Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päivä meni ja mitä vielä meinasit tehdä tänään?

Vierailija
27.01.2014 |

Itse heräsin vähän ennen viittä, söin aamupalan, käytin koiran, hengasin netissä ja menin kymmenen aikaan takaisin nukkumaan. Heräsin parin tunnin päästä, söin ja katsoin erästä sarjaa yhden jakson verran ja sitten lähdin koiran kanssa lenkille. Reilun puolen tunnin kävelyn kohdalla havaitsin että maha on sekaisin ja eikun äkkiä U-käännös ennenkuin lurahtaa housuun. Kotona havaitsin että eipäs, kun se olikin vaan ilmaa vaikka kivulias kouristus antoikin ymmärtää vallan muuta. Vai onko sitten joku petollinen tauti kyseessä? Sitten taas söin (paprikaa ja porkkanaa), menin saunaan, leivoin pientä makeaa ja nyt palstailen kahvikupin kanssa. Vielä aion ehtiä kauppaan ja sitten tiskaan nuo vähät astiat. Saatan katsoa jonkun ohjelman nettitv:stä. Ja iltapala pitää syödä, ehkä viili ja banaani :) Sit iltapesulle ja nukkumaan.

Jäin pari viikkoa sitten työttömäksi ja toimettomuus + laiska päivärytmi tuntuu vielä tässä vaiheessa mukavalle.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätys, aamutoimet, aamupala, oleskelua. Pientä siivoilua.Kohta lähdemme kyläilemään.

Illalla jatkuu siivous.

Vierailija
2/3 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vasta tottumassa työelämään taas...

Heräsin puoli yhdeksältä (tai silloin nousin, ensin heräsin yhdeltä kun vauva itki, sitten neljältä samasta syystä mutta mies onneksi nousi ja antoi varhaisen aamupalan lapselle, sitten heräsin taas vauvan itkuun seitsemältä kun vaippa oli falskannut, mies oli kiltti ja vaihtoi), menin töihin kymmeneksi ja tulin kotiin puoli seitsemälät. Olen halinut lasten kanssa, ja antanut heille iltapalaa, nyt menen esikoisen kanssa iltapesulle ja nukkumaan, todennäköisesti nukahdan itsekin ja mies huolehtii pienemmästä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu ihan normaalisti, kolmen koululaisen kanssa lähdettiin samaan aikaan kotoa. Työpäivä oli kuutisen tuntia, kävin nälkäisenä kaupassa ja ostin liikaa herkkuja. Kotimatkalla otin kaksi nuorinta koulun luistelukentältä kyytiin. Kotona sapuskaa porukalle, syöntiä, läksyjen tarkistusta ja tavallista oloa. Mies tuli kotiin jossakin välissä myös. Äsken oli iltapala, kirjoitin muutaman laskun ja nyt olen hetken täällä. Siinäpä se karkeasti. :)