Mikä on ennätysmäärä eri miehen/naisen kanssa saatuja lapsia mitä tiedät?
Itse tiedän miehen, jolla neljälle naiselle lapsi kullekin. Kaksi niistä syntynyt parin kuukauden välein.
Kommentit (20)
Itse tiedän kans isukin, jolla lapsia tiettävästi ainakin neljään suuntaan:
-Kaksoset suhteessa
-Yksi lyhyestä suhteesta, jossa lähti vastuuta pakoon
-Edellisen kanssa samoihin aikoihin synnytti toinen nainen(yhden yön suhde), jonka kanssa saatu lapsi adoptioon
-Yksi suhteessa
Sitten tiedän äitejä ja isukkeja, joilla 3:lle lapsia
Ikäväkseni tunnen äidin jolla on 5 lasta, kaikilla eri isä. Vähän huonommin, mutta tunnen kuitenkin miehen, jolla on lapsia seitsemän eri naisen kanssa :( Eikä yksikään niistä äideistä ole veroja maksava kansalainen.
Tuntemani Abdul on viiden lapsen isä, jokainen tehty eri suomalaisnaisen kanssa. Työttömänä, joten vissiin sossu maksaa lapsenruokkomaksut. No lapset kyllä ovat ihan nättejä ruskahkoja ja kiharapäisiä.
Mun vanhalla työkaverilla (mies) oli lapsia n.15 eri naisen kanssa ja se oli vielä vähän alle 30v että ehtinyt varmaa hankkia jo lisää, tästä siis n.10v aikaa. Lähti heti menee firmasta kun ulosotto pääsi sen jäljille. Sitten tiedän yhen muusikon joilla lapsia ympäri suomea ei itekää tiedä paljoko eikä kiinnostakkaan. Mammat tuli 80-luvun lopus niide keikkabussii ku olivat pinnalla ja sai sitten panna niin paljo kun lysti. Sitten tiedän yhden rekkamiehen jolla kans niin monta lasta eri naisen kans ettei se itsekkään enään muista. Sitten tiedän yhden miehen jolla ainakin kymmenen lasta eri naisten kanssa se saa naisia koska sillä on n.42cm pitkä ja 5cm ympärysmitaltaan oleva Kuningas Boa.
5 cm ympärysmitaltaan on noin 1,5 cm halkaisijaltaan, haluaisin jo nähdä sen. Alkuperäiseen kysymykseen: 4 lasta 3 mieheltä, koulukaverini äiti.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 00:22"]
5 cm ympärysmitaltaan on noin 1,5 cm halkaisijaltaan, haluaisin jo nähdä sen. Alkuperäiseen kysymykseen: 4 lasta 3 mieheltä, koulukaverini äiti.
[/quote]
Kuningas_Boa@msn.com saa lisätä ;-)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 00:24"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 00:22"]
[/quote]
Toivottavasti sulla on webkamera ;)
Kuningas_Boa@msn.com saa lisätä ;-)
[/quote]
Tiedän ja olen nähnyt mutta en tunne, naisen jolla on viisi lasta kaikki eri miehille.
Näin kun odotti viidettä, vatsa oli aika iso, tuli yöllä kapakasta ja yritti maksaa taksimiehelle luonnossa. Jotenkin surullista minusta, tästä on jo vuosia aikaa en tiedä miten heillä elämä mennyt. Oli aika kaunis nainen kauniine pitkine vaaleine hiuksineen.
Nainen jolla kuusi lasta viidelle miehelle. Lapsuuden kaveri.
Noita miehiä ja niiden lapsia ei sitten taas tiedä. Muutamalla tutulla on mukuloita ympäri maailmaaa, mutta vain suomalaiset naiset haluaa sitoa miehet perheeseen. Eli karibialaisista sälleistä on kyse.
Minulla on neljä lasta kolmelle isälle. Yks mies delas, toinen oli vikatikki, kolmas "normaali keissi".
Mulla kanssa 5 lasta neljälle eri isälle.
Ensimmäisen sain teininä, raiskauksesta seurauksena, enkä tajunnut koko raskautta kun vasta puolessa välin. Synnytin 16-vuotiaana ja asuin ensimmäisen vuoden vanhempieni luona, itse hoidin vauvan ja samalla etsin asuntoa. Lapsi ei ole ikinä tavannut isäänsä.
Toisen lapsen isä oli ensimmäinen poikaystäväni , ja elämäni suuri rakkaus ,tavattiin kun olin 18, hän otti lapseni omakseen ja oli varmasti paras mies ketä olen ikinä tavannut. Asuttiin yhdessä, muutettiin ulkomaille ja mentiin naimisiin. Lapsi tehtiin parin vuoden yhdessä olon jälkeen. Mies kuoli yllättäen synnynnäiseen sydänvikaan lapsen ollessa parivuotias. Muutin takaisin Suomeen lasten kanssa.
Tästä n 5 vuotta eteenpäin tapasin uuden miehen, joka vaikutti alkuunsa lupaavalta. En ehtinyt edes lapsille esitellä ( oli ajatuksena etten esittele ennen kuin on vakavaa ja pidemmän aikaa oltu yhdessä) kun olin jo raskaana, vaikka mulla oli ehkäisylaastari käytössä. Mies ilahtui raskaudesta ainakaan omien sanojensa mukaan, mietittiin vanhempien lasten kannalta ettei heti rykäistä yhteen asumaan tai muuta, mutta lapsi pidetään ja pikkuhiljaa lyöttäydytään yhdeksi perheeksi . Jossain vaiheessa raskautta mies kuitenkin muuttui, alkoi ensin henkisesti, ja sitten fyysisestikin väkivaltaiseksi mua kohtaan. Mä päätin, että mun lapset ei ansaitse sellaista ilmapiiriä, joten parempi ettei mies muuta meille vaan erotaan. Tässä vaiheessa oli liian myöhäistä abortille, muuten olisin sen tehnyt. Mies vänkäsi ja uhkaili muutaman kuukauden, lasta kävi syntymän jälkeen katsomassa muutaman kerran, mutta sen jälkeen katosi. Elarit tulee välillä ajallaan välillä ei, mutta lasta ei ole halunnut nähdä.
Tästä 8 vuotta eteenpäin tapasin nykyisen, joka on kaikin puolin ihana mies, sekä minulle että lapsille. Parin vuoden yhdessä olon jälkeen mies alkoi kovasti vauvakiumeilla kun ei oo omia lapsia, ja mulla rupesi oleen sen verran ikää, että mietittiin onnistuuko vai ei. Parin kuukauden yrityksen jälkeen olin raskaana, ja kaikkien yllätykseksi oli kaksoset. Tässä vaiheessa kaksi vanhinta lasta oli siis jo aikuisia, ja kolmaskin koululainen. Enempää lapsia ei meille tule.
kaikki 3 ensimmäistä lasta ovat eläneet ilman isää elämässään, mikä on tietysti lasten kannalta surullista. Toisaalta on ollut helpompaa, kun ei ole ollut järjestettävänä isäviikonloppuja jne monen eri miehen ja lapsen kanssa, saati yhteisiä pelisääntöjä lapsille jne.
Tiedän että moni halveksuu, mutta toisaalta olen neljäkymppinen nainen joka on seurustellut 3 miehen kanssa koko elämänsä aikana, eikä edes ikinä harrastanut yhden yön juttuja. Lapset on aina ollut mulle tärkeintä, eivätkä ole joutuneet näkemään kymmeniä isäpuolia tms
^ Kuka kahjo luottaa pelkkään ehkäisylaastariin, kai teillä oli jokin muukin käytössä?
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 03:12"]^ Kuka kahjo luottaa pelkkään ehkäisylaastariin, kai teillä oli jokin muukin käytössä?
[/quote]
itse asiassa nyt kun mietin niin en enää osaa varmaksi sanoa oliko laastarit vai pillerit tossvaiheessa. Yleensä oon suhteissa käyttänyt pillereitä, mutta sinkkuna ollessani laastaria. Voi olla että olinkin vaihtanut takas pillereihin ennen kuin raskauduin. Mutta tuohon aikaan ainakin mulla oli Se käsitys että molemmat yhtä luotettavia, ja että laastari ehkäisee hyvin? En tiedä onko tullut jotain muutoksia kun ole vuosiin käyttänyt mitään ehkäisyä
Tuttuni, 6 lapsi tulossa, 4 isää
1 lapsi parikymppisenä poikaystävän kanssa. Suhde päätyi eroon.
Tapasi miehen, sai 2 lasta, meni naimisiin. Erosi omien (!!) törttöilyjensä vuoksi. Tuli mm raskaaksi ns "toyboylle" avioliiton aikana. Raskaus kuitenkin keskeytettiin.
Avioliitto kariutui ja raskautui uudelleen toyboylle. Synnytti, mutta tämä suhde ei koskaan toiminut.
Rakastui toyboyn veljeen (!!), tuli raskaaksi, meni kihloihin. Sai lapsen. Nyt odottaa viidettä lastaan syntyväksi tälle samalle miehelle. Toistaiseksi elelevät aidon onnellisina ja tätä heille tietysti toivoisi lastenkin takia....
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 01:34"]
Minulla on neljä lasta kolmelle isälle. Yks mies delas, toinen oli vikatikki, kolmas "normaali keissi".
[/quote]
Kuinkas kauan tää vikatikki oli ollut kuvioissa ennen sikiämistä?
Naisen, jolla on lapsia 4 eri miehelle. Ja yhden miehen, jolla kolmelle naiselle yksi lapsi, ja kaksi niistä, vaimon ja rakastajattaren, syntyneet samalla viikolla samassa sairaalassa.