Kun käyt kylässä vessassa, niin kurkkaatko peilikaappiin tai pyykkikoppaan?
Mä kurkkaan joskus pyykkikoppaan.. Ihmisillä on kalliita rintaliivejä ja joskus tosi kakkaisia alushousuja, vaikkei päällepäin uskoisi!
Kommentit (49)
En. Ainoastaan jos vessapaperi on loppu yritän etsiä jostain kaapista jos ei ole näkösällä. Mutta en kyllä koskaan pengo toisten tavaroita enkä halua että meilläkään kukaan niin tekee.
Siis mitä :D
Ei tulisi mieleenkään lähetä aukomaan kenenkään kotona kaappeja saati tutkimaan pyykkejä.
joo ensin kaivan nenääni sitten kosken kaapinoveja ja hammasharjoja.... no en. vitsi on. oikeasti en katso. minua ei kiinnosta. silloin katson jos aloitan suhteen, niin siinähän pakosti näkee kaiken, kun laittaa oman hammasharjansa kaappiin.
No en. En ymmärrä miks niin pitäis tehdä.
Myönnän että kiinnostaisi kurkistaa, mutta kunnioitus vie voiton.
Ja tottakai ajatus kurkkijoista boostaa pitämään omankin peilikaapin ojennuksessa. Tiedän että jotkut kurkkii sinne mutta siinäpä kurkkivat. Likapyykin tonkijoita sen sijaan en ymmärrä. Hyi helevetto, se menee jo kipeäksi.
Meidän pojan kaveri jäi kiinni pyykkikorin tonkimisesta, annoin kyllä huutia sille! Ihmettelin usein, että miksi rintaliivini oli eri paikassa, minne olin ne jättänyt.
Meillä on vessassa pyykkikone ja kuivausrumpu..
Kyllä täytyy olla pikkusen päästään vialla, jos pitää tonkia toisten likapyykkejä ja kurkkia kaappeihin. Miten joku voi olla noin utelias ja tyhmä?!
Mun on pakko tunnustaa, että yhdenkerran olen kurkannut erään naiskaverini pyykkikoppaan, kun kävin niillä veskissä. Ihan vaan sen takia, et millaisia pikkareita se pitää ja onko haaraosa keltainen.. Anteeksi! :(
Mun on pakko tunnustaa, että yhdenkerran olen kurkannut erään naiskaverini pyykkikoppaan, kun kävin niillä veskissä. Ihan vaan sen takia, et millaisia pikkareita se pitää ja onko haaraosa keltainen.. Anteeksi! :(
Enpä pahemmin ole törmännyt pyykkikoreihin vessoissa. Enkä yleensä kurki kaappeihin. Ja mä en tajua, et miks ketään kiinnostais toisten pyykkikorin sisältö.
Joskus saatan katsoa kaappiin, mutta vain silloin kun vessapaperi loppuu ja yritän etsiä lisää.
Mä katson peilikaappiin joskus mutta en likapyykkejä yäk! Sieltähän voi tulla vaikka kuinka oksettavat hajut nenään
Hyi hlvetti, haistella nyt toisten likaisia vaatteita.:c Oksettavaa. En kurki peilikaappeihin, ellen luvan kanssa kysy jotain tarvitsemaani, vanupuikkoa tai muuta sellaista. Harvemmin siellä vessassa kenelläkään mitään kruununjalokiviä on, miten ketään kiinnostaa tonkia peilikaappeja läpi?
Hih-hh-ahh-hah! Kiitos ap hauskasta aloituksesta, päivän parhaat naurut :D
kaappeihin katson kyllä, aina! Pyykkikoria en ole hoksannutkaan tarkastaa :)
Meillä oli edellinen asunto myynnisssä ja välittäjä kertoi että kaikki oli katsoneet kaapit. Kuulemma halusivat katsoa miten ne on tehty =/ lisäksi kertoi että on ihan normaalia että katsotaan kun siitä selviää parhaiten millaisten ihmisten kanssa on tekemisissä. Eipä tullut se täti enää meille.
Kurkkasin, haistelin, kaverin äidin pikkuhousuja =)
En katsele toisten pyykkikoreihin ja peilikaappeihin. Itse piilotan likapyykin.
Joskus olen tarvinnut hätätilanteessa jotain (esim. kynsisaksia) ja olen hiljaa katsonut, olisiko peilikaapissa.
Mutta että tutkisin toisten pyykit, hyi! :)