Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan nähnyt etiäisiä

Vierailija
22.10.2020 |

?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein

Vierailija
2/4 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etiäisen kai yleensä kuulee eikä näe, sellaista ei minulle ole tapahtunut. Mutta on käynyt monta kertaa semmoista, että olen luullut vastaantulijaa hetken kaukaa katsoen joksikin tutuksi, mutta läheltä katsoen oli täysin eri näköinen ihminen. Sitten tämä ihminen, jonka erehdyksessä luulin nähneeni tuli kohta oikeasti vastaan. Olen myös herännyt unesta odottamaan puhelinsoittoa, jota ei ollut sovittu ennalta, ja soitto on tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etiäisen kai yleensä kuulee eikä näe, sellaista ei minulle ole tapahtunut. Mutta on käynyt monta kertaa semmoista, että olen luullut vastaantulijaa hetken kaukaa katsoen joksikin tutuksi, mutta läheltä katsoen oli täysin eri näköinen ihminen. Sitten tämä ihminen, jonka erehdyksessä luulin nähneeni tuli kohta oikeasti vastaan. Olen myös herännyt unesta odottamaan puhelinsoittoa, jota ei ollut sovittu ennalta, ja soitto on tullut.

Käsittääkseni etiäinen tarkoittaa tosiaan että kuulee vaikka jonkun tulevan kotiin mutta kukaan ei tullutkaan, sitten hetken kuluttua kuitenkin henkilö tulee samoin "äänin", tai tuleekin tieto että se muka kotiin tullut onkin juuri kuollut, tms. Eri hieman eri kuin enneuni?

Vierailija
4/4 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ennen mielialalääkitystä useinkin. Onneksi en näe enää niitä. Olivat negatiivisia etiäisiä.