Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenellä muulla ei ole vaikeaa olla laihiksella?

Vierailija
13.01.2014 |

Ite laihdun aina helposti, koska en vain syö juuri mitään. Ei tee mielikään syödä. Samoin mulla onnistuu tupakka- ja viinalakot. Röökiä vedän joskus kesäisinviikon tai kuukauden ja ei ole vaikea olla vaikka polttamatta sitten vuosikausiin yhtään. Samoin alkoholia en juo just ikinä. Ruoan syönninkin kykenen lopettamaan.

Lihoin 6 kiloa, kun söin omasta mielestäni terveellisesti. Ihan vain testasin. Se ruokamäärä, joka pitää minut laihana, on tosi pieni. No, säästääpähän ruokalaskussa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole vaikeaa. Liikakiloistani olen tällä hetkellä laihduttanut suht helpolla noin nelisenkymmentä pois ja parikymmentä kiloa on vielä normaalipainon ylärajaan. Tai siis helppoa ja vaivatonta se on silloin, kun motivaatiota riittää ja jos se sattuu loppumaan kesken, niin sitten vain pidän laihdutuksessa tauon ja jatkan kun taas intoa piisaa. No, ehkä se osittain siksi tuntuukin helpolta, koska ne vaikeammat hetket vain skippaan koko hommasta pois taukoa pitämällä.  :D

Vierailija
2/5 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 20:40"]

Ite laihdun aina helposti, koska en vain syö juuri mitään. Ei tee mielikään syödä. Samoin mulla onnistuu tupakka- ja viinalakot. Röökiä vedän joskus kesäisinviikon tai kuukauden ja ei ole vaikea olla vaikka polttamatta sitten vuosikausiin yhtään. Samoin alkoholia en juo just ikinä. Ruoan syönninkin kykenen lopettamaan.

Lihoin 6 kiloa, kun söin omasta mielestäni terveellisesti. Ihan vain testasin. Se ruokamäärä, joka pitää minut laihana, on tosi pieni. No, säästääpähän ruokalaskussa.

[/quote]

Kuulostaa tosi terveeltä touhulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nimimerkki rapakuntoinen. Minä joudun kutistamaan ruokamääräni todella pieneksi vammani vuoksi ja laihdun hitaasti. Kompastuskiviä ovat kaikki juhlapyhät kun tarjolla ei ole joka paikassa herkkuja. Ainakin minussa ne muutamat tähtitortut ja kakkusiivut näkyvät ja tuntuvat.

Vierailija
4/5 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, eihän se syömättä oleminen ole vaikeaa. Minäkin olen ehkä noin viitisen päivää kerrallaan syömättä, ja tätä voi tapahtua kahdestikin kuussa. Mutta se laihtuminen, se näyttää olevan vaikeaa kun sitä ei tapahdu.

Vierailija
5/5 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olisin helposti kyllä syömättä mut alkoholia tekis kyl mieli koko ajan :P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi