Mikä on söpöin luonnossa elävä eläin?
Kommentit (54)
Pillu. Kostiianan. Ihana turrokki.
Orava, kirahvi ja alpakka on mun suosikit <3
Sanoisin siili. Alapeukkuja tulee, tottakai siilivihaajilta mutta vaikea ymmärtää sitä vihaa siilejä kohtaan. Naapuri, kauniskin nai en tahallaan lyttäsi autolla siilen ja yritettiin pelastaa niin ivanaurua vaan kuulimme.
Selkärankaisista ehkä norsu. Monelle norsu se punainen vaate joten iso asia meillä norsuystävillä että laji säilyy, alapeukuttaminen helppoa ja varmasti monella norsua pianot ja sohvat, harvassa me vihatut jotka uskaltaa kyseenalaistaa morsunmetästyksen vaikka kaikki norsunvihaajat tietää sen aliedustuksen.
Juup, oon tottunut hyökkäyksiin ja norsuvihaan. Itse oon se verta iso että kiusaajat ei uskalla muuta sanoa kuin mknusoeukuttaa.
T. Obadja Zemlja
Vierailija kirjoitti:
Orava, kirahvi ja alpakka on mun suosikit <3
On kyl kiva harrastuksena mennä luontoon kattomaan tuleeko vastaan oravanpoikasia. Ne juoksee ihan päättömästi. Kerran pysähdyin kameran kaa aikomuksena ottaa noista neljöstä kuvan. Parhaimmillaan sain 2 samaan kuvaan,...
Liikuin, katsoivat ylös ja hoksasivat että yksi puu keskellä polkua jonka ympäri olivat myös juosseet olikin ihminen. Ja pakoon. Huoh!
Lokki