiteli minut käsin. Tuntui kyllä olevan ihan sinut kokonsa kanssa. Komea mies ja naisia pörrää ympärillä riesaksi asti, mutta yksikään naissuhde ei kestä kauan. Tiedä sitten, onko koolla osittain tekemistä asian kanssa...

Vierailija
242/735 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan nainen pidä pienestä, muka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/735 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä 18cm ja sen kanssa saa oikeasti varoa ettei satu pahasti kun olen itse niin pieni. Kelpaisi pienempikin, tämä lohduksi miehille jotka varmaan kauhistuneena lukee tätä ketjua. On se kumma kun naiset saa käkättää ja naureskella miesten ominaisuuksille joille ei voi mitään, mutta auta armias mikä parku tulee jos miehet tekee vastaavasti naisista. Olette te ilkeitä.

Vierailija
244/735 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 04:36"]

Eikö kukaan nainen pidä pienestä, muka?

[/quote]

En tiedä, mutta omakohtaisesti voin sanoa että se on aina kamala pettymys. Eikä jatkoa seuraa.

Vierailija
245/735 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitetaanpa naisille peniksestä fakta tietoo.

Vaikka lepotilassa penis olisi 2cm, mutta juhla kunnossa sekin voi olla hyvinkin 15cm. Eli pointti tässä on se, ettei lepotilassa olevan peniksen koosta pysty sanomaan minkä koikoinen se on stodiksessa.

Vierailija
246/735 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 23:08"]

Yhdellä yhden illan hoidolla (elämäni ensimmäisellä ja viimeisellä sellaisella) oli tollanen peukalon kokoinen. Olin aika hämmentynyt en ollut tajunnut, että aikuisella miehellä voi olla tuollainen "prinssinakki"! Kundi itse oli ilmeisen sinut asian kanssa. Ei muuten tuntunut miltään...

[/quote]

On tämä kyllä ihme palsta. Kaikki naiset ovat tavanneet mikropeniksisiä iehiä vaikka heitä ei ole edes promillea väestön miehistä. Kaikki on myös tavannut miehiä jolla on 20 senttinen eikä niitäkään ole kuin puoli prosenttia.

Vierailija
247/735 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 23:06"]

Eräällä suomalaisella näyttelijällä on todella pieni, siis ihan pienen peukalon kokoinen. Koko nimeä en viitsi sanoa, mutta etunimi on Mikko ja ikää 35 vuotta. 

[/quote]

Älä jauha roskaa. Sitä paitsi tuollaisen sanominenon herjausta ja se on rikos.

Vierailija
248/735 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 05:04"]

Miehellä 18cm ja sen kanssa saa oikeasti varoa ettei satu pahasti kun olen itse niin pieni. Kelpaisi pienempikin, tämä lohduksi miehille jotka varmaan kauhistuneena lukee tätä ketjua. On se kumma kun naiset saa käkättää ja naureskella miesten ominaisuuksille joille ei voi mitään, mutta auta armias mikä parku tulee jos miehet tekee vastaavasti naisista. Olette te ilkeitä.

[/quote]

Hyvä että täällä on edes joitakin älykkäitä naisia

Vierailija
249/735 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 22:36"]

joku 2-3cm..eikä ole edes vitsi. Mies oli pitkä, komea, lihaksikas ja oli kyllä pettymys. Oltiin pitkään salilla katseltu toisiamme ja kun erosin ex-poikaystävästä päädyin tämän "komistuksen" kanssa "sänkyyn", joskaan se kikkeli tai natsa ei yltänyt edes sisälle. En ole eläissäni kokenut seksin saralla mitään yhtä vaivaannuttavaa tilannetta, huh.

[/quote]

En nyt sano, että kaikki, mutta huomattavan suuri osa salikundeja käy salilla sen takia, että saisi muulla kropalla kompensoitua pientä penistään. Kannattaakin olla tarkkana, kun lihaksikkaampaa miestä alkaa vikittelemään, koska sieltä todennäköisemmin paljastuu mato :) Toki lihaksikkaampi todennäköisesti jaksaa tukkia sitä matoaan pidempään sinne looraan, joten jotain hyvääkin. Tosin jos on liian isot lihakset, niin kunto on todennäköisesti myös perseestä, kun ei ole yhtään panostanut kestävyyteen.

Vierailija
250/735 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 21:16"]

Minun kokemukseni mukaan koolla ei oikeastaan ole väliä. En kyllä ole mihinkään mikromuniin törmännyt, mutta tällä hetkellä tapailen miestä, jolla on arviolta 10 cm penis. Seksi hänen kanssaan on paljon parempaa kuin exäni, jolla oli n. 15-senttinen. Ekalla poikaystävälläni oli 18-senttinen ja seksi nykyisen miehen kanssa on jopa parempaa kuin hänen. Sanoisin, että jos mies muuten kiihottaa ja jos hän osaa käyttää elintään (ja tyydyttää naisen muuten), niin ei ole väliä onko se elin 10, 15 vai 20 cm.

[/quote]

10cm on vielä ihan normaalikokoinen, joten tuon perusteella ei voi vielä sanoa, että onko koolla väliä vai ei. Jos 10 cm o vielä tarpeeksi paksu, niin mikäs siinä on ongelmana. Toki kyllähän se 15 cm aina parempi on, jos taitotaso ja kumppanin huomioon ottaminen on samaa luokkaa.

Vierailija
251/735 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 20:07"]

Laajahkojen empiiristen kokeiden perusteella voisi todeta, että pienimmät munat ovat olleet isokokoisilla miehillä. (pituus n. 190 cm) Ja suurimmat pienikokoisilla. Ehkä tämä on joku luonnonvalinta, koska pienet miehet eivät ole maisten makuun, niin isolla munalla voisi tätä puutetta kompensoida. 

[/quote]

Minun empiiriset kokeeni kertovat juuri päin vastaisesta. Toki pieni penis voi sattua kelle tahansa, mutta mitä pidempi mies sitä pidempi penis keskimäärin. Ihan samat kasvuhormoonit sitä peniksen kasvua ohjaavat. En kyllä tiedä sitten missä on mennyt pieleen, jos penis jää kovin pieneksi. Ehkä juuri tärkeässä kasvuvaiheessa on jäänyt kaurapuuro syömättä.

Vierailija
252/735 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt haluaisi kesäkurpitsan kokoisen vehkeen ahteriinsa?

Normikoko on noin 13,5 -15 cm ja tämä on tutkittu juttu.

Vierailija
253/735 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 22:25"]Mulla oli yhdellä yhden illan hoidolla varmaan mun keskisormen kokoinen eikä paksumpi kuin ehkä nakki. Mulla on sellainen minikaalimato ja sekin oli isompi, jolla se mies sit mut hoitelikin, totesi itsekon, että hänellä on pieni.

[/quote]

Sinulla on hallivittu, siskoseni. Miehestä tuntuu samalta, kuin heiluttelisi patonkia jäähallissa.

Vierailija
254/735 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 00:40"]Itselleni sattunut tämä kaksi tai kolme kertaa, kumppaneita kaiken kaikkiaan ihan vertailtavaksi asti kertynyt, huomatkaa. Olen itse tiukka, mutta fiilikset ovat minimulkkujen kanssa ihan pakkasella. Toinen niistä oli vielä erektiohäiriöinenkin.. Kelatkaa, löysä katkarapu.

Jotenkin se suhde sitten viileni.. :/ 

On kyllä oikeasti ihan kamala pettymys, jos housuista mikromunan tapaa. Erittäin hyvä syy olla säästämättä itseään avioliittoon: ihan hirveää ois joutua nalkkiin pienimunaisen kanssa.

[/quote]

Säälin sinua, hehtaarivittu.

Vierailija
255/735 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 00:40"]Itselleni sattunut tämä kaksi tai kolme kertaa, kumppaneita kaiken kaikkiaan ihan vertailtavaksi asti kertynyt, huomatkaa. Olen itse tiukka, mutta fiilikset ovat minimulkkujen kanssa ihan pakkasella. Toinen niistä oli vielä erektiohäiriöinenkin.. Kelatkaa, löysä katkarapu.

Jotenkin se suhde sitten viileni.. :/ 

On kyllä oikeasti ihan kamala pettymys, jos housuista mikromunan tapaa. Erittäin hyvä syy olla säästämättä itseään avioliittoon: ihan hirveää ois joutua nalkkiin pienimunaisen kanssa.

[/quote]

Säälin sinua, hehtaarivittu.

Vierailija
256/735 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 06:36"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 22:36"]

joku 2-3cm..eikä ole edes vitsi. Mies oli pitkä, komea, lihaksikas ja oli kyllä pettymys. Oltiin pitkään salilla katseltu toisiamme ja kun erosin ex-poikaystävästä päädyin tämän "komistuksen" kanssa "sänkyyn", joskaan se kikkeli tai natsa ei yltänyt edes sisälle. En ole eläissäni kokenut seksin saralla mitään yhtä vaivaannuttavaa tilannetta, huh.

[/quote]

En nyt sano, että kaikki, mutta huomattavan suuri osa salikundeja käy salilla sen takia, että saisi muulla kropalla kompensoitua pientä penistään. Kannattaakin olla tarkkana, kun lihaksikkaampaa miestä alkaa vikittelemään, koska sieltä todennäköisemmin paljastuu mato :) Toki lihaksikkaampi todennäköisesti jaksaa tukkia sitä matoaan pidempään sinne looraan, joten jotain hyvääkin. Tosin jos on liian isot lihakset, niin kunto on todennäköisesti myös perseestä, kun ei ole yhtään panostanut kestävyyteen.

[/quote]

Nainen voi itse hoitaa sen lykkimisen

Vierailija
257/735 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pieni etten tiennyt sen käyneen sisällä, mutta mällit valui reisille. En ole löysä vaan normipilluinen. Juu ja kun katsoin niin pienihän se oli- siis tosi pieni.

Vierailija
258/735 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 10:27"]En onneksi ole noihin ihan mikromunakokoisiin törmännyt, mutta seurustelin kerran lähes 4 vuotta miehen kanssa, jolla oli ihan normaalimittainen, mutta suunnilleen nakin paksuinen. Kontrasti oli koominen sillä mies oli muuten isokokoinen, 188 cm pitkä ja lihaksikas 90-kiloinen. 

En tuntenut seksissä juuri mitään, vaikka olin silloin vielä synnyttämätön ja tiukka. Mies oli kuitenkin hyvin älykäs ja ihana luonne joten hyväksyin sen että orkut täytyy hoitaa itsekseen suihkussa, eikä mieheltä odottaa niitä. Mies kuitenkin myöhemmin alkoholisoitui ja jätin hänet sitten lopulta. Ja kun sen jälkeen sai normaalikokoista munaa, niin kylläpä tuntui hyvältä, vaikka olin suhteen aikana itselleni uskotellut ettei se nyt niin tärkeää ole.

[/quote]

Laiha ruikula siis. 188cm ja 90kg. Kukkakeppi.

Vierailija
259/735 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikään ei säväytä naista niin kuin mikrokikkelin näkeminen silloin, kun odottaa ihan normikalua saavansa. Niin ja jos on sitä oikein vielä odottanutkin. Itelläni ei ole onneksi käynyt tuolla tavalla kuin kerran.

Se oli joskus nuorena baari-illan jälkeen, kun yksi kiva kaveri tuli luokseni jatkoille. Tietenkin ruvettiin naimaan, mutta voi sitä pettymystä, kun kaverin jalkovälissä jökötti noin kymmensenttinen muna. Siis multa meni kyllä fiilis aivan täysin.

No, pitihän siinä sitten hoitaa homma lolppuun, kun olin kerran sänkyyn häntä havitellut. En kyllä ite kostunut nainnista yhtikäs mitään, kun fiiliksetkin katos kokonaan.

Vierailija
260/735 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi niinkuin Sinkkuelämää Samanthalle, kun oli löytänyt unelmiensa miehen. Samantha sanoi "Laita se sisään" ja mies sanoi "Se on jo".

Käytiin siis samanlainen vuoropuhelu. Sen jälkeen välittömästi koko seksi alkoi tuntua todella typerältä puuhalta, kaikki halut katosi ihmettelyyn. Miehellä oli just pikkurillin mittainen, ehkä vähän lyhyempikin eikä mitenkään suhteessa paksumpi. Se oli jotenkin todella noloa, siis myös minun suhtautumiseni, joka tuli ihan luonnostaan.

Mietin että olisko pienimunaisten miesten kuitenkin parempi rohkeasti kertoa asiasta ennen sessioita, sillä varmaan aika moni nainen kylmettyy siinä vaiheessa kun huomaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi