Onko naisille tun-off jos laihdutan?
Viime aikoina on tullut vähän ylimääräistä painoa. Olen normaalipainon rajoissa (172cm, 72kgkg), mutta on vatsaa ja jenkkakahvaa todella selkeästi.
Onko turn-off jos tiputan tuosta n. 10kg painoa pois ja olen sen seurauksena poikamaisen hoikka?
Ikää on 35+
Kommentit (12)
Laihduttava mies ei sytytä yhtään. Yleensä laihduttavat miehet ovat jo valmiiksi pulkannaruja. Ala käymään salilla.
Kannattaa lopettaa se miellyttäminen.
M38
Seksikkäin mies, josta olen henkilökohtaisesti pitänyt oli mitoissa 173/65. Tosin juuri se mies olisi kelvannut vaikka 173/80 kokoisena, oli aivan sairaan ihana. Mutta kyllä varmaan kuumimmillaan 173/65 silloin, ihan unelma. Itse olen siro ja lyhyt, toki lyhyitä ja vielä siroja on vähemmän kuin keskimääräisiä. 172/62 tai ehkä vähän enempi painoa olis varmaan aika perfect useimpien silmissä. Hitto kun alkoi sinkkuus taas kyllästyttää...
Naiset inhoavat hoikkia ja lyhyitä miehiä, koska ei synny tunnetta siitä että nainen on turvassa sapelihammastiikerereiltä, ja miehen pieni koko korostaa naisen omia epävarmuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Naiset inhoavat hoikkia ja lyhyitä miehiä, koska ei synny tunnetta siitä että nainen on turvassa sapelihammastiikerereiltä, ja miehen pieni koko korostaa naisen omia epävarmuuksia.
Tämä on pääsääntöisesti totta.
Jos nainen on timmi, sitten toki miehenkin olisi hyvä olla, mutta sitä tärkeämpää on pituus ja raamit.
Jos nainen on sohvaperuna, dad bod miehellä on plussaa niin nainen voi vertailla itseään mieheen tyyliin "noo pienihän minä olen miehen rinnalla".
Hoikkuus ja lyhyys on aika väliinputoajayhdistelmä, ei sovi oikein kenellekään, naisten mielestä.
Dad body on oksettava, hoikka/petite mies on paras sängyssä.
Tuosta puuttui vaihtoehto, ettei kiinnosta miehen paino, tai että voisit ottaa vähän lihasta. Paras kroppa ja paras sänkykumppani itselläni on ollut mies 193cm/115kg/rasvat alle 10%.
Ehkä sinun kannattaa kehittää henkistä puoltasi
Miksei ap:lle ole vaihtoehto vaikka elämäntapojen kokonaisvaltainen parantaminen, eikä pelkkä laihduttaminen?
Vierailija kirjoitti:
Tuosta puuttui vaihtoehto, ettei kiinnosta miehen paino, tai että voisit ottaa vähän lihasta. Paras kroppa ja paras sänkykumppani itselläni on ollut mies 193cm/115kg/rasvat alle 10%.
Jos lähtökohta on 172cm/62kg, niin millaisella treenillä pääsisi tuohon 193cm/115kg?
No suoraan sanottuna jonkun random miehen laihdutukset eivät kiinnosta minua millään tavalla. Tee kuten itse parhaaksi koet.