Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen yli 20 senttisen omaava mies, haluaisitko kysyä jotain?

Vierailija
27.01.2014 |

Myös miehet saavat kysyä.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sama kuon tähän ketjuun kirjoittanut mm. viesti 67?

http://www.vauva.fi/keskustelu/3920026/ketju/mies_haluaisi_seksimessuille/sivu/3

Vierailija
82/87 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvon Iso mies, otapa anatomian kirja käteen. Aika paljon pienemmälläkin pääsee pohjaan asti. Useimmille myös riittänee selvästi kurpitsaa pienempi kasvis/muna myös lasten jälkeen. Haluaisin erityisesti kysyä, että syöttekö te ne kurpitsat tämän jälkeen? Tai syötättekö esim. vieraille?

Mulla oli kerran tosi iso mies, ja se kyllä usein sattui. Joskus hirvitti aloittaakaan kun alakerta kramppasi jo ajatuksesta. Kyllähän siinä täyttyy, mutta mielentilan pitää olla juuri kohdillaan jotta sen kestää. Olisiko teillä seksiä liian vähän tämän takia? Saati jos vaimosi joutuu vastaanottamaan kurpitsoita ym. niin se voi hieman hillitä haluja.

Tätä kuvaa kera rullamitan (sillä on vaikein puijata, ja se näyttää miehekkäimmältä) minäkin olisin vailla.

Ihan kuin joku olisi maininnut kurpitsoista jossain toisessakin ketjussa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 10:13"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 22:17"]

Oletko sama kuon tähän ketjuun kirjoittanut mm. viesti 67?

http://www.vauva.fi/keskustelu/3920026/ketju/mies_haluaisi_seksimessuille/sivu/3

[/quote]

Ehkä olen, ehkä en. :)

[/quote]

Jep, itseriittoiset viestisi ovat tunnistettavia.

Vierailija
84/87 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 16:55"]

onko se puolilöysis, niinku mun yhellä 20cm exällä?yök.

[/quote]

Olen tyytyväinen erektion laatuun. Apteekista saa myös lääkkeitä, jolla ongelmaksi voi tulla jopa liian pitkä ja kivulias erektio. Kannattaa myös lukea se mitä kirjoitin kullin hyvinvoinnista huolehtimisesta, sieltä voi löytyä apu myös sunkin ongelmiin.

Vierailija
85/87 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 16:55"]

Perseestäsikö mittasit. Aika herätä trolli.

[/quote]

Kysymysmerkki jälleen puuttuu, mutta selvä kysymys, joten vastaan kuten vastasin jo yhdelle toiselle. Mittaus on siis tehty kaarevan kullin yläpuolelta, "sisäkaarteesta", josta saadaan kullin lyhyin mitta. Vastakysymyksenä saanen kysyä, että katoaako ongelmasi, jos en kirjoittele täällä ja, jos noin paljon ottaa luonnon päälle, niin mikset tee asialle mitään? Annoin nimittäin mielestäni hyvä ohjeita, mutta jos mies laittaa auton kromivanteet kuntosalin kausikortin edelle, ei kehtaa ostaa penispumppua eikä jutella lääkärien kanssa vaikkapa pidennysleikkauksesta, niin silloin en voi minäkään auttaa.

Vierailija
86/87 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 17:14"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 10:07"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 22:00"]

Osaatko muuta kuin jyystää? Luotatko, että pelkkä koko riittää, eikä naista tarvitse huomioida mitenkään?

[/quote]

Parhaani mukaan yritän. Teen paljon muutakin seksin eteen kuin vain mittailen vehjettäni. Löytyy kausikortti kuntosalille, pelailen ja muistutan lihaskartaltani enemmän kehonrakentajaa kuin maratoonaria. Ostan vaimolleni kukkia, olen opetellut hänen lempikappaleensa laulun sanat, ostan lahjakortteja meikkaukseen, kulmien värjäykseen ja silleen. Hän on myös kaunein nainen maan päällä.

[/quote]

Vastauksestasi päätellen oletan, ettet osaa muuta kuin jyystää. Vai tapahtuuko kukkien ostaminen seksin aikana?

[/quote]

Voit olettaa mitä huvittaa, ei se mua niin kamalasti kiinnosta. Samaa voisin sanoa myös susta, ei sua kiinnosta muu kuin purkaa kiukuasi ihmiseen, joka ei ole millään lailla vastuussa elimesi koosta. Eikä se siitä kasva, vaikka miten itkisit. Opettele siis itse parempaa tekniikkaa, nai kovempaa tai keksi uusi asento. On olemassa paljon asioita, jolla jonkin puutteen voi korvata, joka on hyvä se.

Vierailija
87/87 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 16:47"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 15:10"]

Tästä saa kyllä sen kuvan, että vaimosi on mielestäsi väljistynyt. Ihan itte kirjoitit.

[/quote]

Kyllä tuo mielikuva tuli sun omasta päästäsi. Kaikkein vähiten syyttäsin vaimoani siitä, että on synnyttänyt mulle ihania lapsia, vaan yritän tyydyttää hänet parhaan taitoni mukaan, ja ihan hyvin siinä mielestäni onnistunutkin. Ja silti saan edelleen toivoa, että kullini olisi isompi, vaikka muilla olisi siten pikkunakki.

[/quote]

Höpö höpö. Olet ollut aivovapaa-palstalla niin lyhyen aikaa, ettet vielä käsitä. Siis kaikki synnyttäneet naiset on revenneet, levinneet ja pilalla. Kysy vaikka palstan miehiltä ja veloilta. Seksikkyysjärjestyksessä mammat on alinta kastia, joidenkin mielestä yh-mammat, ja väljiä ovat kaikki. Lapsia ei edes kannata tehdä, ettei pillu leviä.

Mutta samaa mieltähän sinäkin olet, että väljeneehän ne. Onneksi me osataan ottaa jo aika rennosti se, että ollaan ihan pilalla!