Kun käyt kylässä vessassa, niin kurkkaatko peilikaappiin tai pyykkikoppaan?
Mä kurkkaan joskus pyykkikoppaan.. Ihmisillä on kalliita rintaliivejä ja joskus tosi kakkaisia alushousuja, vaikkei päällepäin uskoisi!
Kommentit (35)
Ei kiinnosta eli en kurkkaa. Mutta ei minua haittaa, vaikka joku katsoisi minun kaappiini. Ne ovat aina järjestyksessä. Harvoin on isoja pyykkivuoriakaan. Että siitä vaan tonkimaan! kun alusvaatteet vaihtaa joka päivä, ei ne kovin kakkaisia liene :-D
En. Ei pahemmin kiinnosta minkä merkkistä hammastahnaa ja millaisia alusvaatteita ihmisillä on.
En, en pengo muiden kaappeja enkä pyykkikoreja, koska en ole wt.
Mun kaverin miehellä on tosi herkullisia miesten tuoksuja peilikaapissa, kurkkaan aina, että onko mitään uutta. Anteeksi, jos tunnistitte..
Mun kaverin miehellä on tosi herkullisia miesten tuoksuja peilikaapissa, kurkkaan aina, että onko mitään uutta. Anteeksi, jos tunnistitte..
Pyykkikoriin kurkkaan ja nuuhkin sieltä likaisia emännän pikkuhousuja ja isännän kalsareita.
Ei vois vähempää kiinnostaa kenenkään paskaset kalsarit tai muutkaan alusvaatteet, mutta peilikaappiin tai laatikostoihin saatan joskus kurkata. ;) Lähinnä kiinnostaa nähdä, minkälaisia meikkejä ja kosmetiikkaa kaverilla on.
En todellakaan. Ei voisi vähempää kiinnostaa.
Katson aika usein, lähinnä onko siistiä ja minkä merkkisiä tuotteita. Pyykkikoriin ei tulisi mieleenkään katsoa.
En. Meillä ei ole peilikaappia eikä pyykkikoria kylppärissä, joten ei tule mieleen että muilla olisi siellä jotakin potentiaalisesti kiintoisaa nähtävää.
Nuorena mulla alkoi yllättäen menkat ollessani poikaystävän luona viikonlopun, joten kaivoin paniikissa heidän vessansa kaikki kaapit kunnes löysin hänen äitinsä siteitä ja nappasin sieltä yhden jolla sinnittelin aamuun asti.
Just tollasten pervojen nuuhkijoiden takia meillä on pyykkikori makkarissa ja makkarin ovi kiinni, kun vieraita paikalla.
En katso koska minua ei kiinnosta niiden sisältö. Kun aloin tapailemaan nykyistä miesystävääni katselin kyllä pöntöllä istuessa hänen kylpyhuonettaan tarkkaavaisemmin kuin yleensä mutta en sentään kaappeja jaksanut availla. Ystävien ja tuttujen kylppärit ei kiinnosta. Minua ei haittaa jos joku tonkii kamojani. Peilikaapissa on ihan tavallisia tuotteita ja dildo.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 16:08"]
[/quote]
Juotko niitä? Luulin, että kolinaa kiskovat ovat jonkinlainen vitsi mutta erehdyin :)
En. Ei tulis mieleenkään. Kuka nyt haluaa toisten hikilia ja likasia vaatteita urkkia. =D