Naapurin rouva on hot!
Onko vaimoni teidän mielestänne sairaanloisen mustasukkainen, kun menin ihan ansaitusti kehumaan naapurin rouvaa "kuumaksi pakkaukseksi" ja veti siitä herneen nenään? Samaan aikaan katsotaan naama kiinni töllössä jääkiekkoa tai mennään fanipaita päällä katsomoon saakka, mutta auta armias, jos mies menee ja kehuu jotain jostain sellaisesta, jossa itse jää toiseksi, niin naama on kuin norsun vtu!
Kommentit (5)
Muistitko sanoa vaimollesi, ettet kuitenkaan vaihtais? Jos et, niin kyllä saat sitten sitä nurjaa naamaa vähän aikaa katsellakin.
Mulla yksi poikaystävä aikanaan jäi, ei suoraan mutta tavallaan sen seurauksena, että kehui mulle toisien naisten kroppaa ja ulkonäköä. Vaikkei kuulemma mua vertaillut, ja samaa mieltäkin olisin voinut olla, aika täydellisiä olivat, niin silti jotenkin rinnastuin siinä kaveriksi, jonka kanssa ihaillaan naisia, en naiseksi jota ihaillaan. En osannut nähdä miestä itseään enää kovin haluttavana, siirsin tyypin alitajuisesti sinne "kaveri-zonelle". Mitäs mä enää tyttöystävää tahtoisin olla, jos kiikaroi jo jotakin parempaa? Ei kuulemma ollut tarkoittanut niin, mutta muhun se vaikutti niin: oma kiinostus karisi.
Tän oli tarkoitus olla provo, mutta en näköjään osaa. :( Totta kuitenkin sen verran, että saan jatkuvasti kuulla muistutuksia tuosta kommentista, vaikka enempi se taitaa olla osa vaimoni fantasiaa, iso muna nääs.... :D
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 21:03"]
Sairaanloinen, lol.
[/quote]
Voin aina syyttää autocorrectia! :D
Ei mua haittaa, jos mun mies kehuu hyvännäköisiä naisia (tai miehiä), kunhan tekee selväksi, etten mä jää kenellekään toiseksi.