Kun käyt kylässä vessassa, niin kurkkaatko peilikaappiin tai pyykkikoppaan?
Mä kurkkaan joskus pyykkikoppaan.. Ihmisillä on kalliita rintaliivejä ja joskus tosi kakkaisia alushousuja, vaikkei päällepäin uskoisi!
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 22:08"]
Kuka säilyttää pyykkikoria vessassa?
[/quote]
Meillä ainakin on vain yksi wc ja se on kylpyhuoneessa, joten pyykkikorikin on siellä. Mutta eipä ole tullut mieleenkään että vieraat saattaisi sinne kurkkia!
Mulla ei oo ikinä ees tullu mieleen tonkia muiden pyykkikoreja, tai että muut tonkisivat meidän koreja!
No en kyllä pyykkikoreja tongi. Mutta kaappiin olen joskus katsonut, vaikka en tiedä, mikä siinä kiehtoo...
En kurkkaa enkä pidä normaalina sellaista tirkistelyä. Siis toki jos etsii vaikka lisää vessapaperia niin on normaalia katsoa vessan kaapeista, mutta muiden pyykkien ja kaappien penkominen on epätervettä. En sellaisen mahdollisuuden takia kyllä panosta oman peilikaapin tai pyykkikorin järjestykseen vaan jos joku pipipää tirkistelijä näkee jotain mitä ei pitäisi niin aivan sama, koska sellaisen ihmisen mielipiteet eivät kiinnosta.
Paperia olen joskus kurkkinut, muuten en tongi.
Meillä on vuokralla urheileva opiskelijakundi joka tuottaa paljon hikistä pyykkiä. Kerää ne omaan koriinsa kodinhoitohuoneeseemme jossa käyn niitä usein haistelemassa. Sitä nuoren miehen haarahien aromia ei voita mikään! T vuokraisäntä
Minulle ei kuulu tietää mitä toisilla on kaapeissaan tms. Yksityisomaisuutta.
Kuka säilyttää pyykkikoria vessassa?