IPhone5:stä katosi yksi pikakuvake. Miten saan sen takaisin?
Olen yrittänyt ladata uudestaan, mutta ei tule ( Fonecta Caller).
Kommentit (18)
Onko sulla varmuuskopiota puhelimesta? Viimestään sieltä saat sen palautettua
Oletko resetannut puhelimen? Paina lukitusnäppäintä ja Koti-näppäintä pohjaan niin kauan kuin puhelin sammuu ja käynnistä se uudelleen. Käy sen jälkeen läpi kaikki välilehdet ja kansiot.
Pidätkö puhelinta yleensä samassa taskussa tai samassa paikassa laukussa? Kannattaa katsoa taskut, mulla ainakin 'katoaa' pieniä juttuja yhtenään ja taskuista sitten löytyy. Noi pikakuvakkeet on tosi pieniä, tippuu huomaamatta.
Tarkista, ettei ole mennyt millekään toiselle välilehdelle, tai että et vahingossa ole raahannut sitä jonkun toisen ohjelman "päälle", jolloin niistä on tullut yhteinen kansio. Mulla vahingossa joskus mennyt kuvake johonkin väärään kansioon, enkä meinannu löytää millään!
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 20:06"]Olen yrittänyt ladata uudestaan, mutta ei tule ( Fonecta Caller).
[/quote] sammuta puhelin ja aukase uudestaan :) kaverilla ainakin toimi:)
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 20:07"]
Hae se applestoresta uudelleen.
[/quote]
Hain jo. Ei onnistu. Sitä kautta sen voi vain avata, koska se on jo ladattuna mulla.
Etkö voi poistaa koko sovellusta? Luulisi sen näkyvän ladatuissa sovelluksissa vaikka kuvake onkin hävinnyt. Kun olet poistanut koko sovelluksen, lataat sen uudestaan.
Mulla on tosin Samsungin puhelin, mutta noin olen toiminut parin sovelluksen kanssa.
Tein tuonkin jo :( Puhelin vain tunnistaa sen vanhaksi tuttavuudeksi. Ei anna ladata vaan ainoastaan avata. En ymmärrä.
Odota pari päivää.
Mun googlemaps katosi juuri noin.
Parin päivän päästä se oli ilmestynyt takaisin, eri paikkaan vain :-o
Itselläni auttaa kun sammutan koko puhelimen.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 20:14"]
Odota pari päivää.
Mun googlemaps katosi juuri noin.
Parin päivän päästä se oli ilmestynyt takaisin, eri paikkaan vain :-o
[/quote]
Olen odottanut pari viikkoa...
Ootko hakenut sen sillä finderilla?
Jos se on vaan jotenkin siirtynyt johonkin väärään kansioon tms?
Jos mun puhelimella käyttää jotain ohjelmaa, se luo joskus myös pikakuvakkeen.
Drägääminenkin voi toimia.
Hävisikin vai menikö uuteen ikkunaan? Mun Applessa on monta ikkunaa, välilehteä....miksi nyt haluaa sanoa. Mulla on kerran myös 'hävinnyt' sovellu. Ja kas, seuraavassa välilehdessä.
Koita painaa sitä Finderin kuvaketta. Katso aukeaako siihen luurin aloitussivu, jolle voit viedä sen kuvakkeen.
Löydän kyllä ohjelman, mutta se pitää hakea muuta kautta. Pikakuvaketta en saa näkymään.
Mullakin hävis facebook-pikakuvake enkä saanut sitä millään takaisin kun puhelin väitti vain että se on ladattuna jo puhelimeeni. Menin App Store- sovellukseen, josta aikaisemmin latasin tämän facebookin iphone 5s:ään. Pikakuvake tuli takaisin kun sammutin puhelimeni ja avasin sen kokonaan uudelleen :)